APA |
Yıldırım, K., Ateş, S., Çermik, H., Doğan, B. (2019). Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 39(2), 1029-1048. https://doi.org/10.17152/gefad.523510 |
|
AMA |
Yıldırım K, Ateş S, Çermik H, Doğan B. Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi. GEFAD. Ağustos 2019;39(2):1029-1048. doi:10.17152/gefad.523510 |
|
Chicago |
Yıldırım, Kasım, Seyit Ateş, Hülya Çermik, ve Birsen Doğan. “Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 39, sy. 2 (Ağustos 2019): 1029-48. https://doi.org/10.17152/gefad.523510. |
|
EndNote |
Yıldırım K, Ateş S, Çermik H, Doğan B (01 Ağustos 2019) Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 2 1029–1048. |
|
IEEE |
K. Yıldırım, S. Ateş, H. Çermik, ve B. Doğan, “Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi”, GEFAD, c. 39, sy. 2, ss. 1029–1048, 2019, doi: 10.17152/gefad.523510. |
|
ISNAD |
Yıldırım, Kasım vd. “Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 39/2 (Ağustos 2019), 1029-1048. https://doi.org/10.17152/gefad.523510. |
|
JAMA |
Yıldırım K, Ateş S, Çermik H, Doğan B. Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi. GEFAD. 2019;39:1029–1048. |
|
MLA |
Yıldırım, Kasım vd. “Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 39, sy. 2, 2019, ss. 1029-48, doi:10.17152/gefad.523510. |
|
Vancouver |
Yıldırım K, Ateş S, Çermik H, Doğan B. Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi. GEFAD. 2019;39(2):1029-48. |
|