avatar
Seyit Ateş Prof. Dr. GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 32 Hakemlik 39 CrossRef Atıf 75 TR Dizin Atıf 162
32 Yayın
39 Hakemlik
75 CrossRef Atıf
162 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Temel Eğitim

Kurum

GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
ATIF 8 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5218

8

3

5218

Anlam Kurmanın Zor ve Önemli Bir Becerisi: Ana Fikir
Yayın Bilgisi: 2013 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11307

0

1

11307

Okuma Çemberleri: Niçin ve Nasıl? Örnek Bir Uygulama
Yazarlar: Birsen Doğan, Kasım Yıldırım, Hülya Çermik, Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.428415
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14802

8

1

14802

5

1

2056

Yayınlar

0

398

0

433

Anne Dili Türkçe Olmayan Çocukları Konu Edinen Çalışmaların İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1454712
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 465

0

465

0

1245

1

679

0

1142

0

485

0

1224

0

1027

0

1322

Erken Okuryazarlık Gelişimini Belirleme Aracının Geliştirilmesi
DOI: 10.30703/cije.704440
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3363

0

3363

İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Erken Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.795356
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2982

0

2982

0

2377

1

2056

Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5218

3

5218

0

2253

0

7013

Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Birsen Doğan, Hülya Çermik, Seyit Ateş , Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.482428
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2901

0

2901

Okuma Çemberleri: Niçin ve Nasıl? Örnek Bir Uygulama
Yazarlar: Birsen Doğan, Kasım Yıldırım, Hülya Çermik, Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.428415
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14802

1

14802

0

1689

0

1109

Eleştirel okuma ve bir beceri olarak öğretimi
Yazarlar: Seyit Ates
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181063
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7840

0

7840

1

11307

Okunabilir Bir Kitap Nasıl Seçilir?
Yazarlar: Seyit Ateş , Çetin Çetinkaya, Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2012 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1881

0

1881

Yayınlar

1

0

1245

1

1

679

1

0

1142

3

0

1224

Sınıf Öğretmenlerinin İlkokulda İkna Edici Yazma Öğretimi ile İlgili Görüşleri
DOI: 10.35233/oyea.1049358
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1027

1

0

1027

2

0

1322

Erken Okuryazarlık Gelişimini Belirleme Aracının Geliştirilmesi
DOI: 10.30703/cije.704440
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3363

6

0

3363

İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Erken Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.795356
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2982

1

0

2982

3

0

2377

5

1

2056

Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
ATIF 8 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5218

8

3

5218

7

0

2253

5

0

7013

Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Birsen Doğan, Hülya Çermik, Seyit Ateş , Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.482428
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2901

4

0

2901

Okuma Çemberleri: Niçin ve Nasıl? Örnek Bir Uygulama
Yazarlar: Birsen Doğan, Kasım Yıldırım, Hülya Çermik, Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.428415
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14802

8

1

14802

Eleştirel okuma ve bir beceri olarak öğretimi
Yazarlar: Seyit Ates
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181063
ATIF 18 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7840

18

0

7840

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.