Zuhal Çeliktürk Sezgin profil resmi
Zuhal Çeliktürk Sezgin Doç. Dr. BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ
Yayın 8 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 26 TR Dizin Atıf 26
8 Yayın
10 Hakemlik
26 CrossRef Atıf
26 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Eğitsel Oyunların İlkokul Öğrencilerinin Konuşma Becerilerine ve Konuşma Kaygılarına Etkisi
Yazarlar: Huri Asan, Zuhal Çeliktürk Sezgin
Yayın Bilgisi: 2020 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.707517
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1269

2

1

1269

Yayınlar

Systematic analysis of digital reading studies in the digital age
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.13.9.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1490

0

1490

0

822

Eğitsel Oyunların İlkokul Öğrencilerinin Konuşma Becerilerine ve Konuşma Kaygılarına Etkisi
Yazarlar: Huri Asan, Zuhal Çeliktürk Sezgin
Yayın Bilgisi: 2020 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.707517
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1269

1

1269

1.-8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metne Dayalı Anlama Sorularının İncelenmesi
Yazarlar: Zuhal Çeliktürk Sezgin , Yasemin Gül Gedikoğlu Özilhan
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.530191
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5188

0

5188

0

5994

0

629

0

2255

Yayınlar

Systematic analysis of digital reading studies in the digital age
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.13.9.1
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1490

2

0

1490

Eğitsel Oyunların İlkokul Öğrencilerinin Konuşma Becerilerine ve Konuşma Kaygılarına Etkisi
Yazarlar: Huri Asan, Zuhal Çeliktürk Sezgin
Yayın Bilgisi: 2020 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.707517
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1269

2

1

1269

1.-8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metne Dayalı Anlama Sorularının İncelenmesi
Yazarlar: Zuhal Çeliktürk Sezgin , Yasemin Gül Gedikoğlu Özilhan
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.530191
ATIF 14 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5188

14

0

5188

Okuma güçlüğü olan dördüncü sınıf öğrencisinin okuma becerilerinin geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2015 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181115
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5994

8

0

5994

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.