avatar
Seyit Ateş Prof. Dr. GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 29 Hakemlik 35 CrossRef Atıf 49 TR Dizin Atıf 141
29 Yayın
35 Hakemlik
49 CrossRef Atıf
141 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Temel Eğitim

Kurum

GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4043

6

2

4043

3

1

1492

1

1

397

Yayınlar

Anne Dili Türkçe Olmayan Çocukları Konu Edinen Çalışmaların İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1454712
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 135

0

135

0

611

1

397

0

853

0

338

0

788

0

673

0

920

Erken Okuryazarlık Gelişimini Belirleme Aracının Geliştirilmesi
DOI: 10.30703/cije.704440
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2496

0

2496

İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Erken Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.795356
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2079

0

2079

1

1492

Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4043

2

4043

0

2040

0

6463

Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Birsen Doğan, Hülya Çermik, Seyit Ateş , Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.482428
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2490

0

2490

Okuma Çemberleri: Niçin ve Nasıl? Örnek Bir Uygulama
Yazarlar: Birsen Doğan, Kasım Yıldırım, Hülya Çermik, Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.428415
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10189

0

10189

0

1401

Eleştirel okuma ve bir beceri olarak öğretimi
Yazarlar: Seyit Ates
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181063
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7261

0

7261

0

10709

Okunabilir Bir Kitap Nasıl Seçilir?
Yazarlar: Seyit Ateş , Çetin Çetinkaya, Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2012 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1601

0

1601

Yayınlar

1

1

397

1

0

788

1

0

673

Erken Okuryazarlık Gelişimini Belirleme Aracının Geliştirilmesi
DOI: 10.30703/cije.704440
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2496

3

0

2496

3

1

1492

Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4043

6

2

4043

5

0

2040

5

0

6463

Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Birsen Doğan, Hülya Çermik, Seyit Ateş , Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.482428
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2490

2

0

2490

Okuma Çemberleri: Niçin ve Nasıl? Örnek Bir Uygulama
Yazarlar: Birsen Doğan, Kasım Yıldırım, Hülya Çermik, Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.428415
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10189

8

0

10189

Eleştirel okuma ve bir beceri olarak öğretimi
Yazarlar: Seyit Ates
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181063
ATIF 13 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7261

13

0

7261

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.