Zuhal Çeliktürk Sezgin profil resmi
Zuhal Çeliktürk Sezgin Doç. Dr. BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ
Yayın 8 Hakemlik 11 CrossRef Atıf 33 TR Dizin Atıf 30
8 Yayın
11 Hakemlik
33 CrossRef Atıf
30 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Eğitsel Oyunların İlkokul Öğrencilerinin Konuşma Becerilerine ve Konuşma Kaygılarına Etkisi
Yazarlar: Huri Asan, Zuhal Çeliktürk Sezgin
Yayın Bilgisi: 2020 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.707517
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1729

2

1

1729

Yayınlar

Systematic analysis of digital reading studies in the digital age
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.13.9.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1974

0

1974

0

926

Eğitsel Oyunların İlkokul Öğrencilerinin Konuşma Becerilerine ve Konuşma Kaygılarına Etkisi
Yazarlar: Huri Asan, Zuhal Çeliktürk Sezgin
Yayın Bilgisi: 2020 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.707517
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1729

1

1729

1.-8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metne Dayalı Anlama Sorularının İncelenmesi
Yazarlar: Zuhal Çeliktürk Sezgin , Yasemin Gül Gedikoğlu Özilhan
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.530191
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5936

0

5936

0

6239

0

722

0

2398

Yayınlar

Systematic analysis of digital reading studies in the digital age
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.13.9.1
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1974

4

0

1974

Eğitsel Oyunların İlkokul Öğrencilerinin Konuşma Becerilerine ve Konuşma Kaygılarına Etkisi
Yazarlar: Huri Asan, Zuhal Çeliktürk Sezgin
Yayın Bilgisi: 2020 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.707517
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1729

2

1

1729

1.-8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metne Dayalı Anlama Sorularının İncelenmesi
Yazarlar: Zuhal Çeliktürk Sezgin , Yasemin Gül Gedikoğlu Özilhan
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.530191
ATIF 17 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5936

17

0

5936

Okuma güçlüğü olan dördüncü sınıf öğrencisinin okuma becerilerinin geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2015 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181115
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6239

10

0

6239

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.