Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Pınar Kanık Uysal
Doç. Dr.
ORDU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
47
CrossRef Atıf
34
TR Dizin Atıf
34
14
Yayın
47
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
34
TR Dizin Atıf
0000-0003-1208-9535
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe Eğitimi
Kurum
ORDU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yazarlar:
Pınar Kanık Uysal
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4101
6
ATIF
2
FAVORİ
4101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Emel Bayrak Özmutlu
,
Pınar Kanık Uysal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.745469
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2311
6
ATIF
1
FAVORİ
2311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reliability of Ratings of Multidimensional Fluency Scale with Many-Facet Rasch Model
Yazarlar:
Çiğdem Akın Arıkan
,
Pınar Kanık Uysal
,
Huzeyfe Bilge
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.974214
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1381
1
ATIF
1
FAVORİ
1381
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Sınavlarında Yer Alan Soruların Üst Düzey Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Kanık Uysal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1016659
ATIF
16
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2250
16
ATIF
1
FAVORİ
2250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarının Tamamlayıcı Ölçme Araçlarının Kullanılması Bakımından Karşılaştırılması
Yazarlar:
İlker Aydın
,
Pınar Kanık Uysal
,
Yunus Emre Uyar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dil ve Edebiyat Araştırmaları
DOI: 10.30767/diledeara.1470091
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
119
0
FAVORİ
119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Üst Düzey Soru Hazırlama Yeterlikleri
Yazarlar:
Tuba Acar Erdol
,
Emel Bayrak Özmutlu
,
Pınar Kanık Uysal
,
Çiğdem Akın Arıkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
166
0
FAVORİ
166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Akıcı Okuma, Akıcı Yazma ve Kelime Hazineleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Şükrü Baştürk
,
Huzeyfe Bilge
,
Pınar Kanık Uysal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
158
0
FAVORİ
158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Becerilerinin Ev Ortamında Desteklenmesi: Biricik Ailem Benimle Birlikte Okur musun?
Yazarlar:
Hayriye Gül Kuruyer
,
Pınar Kanık Uysal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1444651
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
707
0
FAVORİ
707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleğe Yeni Başlayan Türkçe Öğretmenlerinin Karşılaştığı Sorunlar: Öğretmen Eğitimi Programı Temelinde Bir İncelenme
Yazarlar:
Pınar Kanık Uysal
,
Emel Bayrak Özmutlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1194569
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
856
0
FAVORİ
856
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Eğitiminde Ana Fikir Öğretimine İlişkin Bir İnceleme
Yazarlar:
Pınar Kanık Uysal
,
Emel Bayrak Özmutlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1052948
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1473
0
FAVORİ
1473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ana Fikri Bulma: Öğretmen ve Öğrenciler Neler Yapıyor? Neden Zorlanıyor?
Yazarlar:
Pınar Kanık Uysal
,
Sibel Gültekin Pala
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1112647
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1006
0
FAVORİ
1006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reliability of Ratings of Multidimensional Fluency Scale with Many-Facet Rasch Model
Yazarlar:
Çiğdem Akın Arıkan
,
Pınar Kanık Uysal
,
Huzeyfe Bilge
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.974214
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1381
1
FAVORİ
1381
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Sınavlarında Yer Alan Soruların Üst Düzey Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Kanık Uysal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1016659
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2250
1
FAVORİ
2250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROZODİK OKUMA BECERİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNDE DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Pınar Kanık Uysal
,
Huzeyfe Bilge
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.935702
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1395
0
FAVORİ
1395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Emel Bayrak Özmutlu
,
Pınar Kanık Uysal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.745469
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2311
1
FAVORİ
2311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıcı Okuma, Okuduğunu Anlama ve Kelime Hazinesinin Geliştirilmesinde Kullanılan Bir Yöntem: Okuma Tiyatrosu
Yazarlar:
Pınar Kanık Uysal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.817654
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3517
0
FAVORİ
3517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yazarlar:
Pınar Kanık Uysal
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4101
2
FAVORİ
4101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜNDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE BİLİNÇ DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Keziban Tekşan
,
Pınar Kanık Uysal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1311
0
FAVORİ
1311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dil ve Edebiyat Araştırmaları
International Journal of Assessment Tools in Education
Milli Eğitim Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Ordu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Ordu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Asya Studies
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education and Future
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Ordu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Yayınlar
Ana Fikri Bulma: Öğretmen ve Öğrenciler Neler Yapıyor? Neden Zorlanıyor?
Yazarlar:
Pınar Kanık Uysal
,
Sibel Gültekin Pala
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1112647
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1006
2
ATIF
0
FAVORİ
1006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reliability of Ratings of Multidimensional Fluency Scale with Many-Facet Rasch Model
Yazarlar:
Çiğdem Akın Arıkan
,
Pınar Kanık Uysal
,
Huzeyfe Bilge
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.974214
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1381
1
ATIF
1
FAVORİ
1381
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Sınavlarında Yer Alan Soruların Üst Düzey Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Kanık Uysal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1016659
ATIF
16
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2250
16
ATIF
1
FAVORİ
2250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROZODİK OKUMA BECERİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNDE DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Pınar Kanık Uysal
,
Huzeyfe Bilge
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.935702
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1395
1
ATIF
0
FAVORİ
1395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Emel Bayrak Özmutlu
,
Pınar Kanık Uysal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.745469
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2311
6
ATIF
1
FAVORİ
2311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıcı Okuma, Okuduğunu Anlama ve Kelime Hazinesinin Geliştirilmesinde Kullanılan Bir Yöntem: Okuma Tiyatrosu
Yazarlar:
Pınar Kanık Uysal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.817654
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3517
2
ATIF
0
FAVORİ
3517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yazarlar:
Pınar Kanık Uysal
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4101
6
ATIF
2
FAVORİ
4101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat