Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Seyit Ateş
Prof. Dr.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
32
Hakemlik
39
CrossRef Atıf
75
TR Dizin Atıf
162
32
Yayın
39
Hakemlik
75
CrossRef Atıf
162
TR Dizin Atıf
0000-0002-4498-0376
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yazarlar:
Pınar Kanık Uysal
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
ATIF
8
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5218
8
ATIF
3
FAVORİ
5218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anlam Kurmanın Zor ve Önemli Bir Becerisi: Ana Fikir
Yazarlar:
Çetin Çetinkaya
,
Seyit Ateş
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11307
0
ATIF
1
FAVORİ
11307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Çemberleri: Niçin ve Nasıl? Örnek Bir Uygulama
Yazarlar: Birsen Doğan, Kasım Yıldırım, Hülya Çermik,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.428415
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14802
8
ATIF
1
FAVORİ
14802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Duygu Durumlarının Farklılaştığı Resimli Çocuk Kitaplarına Yönelik Okuyucu Tepkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Seyit Ateş
,
Nurhan Aktaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.742584
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2056
5
ATIF
1
FAVORİ
2056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resimli Çocuk Kitaplarında Toplumsal Cinsiyet Rolleri: Okuyan Balık Elektronik Kütüphanesi Örneği
Yazarlar:
Nurbanu Şeren
,
Mücahit Aydoğmuş
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
955
0
ATIF
1
FAVORİ
955
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Okuma ve Eleştirel Yazma İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tayfun Okur
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1658104
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
398
0
FAVORİ
398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Odaklı Sosyal Bilgiler Öğretiminin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme ve İnformel Muhakeme Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Eren Zorlu
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1486243
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
433
0
FAVORİ
433
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anne Dili Türkçe Olmayan Çocukları Konu Edinen Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Seyit Ateş
,
Mustafa Öztürk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1454712
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
465
0
FAVORİ
465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklılaştırılmış Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerisine ve Üstbilişsel Farkındalık Düzeyine Etkisi
Yazarlar:
Gözde Bezirgan
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1347929
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1245
0
FAVORİ
1245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerine Yönelik Öz Düzenlemeye Dayalı Yazma Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Bengisu Kaya Özgül
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1227326
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
679
1
FAVORİ
679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of the Relationship between Primary School Fourth-Grade Students’ Writing Performance, and Student and Class Variables
Yazarlar:
Bengisu Kaya Özgül
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1195617
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
282
0
FAVORİ
282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma ve Yazma Güçlüklerini Belirleme Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bengisu Kaya Özgül
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1218927
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1142
0
FAVORİ
1142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf öğretmenlerine yönelik metin yazmayı öğretme öz yeterlik inançları ölçeğinin geliştirilmesi
Yazarlar:
Bengisu Kaya Özgül
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.1252764
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
485
0
FAVORİ
485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resimli Çocuk Kitaplarında Toplumsal Cinsiyet Rolleri: Okuyan Balık Elektronik Kütüphanesi Örneği
Yazarlar:
Nurbanu Şeren
,
Mücahit Aydoğmuş
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
955
1
FAVORİ
955
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Karar Verme Biçimlerinin ve İnformal Muhakeme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Eren Zorlu
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.1153058
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1224
0
FAVORİ
1224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin İlkokulda İkna Edici Yazma Öğretimi ile İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Emine Birgül Zelzele
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1049358
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1027
0
FAVORİ
1027
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6+1 ANALİTİK YAZMA VE DEĞERLENDİRME MODELİNİN SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI ANLATIM BECERİSİ VE ÖZ YETERLİĞİ İLE YAZMA KAYGISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Gül Şebnem Altuner Çoban
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.936588
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2430
0
FAVORİ
2430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Anlama ve Anlatma Becerilerinin Hikâye Anlatıcılığı Yolu ile Geliştirilmesi
Yazarlar:
Emine Çelebi
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.757420
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1322
0
FAVORİ
1322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Okuryazarlık Gelişimini Belirleme Aracının Geliştirilmesi
Yazarlar:
Burak Delican
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.704440
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3363
0
FAVORİ
3363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Erken Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Burak Delican
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.795356
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2982
0
FAVORİ
2982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hikâye Okumanın Birinci Sınıf Öğrencilerin Anlama ve Atlatma Becerileri Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Seyit Ateş
,
Fatih Akbay
,
Kasım Yıldırım
,
Fatih Çetin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.801796
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2377
0
FAVORİ
2377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Duygu Durumlarının Farklılaştığı Resimli Çocuk Kitaplarına Yönelik Okuyucu Tepkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Seyit Ateş
,
Nurhan Aktaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.742584
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2056
1
FAVORİ
2056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yazarlar:
Pınar Kanık Uysal
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5218
3
FAVORİ
5218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relations between Reading Comprehension and Reading Fluency: Their Reciprocal Roles as an Indicator and Predictor
Yazarlar:
Kasim Yıldırım
,
Seyit Ateş
,
Fatih Çetin Çetinkaya
,
Dudu Kaya Tosun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1505
0
FAVORİ
1505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Seyit Ateş
,
Hülya Çermik
,
Birsen Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.523510
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2253
0
FAVORİ
2253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İSTENMEYEN ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Seyit Ateş
,
Ezgi Çetinkaya Özdemir
,
Ahu Taneri
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-423291
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7013
0
FAVORİ
7013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Birsen Doğan, Hülya Çermik,
Seyit Ateş
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.482428
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2901
0
FAVORİ
