Pınar KANIK UYSAL Doç. Dr. ORDU ÜNİVERSİTESİ
Yayın 9 Hakemlik 36 CrossRef Atıf 24 TR Dizin Atıf 3
9 Yayın
36 Hakemlik
24 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Türkçe Eğitimi

Kurum

ORDU ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2977

6

ATIF

2

FAVORİ

2977

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

847

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Sınavlarında Yer Alan Soruların Üst Düzey Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1016659
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1524

8

ATIF

1

FAVORİ

1524

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Türkçe Eğitiminde Ana Fikir Öğretimine İlişkin Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1052948
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 802

0

FAVORİ

802

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

562

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

847

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

1524

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1742

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2333

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2977

2

FAVORİ

2977

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1106

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Ana Fikri Bulma: Öğretmen ve Öğrenciler Neler Yapıyor? Neden Zorlanıyor?
DOI: 10.35233/oyea.1112647
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 562

2

ATIF

0

FAVORİ

562

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

847

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Sınavlarında Yer Alan Soruların Üst Düzey Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1016659
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1524

8

ATIF

1

FAVORİ

1524

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

841

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

5

ATIF

0

FAVORİ

1742

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıcı Okuma, Okuduğunu Anlama ve Kelime Hazinesinin Geliştirilmesinde Kullanılan Bir Yöntem: Okuma Tiyatrosu
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.817654
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2333

1

ATIF

0

FAVORİ

2333

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2977

6

ATIF

2

FAVORİ

2977

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.