Pınar Kanık Uysal profil resmi
Pınar Kanık Uysal Doç. Dr. ORDU ÜNİVERSİTESİ
Yayın 19 Hakemlik 55 CrossRef Atıf 53 TR Dizin Atıf 46
19 Yayın
55 Hakemlik
53 CrossRef Atıf
46 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Türkçe Eğitimi

Kurum

ORDU ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
ATIF 8 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5286

8

3

5286

10

1

2802

1

1

2108

Türkçe Dersi Sınavlarında Yer Alan Soruların Üst Düzey Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1016659
ATIF 21 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3703

21

1

3703

Türkçe Eğitiminde Ana Fikir Öğretimine İlişkin Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1052948
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2081

1

1

2081

Yayınlar

Türkçe Öğretmenlerinin Okuduğunu Anlama Öğretimine Yönelik Mesleki Bilgi ve Uygulamaları
Yayın Bilgisi: 2025 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1658699
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 551

0

551

1

322

0

825

0

1697

Türkçe Eğitiminde Ana Fikir Öğretimine İlişkin Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1052948
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2081

1

2081

0

1475

1

2108

1

3703

1

2802

0

5094

Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5286

3

5286

0

1626

Yayınlar

1

0

1094

Türkçe Eğitiminde Ana Fikir Öğretimine İlişkin Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1052948
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2081

1

1

2081

Ana Fikri Bulma: Öğretmen ve Öğrenciler Neler Yapıyor? Neden Zorlanıyor?
DOI: 10.35233/oyea.1112647
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1475

4

0

1475

1

1

2108

Türkçe Dersi Sınavlarında Yer Alan Soruların Üst Düzey Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1016659
ATIF 21 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3703

21

1

3703

1

0

1953

10

1

2802

Akıcı Okuma, Okuduğunu Anlama ve Kelime Hazinesinin Geliştirilmesinde Kullanılan Bir Yöntem: Okuma Tiyatrosu
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.817654
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5094

6

0

5094

Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
ATIF 8 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5286

8

3

5286

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.