Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Pınar KANIK UYSAL
Pınar KANIK UYSAL
Doç. Dr.
ORDU ÜNİVERSİTESİ
0000-0003-1208-9535
Yayın
9
Hakemlik
36
CrossRef Atıf
24
TR Dizin Atıf
3
0000-0003-1208-9535
9
Yayın
36
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe Eğitimi
Kurum
ORDU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yazarlar:
Pınar KANIK UYSAL
,
Seyit ATEŞ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2977
6
ATIF
2
FAVORİ
2977
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reliability of Ratings of Multidimensional Fluency Scale with Many-Facet Rasch Model
Yazarlar:
Çiğdem AKIN ARIKAN
,
Pınar KANIK UYSAL
,
Huzeyfe BİLGE
,
Kasım YILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.974214
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
847
1
ATIF
1
FAVORİ
847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Sınavlarında Yer Alan Soruların Üst Düzey Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar KANIK UYSAL
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1016659
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1524
8
ATIF
1
FAVORİ
1524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkçe Eğitiminde Ana Fikir Öğretimine İlişkin Bir İnceleme
Yazarlar:
Pınar KANIK UYSAL
,
Emel BAYRAK ÖZMUTLU
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1052948
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
802
0
FAVORİ
802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ana Fikri Bulma: Öğretmen ve Öğrenciler Neler Yapıyor? Neden Zorlanıyor?
Yazarlar:
Pınar KANIK UYSAL
,
Sibel GÜLTEKİN PALA
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1112647
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
562
0
FAVORİ
562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reliability of Ratings of Multidimensional Fluency Scale with Many-Facet Rasch Model
Yazarlar:
Çiğdem AKIN ARIKAN
,
Pınar KANIK UYSAL
,
Huzeyfe BİLGE
,
Kasım YILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.974214
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
847
1
FAVORİ
847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Sınavlarında Yer Alan Soruların Üst Düzey Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar KANIK UYSAL
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1016659
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1524
1
FAVORİ
1524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROZODİK OKUMA BECERİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNDE DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Pınar KANIK UYSAL
,
Huzeyfe BİLGE
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.935702
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
841
0
FAVORİ
841
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Emel BAYRAK ÖZMUTLU
,
Pınar KANIK UYSAL
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.745469
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1742
0
FAVORİ
1742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıcı Okuma, Okuduğunu Anlama ve Kelime Hazinesinin Geliştirilmesinde Kullanılan Bir Yöntem: Okuma Tiyatrosu
Yazarlar:
Pınar KANIK UYSAL
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.817654
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2333
0
FAVORİ
2333
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yazarlar:
Pınar KANIK UYSAL
,
Seyit ATEŞ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2977
2
FAVORİ
2977
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜNDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE BİLİNÇ DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Keziban TEKŞAN
,
Pınar KANIK UYSAL
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1106
0
FAVORİ
1106
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Milli Eğitim Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Ordu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Ordu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Asya Studies
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education and Future
Milli Eğitim Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Ana Fikri Bulma: Öğretmen ve Öğrenciler Neler Yapıyor? Neden Zorlanıyor?
Yazarlar:
Pınar KANIK UYSAL
,
Sibel GÜLTEKİN PALA
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1112647
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
562
2
ATIF
0
FAVORİ
562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reliability of Ratings of Multidimensional Fluency Scale with Many-Facet Rasch Model
Yazarlar:
Çiğdem AKIN ARIKAN
,
Pınar KANIK UYSAL
,
Huzeyfe BİLGE
,
Kasım YILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.974214
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
847
1
ATIF
1
FAVORİ
847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Sınavlarında Yer Alan Soruların Üst Düzey Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar KANIK UYSAL
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1016659
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1524
8
ATIF
1
FAVORİ
1524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROZODİK OKUMA BECERİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNDE DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Pınar KANIK UYSAL
,
Huzeyfe BİLGE
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.935702
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
841
1
ATIF
0
FAVORİ
841
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Emel BAYRAK ÖZMUTLU
,
Pınar KANIK UYSAL
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.745469
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1742
5
ATIF
0
FAVORİ
1742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıcı Okuma, Okuduğunu Anlama ve Kelime Hazinesinin Geliştirilmesinde Kullanılan Bir Yöntem: Okuma Tiyatrosu
Yazarlar:
Pınar KANIK UYSAL
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.817654
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2333
1
ATIF
0
FAVORİ
2333
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yazarlar:
Pınar KANIK UYSAL
,
Seyit ATEŞ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2977
6
ATIF
2
FAVORİ
2977
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat