Hakan ÜLPER Prof. Dr. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Türkçe Eğitimi AD
Yayın 15 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 14
15 Yayın
19 Hakemlik
14 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Dilbilim Türkçe Eğitimi Yabancılara Türkçe Öğretimi, sözcük öğretimi, okuma öğretimi, yazma öğretimi,

Kurum

Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Türkçe Eğitimi AD

Yayınlar

Türkçe Eksilti İşlemleme Becerilerine Yönelik Ölçme Aracı Geliştirilmesi
DOI: 10.51460/baebd.1282222
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 120

0

FAVORİ

120

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Gönderimsel İşlemleme Becerisi Ölçme Aracının Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1162044
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 365

0

FAVORİ

365

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

373

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1336

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1309

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğru ve Akıcı Sessiz Sözcük Okuma Testinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.91112
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1409

0

FAVORİ

1409

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

847

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1066

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1283

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

923

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

2

ATIF

0

FAVORİ

373

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Anlama Düzeyleriyle Özyeterlik Algısı Arasındaki İlişki Bağlamında Ortaokul Öğrencilerinin Görünümleri
Yazarlar: Hakan ÜLPER , Ayşe Nur Şirin
DOI: 10.9779/pauefd.487556
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1336

5

ATIF

0

FAVORİ

1336

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1309

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğru ve Akıcı Sessiz Sözcük Okuma Testinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.91112
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1409

2

ATIF

0

FAVORİ

1409

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

847

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.