2901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Çemberleri: Niçin ve Nasıl? Örnek Bir Uygulama
Yazarlar: Birsen Doğan, Kasım Yıldırım, Hülya Çermik,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.428415
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14802
1
FAVORİ
14802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİN ETKİSİ
Yazarlar:
Fatih Çetin Çetinkaya
,
Kasım Yıldırım
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3331
0
FAVORİ
3331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve öğrenci sorularının gerektirdikleri zihinsel süreçler açısından karşılaştırılması / Comparison of questions of teachers and students in terms of level
Yazarlar:
Seyit Ateş
, Esra Güray, Yasin Döğmeci, Feride Fulya Gürsoy
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1689
0
FAVORİ
1689
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Öğretmenlerin Gözüyle Eğitim Araştırmalarının Uygulamaya Yansıma Durumu
Yazarlar:
Seyit Ateş
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1109
0
FAVORİ
1109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Sürecinde Kullandıkları Öz Düzenlemeye Dayalı Öğrenme Becerileri/ Self-Regulated Learning Skills Used By Pre-Service Teachers During Reading Comprehension Process
Yazarlar:
Yusuf Uyar
,
Seyit Ateş
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1205
0
FAVORİ
1205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıcı Okumaya Yönelik Öğretmen Bilgisi, Teacher Knowledge on Reading Fluency
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Çetin Çetinkaya
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2322
0
FAVORİ
2322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel okuma ve bir beceri olarak öğretimi
Yazarlar:
Seyit Ates
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181063
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7840
0
FAVORİ
7840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anlam Kurmanın Zor ve Önemli Bir Becerisi: Ana Fikir
Yazarlar:
Çetin Çetinkaya
,
Seyit Ateş
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11307
1
FAVORİ
11307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okunabilir Bir Kitap Nasıl Seçilir?
Yazarlar:
Seyit Ateş
, Çetin Çetinkaya,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1881
0
FAVORİ
1881
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of Classroom Teachers and Prospective Classroom Teachers about the Learning Difficulties Encountered in the Teaching Process of Reading and Writing
Yazarlar:
Seyit Ateş
,
Kasım Yıldırım
,
Mustafa Yıldız
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1218
0
FAVORİ
1218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academy Journal of Educational Sciences
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Editörlük
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Alan Editörü
Scientific Educational Studies
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Erciyes Journal of Education
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Teknoloji
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Farklılaştırılmış Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerisine ve Üstbilişsel Farkındalık Düzeyine Etkisi
Yazarlar:
Gözde Bezirgan
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1347929
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1245
1
ATIF
0
FAVORİ
1245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerine Yönelik Öz Düzenlemeye Dayalı Yazma Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Bengisu Kaya Özgül
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1227326
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
679
1
ATIF
1
FAVORİ
679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma ve Yazma Güçlüklerini Belirleme Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bengisu Kaya Özgül
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1218927
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1142
1
ATIF
0
FAVORİ
1142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Karar Verme Biçimlerinin ve İnformal Muhakeme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Eren Zorlu
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.1153058
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1224
3
ATIF
0
FAVORİ
1224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin İlkokulda İkna Edici Yazma Öğretimi ile İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Emine Birgül Zelzele
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1049358
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1027
1
ATIF
0
FAVORİ
1027
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6+1 ANALİTİK YAZMA VE DEĞERLENDİRME MODELİNİN SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI ANLATIM BECERİSİ VE ÖZ YETERLİĞİ İLE YAZMA KAYGISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Gül Şebnem Altuner Çoban
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.936588
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2430
1
ATIF
0
FAVORİ
2430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Anlama ve Anlatma Becerilerinin Hikâye Anlatıcılığı Yolu ile Geliştirilmesi
Yazarlar:
Emine Çelebi
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.757420
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1322
2
ATIF
0
FAVORİ
1322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Okuryazarlık Gelişimini Belirleme Aracının Geliştirilmesi
Yazarlar:
Burak Delican
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.704440
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3363
6
ATIF
0
FAVORİ
3363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Erken Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Burak Delican
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.795356
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2982
1
ATIF
0
FAVORİ
2982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hikâye Okumanın Birinci Sınıf Öğrencilerin Anlama ve Atlatma Becerileri Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Seyit Ateş
,
Fatih Akbay
,
Kasım Yıldırım
,
Fatih Çetin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.801796
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2377
3
ATIF
0
FAVORİ
2377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Duygu Durumlarının Farklılaştığı Resimli Çocuk Kitaplarına Yönelik Okuyucu Tepkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Seyit Ateş
,
Nurhan Aktaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.742584
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2056
5
ATIF
1
FAVORİ
2056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yazarlar:
Pınar Kanık Uysal
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
ATIF
8
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5218
8
ATIF
3
FAVORİ
5218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Seyit Ateş
,
Hülya Çermik
,
Birsen Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.523510
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2253
7
ATIF
0
FAVORİ
2253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İSTENMEYEN ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Seyit Ateş
,
Ezgi Çetinkaya Özdemir
,
Ahu Taneri
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-423291
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7013
5
ATIF
0
FAVORİ
7013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Birsen Doğan, Hülya Çermik,
Seyit Ateş
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.482428
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2901
4
ATIF
0
FAVORİ
2901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Çemberleri: Niçin ve Nasıl? Örnek Bir Uygulama
Yazarlar: Birsen Doğan, Kasım Yıldırım, Hülya Çermik,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.428415
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14802
8
ATIF
1
FAVORİ
14802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel okuma ve bir beceri olarak öğretimi
Yazarlar:
Seyit Ates
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181063
ATIF
18
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7840
18
ATIF
0
FAVORİ
7840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat