Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gökhan Çetinkaya
Prof. Dr.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
16
Hakemlik
39
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
127
16
Yayın
39
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
127
TR Dizin Atıf
0000-0001-7676-6852
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Dilbilim
Eğitim
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Kurum
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Alıcı ve Üretici Eşdizimlilik Bilgisini Değerlendirme Aracının Geliştirilmesi
Yazarlar:
Gökhan Çetinkaya
,
Salih Kesici
,
Betül Polat
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dil Dergisi
DOI: 10.33690/dilder.1396828
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
303
0
FAVORİ
303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
L1 and L2 Summarizing Strategies Used by EFL Learners
Yazarlar:
Hatice Altun
,
Gökhan Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.1262566
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
408
0
FAVORİ
408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Konuşma Stratejilerini Kullanma Sıklıklarının Cinsiyet Yaş ve Dil Düzeyi Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Veysel Balat
,
Gökhan Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
376
0
FAVORİ
376
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin özetleme başarıları ile özetlemeye yönelik tutumları ve özyeterlik algıları arasındaki ilişki
Yazarlar:
Gökhan Çetinkaya
,
Kübra Bahçıvan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.907447
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
988
0
FAVORİ
988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özetleme Stratejilerinin Kullanımı ile Özetleme Başarımı Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Gökhan Çetinkaya
,
Rahime Şentürk
,
Ayhan Dikici
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.763574
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1172
0
FAVORİ
1172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrencilerin Okuma Sürecinde Bilinmeyen Sözcüklerle Karşılaşınca Başvurdukları Çıkarım Stratejilerine İlişkin Görünümler
Yazarlar:
Hakan Ülper
,
Gökhan Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.657804
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
887
0
FAVORİ
887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örgütleyici Yapı İskelesi Tekniğinin Öğretmen Adaylarının Not Alma Becerilerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Buket Aslandağ
,
Gökhan Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2532
0
FAVORİ
2532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Factors Affecting Students’ Reading-Comprehension Achievement with Structural Equation Modeling
Yazarlar:
Hakan Ülper
,
Gökhan Çetinkaya
, Ayhan Dikici
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.404205
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1640
0
FAVORİ
1640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmen Adaylarının Metaforları Anlama ve Üretme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nihat Bayat
,
Gökhan Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2524
0
FAVORİ
2524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretim Sürecinde Yazılı Düzeltme Geribildirimleri ve Öğrencilerin Edimsel Çıkarımları
Yazarlar:
Gökhan Çetinkaya
,
Nihat Bayat
,
Seçil Alaca
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
109
0
FAVORİ
109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrencilerin Yazılı Taslak Metinlerine Yönelik Geribildirim Almaya İlişkin Beklentileri / Foreign Students’ Expectations in Relation to Receıve Feedback Towards Their Written Draft Texts in Turkish Learning Process
Yazarlar:
Hakan Ülper
,
Gökhan Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1423
0
FAVORİ
1423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazılı Anlatımı Düzünlemede Akran Dönütleri: Dönüt Türleri, Öğrenci Algıları
Yazarlar:
Ergün Hamzadayı
,
Gökhan Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2688
0
FAVORİ
2688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Doğru ve Akıcı Sessiz Sözcük Okuma Becerileriyle Kavrama Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Gökhan Çetinkaya
,
Hakan Ülper
,
Kutlay Yağmur
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.40893
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1048
0
FAVORİ
1048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YANLIŞ ÇÖZÜMLEMESİ: YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENEN B2 DÜZEYİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN YAZILI METİNLERİNE İLİŞKİN GÖRÜNÜMLER
Yazarlar:
Gökhan Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
88
0
FAVORİ
88
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANLATIM BOZUKLUĞU TAŞIYAN TÜMCELERİN KABUL EDİLEBİLİRLİĞİ VE KAVRANILABİLİRLİĞİ: ÖĞRENCİ OKURLAR ÜZERİNDEN KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME
Yazarlar:
Gökhan Çetinkaya
,
Hakan Ülper
Yayın Bilgisi: 2015 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3647
0
FAVORİ
3647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİKTE UYGULAMALARININ 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAZIM VE NOKTALAMA KURALLARINI UYGULAMA BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Ergün Hamzadayı
,
Gökhan Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4215
0
FAVORİ
4215
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
Dil Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
HAYEF Journal of Education
İlköğretim Online
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Languages' Education and Teaching
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Editör , Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR)
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi
Dil Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Folklor/Edebiyat
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR)
Uluslararası Filoloji Bengü
Yayınlar
Ortaokul öğrencilerinin özetleme başarıları ile özetlemeye yönelik tutumları ve özyeterlik algıları arasındaki ilişki
Yazarlar:
Gökhan Çetinkaya
,
Kübra Bahçıvan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.907447
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
988
7
ATIF
0
FAVORİ
988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özetleme Stratejilerinin Kullanımı ile Özetleme Başarımı Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Gökhan Çetinkaya
,
Rahime Şentürk
,
Ayhan Dikici
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.763574
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1172
7
ATIF
0
FAVORİ
1172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Factors Affecting Students’ Reading-Comprehension Achievement with Structural Equation Modeling
Yazarlar:
Hakan Ülper
,
Gökhan Çetinkaya
, Ayhan Dikici
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.404205
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1640
1
ATIF
0
FAVORİ
1640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Doğru ve Akıcı Sessiz Sözcük Okuma Becerileriyle Kavrama Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Gökhan Çetinkaya
,
Hakan Ülper
,
Kutlay Yağmur
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.40893
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1048
4
ATIF
0
FAVORİ
1048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat