Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Çiğdem Akın Arıkan
Doç. Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
12
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
14
12
Yayın
17
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
0000-0001-5255-8792
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Popüler Yayınları
Ergenlerde Problemli İnternet Kullanımı (Pik) İle Duygu Düzenleme Arasındaki İlişkinin Kanonik Korelasyon İle İncelenmesi
Yazarlar:
Seval Kızıldağ
,
Çiğdem Akın Arıkan
,
Muharrem Koç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1414
0
ATIF
1
FAVORİ
1414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reliability of Ratings of Multidimensional Fluency Scale with Many-Facet Rasch Model
Yazarlar:
Çiğdem Akın Arıkan
,
Pınar Kanık Uysal
,
Huzeyfe Bilge
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.974214
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1374
1
ATIF
1
FAVORİ
1374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkçe Öğretmenlerinin Üst Düzey Soru Hazırlama Yeterlikleri
Yazarlar:
Tuba Acar Erdol
,
Emel Bayrak Özmutlu
,
Pınar Kanık Uysal
,
Çiğdem Akın Arıkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
165
0
FAVORİ
165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reliability of Ratings of Multidimensional Fluency Scale with Many-Facet Rasch Model
Yazarlar:
Çiğdem Akın Arıkan
,
Pınar Kanık Uysal
,
Huzeyfe Bilge
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.974214
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1374
1
FAVORİ
1374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of Covariate Variables on Kernel Equating under the Non-equivalent Groups
Yazarlar:
Çiğdem Akın Arıkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.706835
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
0
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Zevki ve Okuma Çeşitliliğinin Örtük Sınıf Analizi: Türkiye ve Çin İncelemesi
Yazarlar:
Sait Çüm
,
Elif Kubra Demır
,
Çiğdem Akın Arıkan
,
Murat Doğan Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.755454
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
995
0
FAVORİ
995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam doyumu ölçeğinin cinsiyete ve zamana göre ölçme değişmezliğinin incelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem Akın Arıkan
,
Selen Zorbaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.774452
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1361
0
FAVORİ
1361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3 ve 4PL Madde Tepki Kuramı Modellerine Göre Farklı Yetenek Kestirim Yöntemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ebru Doğruöz
,
Çiğdem Akın Arıkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.585774
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1688
0
FAVORİ
1688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kernel Eşitleme Yöntemlerinin Denk Olmayan Gruplarda Ortak Madde Test Deseninde Karşılaştırılması
Yazarlar:
Cigdem Akın Arıkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
383
0
FAVORİ
383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ergenlerde Problemli İnternet Kullanımı (Pik) İle Duygu Düzenleme Arasındaki İlişkinin Kanonik Korelasyon İle İncelenmesi
Yazarlar:
Seval Kızıldağ
,
Çiğdem Akın Arıkan
,
Muharrem Koç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1414
1
FAVORİ
1414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Comparison of Traditional and Kernel Equating Methods
Yazarlar:
Çiğdem Akın Arıkan
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.409826
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1423
0
FAVORİ
1423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Measurement Invariance of Science Self-Efficacy Scale in PISA
Yazarlar:
Nermin Kıbrıslıoğlu Uysal
,
Çiğdem Akın Arıkan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.379508
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1591
0
FAVORİ
1591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Group Invariance in Test Equating According to Gender
Yazarlar:
Hatice İnal
,
Çiğdem Akın Arıkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.301326
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1311
0
FAVORİ
1311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Değişen Madde Fonksiyonu Belirlemede MTK-Olabilirlik Oranı, Ordinal Lojistik Regresyon ve Poly-Sıbtest Yöntemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Arş.grv. Çiğdem Akın Arıkan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.24504
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1394
0
FAVORİ
1394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Editörlük
Çankırı Karatekin Üniversitesi Karatekin Edebiyat Fakültesi Dergisi
Alan Editörü , İstatistik Editörü
Ordu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Çankırı Karatekin Üniversitesi Karatekin Edebiyat Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Kastamonu Education Journal
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
Yayınlar
Reliability of Ratings of Multidimensional Fluency Scale with Many-Facet Rasch Model
Yazarlar:
Çiğdem Akın Arıkan
,
Pınar Kanık Uysal
,
Huzeyfe Bilge
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.974214
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1374
1
ATIF
1
FAVORİ
1374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of Covariate Variables on Kernel Equating under the Non-equivalent Groups
Yazarlar:
Çiğdem Akın Arıkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.706835
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
3
ATIF
0
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam doyumu ölçeğinin cinsiyete ve zamana göre ölçme değişmezliğinin incelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem Akın Arıkan
,
Selen Zorbaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.774452
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1361
4
ATIF
0
FAVORİ
1361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3 ve 4PL Madde Tepki Kuramı Modellerine Göre Farklı Yetenek Kestirim Yöntemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ebru Doğruöz
,
Çiğdem Akın Arıkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.585774
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1688
1
ATIF
0
FAVORİ
1688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Comparison of Traditional and Kernel Equating Methods
Yazarlar:
Çiğdem Akın Arıkan
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.409826
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1423
5
ATIF
0
FAVORİ
1423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Measurement Invariance of Science Self-Efficacy Scale in PISA
Yazarlar:
Nermin Kıbrıslıoğlu Uysal
,
Çiğdem Akın Arıkan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.379508
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1591
4
ATIF
0
FAVORİ
1591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Group Invariance in Test Equating According to Gender
Yazarlar:
Hatice İnal
,
Çiğdem Akın Arıkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.301326
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1311
1
ATIF
0
FAVORİ
1311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Değişen Madde Fonksiyonu Belirlemede MTK-Olabilirlik Oranı, Ordinal Lojistik Regresyon ve Poly-Sıbtest Yöntemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Arş.grv. Çiğdem Akın Arıkan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.24504
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1394
1
ATIF
0
FAVORİ
1394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat