Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Hakan ÜLPER
Hakan ÜLPER
Prof. Dr.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Türkçe Eğitimi AD
Bilinmiyor
Yayın
15
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
14
Bilinmiyor
15
Yayın
19
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Dilbilim
Türkçe Eğitimi
Yabancılara Türkçe Öğretimi, sözcük öğretimi, okuma öğretimi, yazma öğretimi,
Kurum
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Türkçe Eğitimi AD
Yayınlar
Türkçe Eksilti İşlemleme Becerilerine Yönelik Ölçme Aracı Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hakan ÜLPER
,
Şeyma UYAR
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1282222
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
120
0
FAVORİ
120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Gönderimsel İşlemleme Becerisi Ölçme Aracının Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hakan ÜLPER
,
Abdul Samet DEMİRKAYA
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1162044
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
365
0
FAVORİ
365
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrenciler Açısından Gazeteleri Okuyabilmek için Gereksinim Duyulan Sözcük Sayısının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hakan ÜLPER
,
Ege KİRAZ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.655904
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
373
0
FAVORİ
373
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrencilerin Okuma Sürecinde Bilinmeyen Sözcüklerle Karşılaşınca Başvurdukları Çıkarım Stratejilerine İlişkin Görünümler
Yazarlar:
Hakan ÜLPER
,
Gökhan ÇETİNKAYA
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.657804
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
731
0
FAVORİ
731
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Anlama Düzeyleriyle Özyeterlik Algısı Arasındaki İlişki Bağlamında Ortaokul Öğrencilerinin Görünümleri
Yazarlar:
Hakan ÜLPER
, Ayşe Nur Şirin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.487556
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
0
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA ALIŞKANLIĞI PROFİLLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Hakan ÜLPER
,
Zuhal ÇELİKTÜRK SEZGİN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1830
0
FAVORİ
1830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Factors Affecting Students’ Reading-Comprehension Achievement with Structural Equation Modeling
Yazarlar:
Hakan Ülper
,
Gökhan ÇETİNKAYA
, Ayhan Dikici
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.404205
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1309
0
FAVORİ
1309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Akıcı Sözcük ve Metin Okuma Becerileriyle Kavrama Becerileri Arasındaki İlişkinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Hakan ÜLPER
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1366
0
FAVORİ
1366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğru ve Akıcı Sessiz Sözcük Okuma Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hakan Ülper
,
Kutlay Yağmur
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.91112
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1409
0
FAVORİ
1409
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrencilerin Yazılı Taslak Metinlerine Yönelik Geribildirim Almaya İlişkin Beklentileri / Foreign Students’ Expectations in Relation to Receıve Feedback Towards Their Written Draft Texts in Turkish Learning Process
Yazarlar:
Hakan ÜLPER
,
Gökhan ÇETİNKAYA
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1236
0
FAVORİ
1236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Doğru ve Akıcı Sessiz Sözcük Okuma Becerileriyle Kavrama Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Gökhan ÇETİNKAYA
,
Hakan ÜLPER
,
Kutlay YAĞMUR
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.40893
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
847
0
FAVORİ
847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANLATIM BOZUKLUĞU TAŞIYAN TÜMCELERİN KABUL EDİLEBİLİRLİĞİ VE KAVRANILABİLİRLİĞİ: ÖĞRENCİ OKURLAR ÜZERİNDEN KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME
Yazarlar:
Gökhan ÇETİNKAYA
,
Hakan ÜLPER
Yayın Bilgisi: 2015 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3435
0
FAVORİ
3435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİLSEL DEĞER KAVRAMINA İLİŞKİN YETERLİK DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Nihat BAYAT
,
Hakan ÜLPER
Yayın Bilgisi: 2015 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1066
0
FAVORİ
1066
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Ürettikleri Taslak Metinlerine Yönelik Geri Bildirim Almaya İlişkin Yeğleyişleri
Yazarlar:
Hakan ÜLPER
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1283
0
FAVORİ
1283
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişsel Süreç Modeline Göre Hazırlanan Yazma Öğretimi İzlencesinin Öğrenci Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Hakan ÜLPER
,
Leyla UZUN
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
923
0
FAVORİ
923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
HAYEF Journal of Education
İlköğretim Online
International Journal of Assessment Tools in Education
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Teknik Editör , Editör , Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR)
Hakemlik
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anasay
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dilbilim
Ege Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Filoloji Bengü
Yayınlar
Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrenciler Açısından Gazeteleri Okuyabilmek için Gereksinim Duyulan Sözcük Sayısının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hakan ÜLPER
,
Ege KİRAZ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.655904
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
373
2
ATIF
0
FAVORİ
373
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Anlama Düzeyleriyle Özyeterlik Algısı Arasındaki İlişki Bağlamında Ortaokul Öğrencilerinin Görünümleri
Yazarlar:
Hakan ÜLPER
, Ayşe Nur Şirin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.487556
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
5
ATIF
0
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Factors Affecting Students’ Reading-Comprehension Achievement with Structural Equation Modeling
Yazarlar:
Hakan Ülper
,
Gökhan ÇETİNKAYA
, Ayhan Dikici
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.404205
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1309
1
ATIF
0
FAVORİ
1309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğru ve Akıcı Sessiz Sözcük Okuma Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hakan Ülper
,
Kutlay Yağmur
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.91112
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1409
2
ATIF
0
FAVORİ
1409
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Doğru ve Akıcı Sessiz Sözcük Okuma Becerileriyle Kavrama Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Gökhan ÇETİNKAYA
,
Hakan ÜLPER
,
Kutlay YAĞMUR
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.40893
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
847
4
ATIF
0
FAVORİ
847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat