Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Kasım YILDIRIM
Kasım YILDIRIM
Prof. Dr.
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Bilinmiyor
Yayın
18
Hakemlik
48
CrossRef Atıf
21
Bilinmiyor
18
Yayın
48
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Küresel Salgın Sürecinde Ev Etkinlikleri, Okur Tepkileri ve Anlama Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Kasım YILDIRIM
,
Muhammet SÖNMEZ
,
Fatih Çetin ÇETİNKAYA
, Sevcan AKYÜZ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.869258
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
0
ATIF
1
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Salgın Döneminde Deneyimli Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Öğretimi Dersi Bağlamında Sağlamış Oldukları Desteğe Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Fatih Çetin ÇETİNKAYA
,
Muhammet SÖNMEZ
,
Kasım YILDIRIM
,
Behlül Bilal SEZER
,
Mücahit DURMAZ
,
Abdurrahman Baki TOPÇAM
,
Halil İbrahim ÖKSÜZ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1127546
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
419
0
FAVORİ
419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Küresel Salgın Sürecinde Ev Etkinlikleri, Okur Tepkileri ve Anlama Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Kasım YILDIRIM
,
Muhammet SÖNMEZ
,
Fatih Çetin ÇETİNKAYA
, Sevcan AKYÜZ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.869258
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
1
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hikâye Okumanın Birinci Sınıf Öğrencilerin Anlama ve Atlatma Becerileri Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Seyit ATEŞ
,
Fatih AKBAY
,
Kasım YILDIRIM
,
Fatih Çetin ÇETİNKAYA
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.801796
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1768
0
FAVORİ
1768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf İlk Okuma Yazma Kitabının Öğretmen Görüşleri Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar: Umut ATAŞ,
Kasım YILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.781685
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1686
0
FAVORİ
1686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Kültürlerarası Duyarlılık Algıları
Yazarlar:
Kasim YILDIRIM
,
Savaş ÇAĞLAYAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
0
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Gözünden İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerin Okuma Yazma Becerilerini Öğrenme Süreçlerine Ailelerin Katılımı
Yazarlar:
Zehra ÇINAR
,
Kasım YILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.693167
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1741
0
FAVORİ
1741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relations between Reading Comprehension and Reading Fluency: Their Reciprocal Roles as an Indicator and Predictor
Yazarlar:
Kasim YILDIRIM
,
Seyit ATEŞ
,
Fatih Çetin ÇETİNKAYA
,
Dudu KAYA TOSUN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
823
0
FAVORİ
823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Kasım YILDIRIM
,
Seyit ATEŞ
,
Hülya ÇERMİK
,
Birsen DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.523510
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1776
0
FAVORİ
1776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMINDAKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kasım YILDIRIM
,
Muhammet Mustafa ALPASLAN
,
Özgür ULUBEY
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-455882
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
0
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Birsen DOĞAN, Hülya ÇERMİK,
Seyit ATEŞ
,
Kasım YILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.482428
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2123
0
FAVORİ
2123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİN ETKİSİ
Yazarlar:
Fatih Çetin ÇETİNKAYA
,
Kasım YILDIRIM
,
Seyit ATEŞ
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2517
0
FAVORİ
2517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersi Öğretim Programına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Kasım YILDIRIM
, Esma KANDEMİR,
Zehra ÇINAR
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.294978
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2314
0
FAVORİ
2314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapısalcılık ile post-yapısalcılık bağlamında dil ve metinden anlam kurma / Making meaning from language and text with regard to structuralism and poststructuralism
Yazarlar:
Kasım YILDIRIM
, Yusuf BERK
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3853
0
FAVORİ
3853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Öğretmenlerin Gözüyle Eğitim Araştırmalarının Uygulamaya Yansıma Durumu
Yazarlar:
Seyit Ateş
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
806
0
FAVORİ
806
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerini Değerlendirmede Kullanabilecekleri Bir Sistem: Barrett Taksonomisi/A System To Be Used By Teachers To Evaluate Students' Readıng Comprehensıon Skılls: Barrett Taxonomy
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10019
0
FAVORİ
10019
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıcı Okumaya Yönelik Öğretmen Bilgisi, Teacher Knowledge on Reading Fluency
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Çetin Çetinkaya
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1610
0
FAVORİ
1610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anlam Kurmanın Zor ve Önemli Bir Becerisi: Ana Fikir
Yazarlar:
Çetin ÇETİNKAYA
,
Seyit ATEŞ
,
Kasım YILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9475
0
FAVORİ
9475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anlamaya Yönelik Nasıl Sorular Soruyoruz?
Yazarlar:
Hayati AKYOL
,
Kasım YILDIRIM
, Seyit ATEŞ,
Çetin ÇETİNKAYA
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3871
0
FAVORİ
3871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academy Journal of Educational Sciences
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Editörlük
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Editör , Alan Editörü , Yazım Editörü , Son Okuyucu , Dil Editörü
Turkish Journal of Education
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Yayınlar
Hikâye Okumanın Birinci Sınıf Öğrencilerin Anlama ve Atlatma Becerileri Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Seyit ATEŞ
,
Fatih AKBAY
,
Kasım YILDIRIM
,
Fatih Çetin ÇETİNKAYA
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.801796
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1768
3
ATIF
0
FAVORİ
1768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf İlk Okuma Yazma Kitabının Öğretmen Görüşleri Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar: Umut ATAŞ,
Kasım YILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.781685
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1686
1
ATIF
0
FAVORİ
1686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Gözünden İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerin Okuma Yazma Becerilerini Öğrenme Süreçlerine Ailelerin Katılımı
Yazarlar:
Zehra ÇINAR
,
Kasım YILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.693167
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1741
4
ATIF
0
FAVORİ
1741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Kasım YILDIRIM
,
Seyit ATEŞ
,
Hülya ÇERMİK
,
Birsen DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.523510
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1776
3
ATIF
0
FAVORİ
1776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMINDAKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kasım YILDIRIM
,
Muhammet Mustafa ALPASLAN
,
Özgür ULUBEY
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-455882
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
3
ATIF
0
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Birsen DOĞAN, Hülya ÇERMİK,
Seyit ATEŞ
,
Kasım YILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.482428
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2123
1
ATIF
0
FAVORİ
2123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersi Öğretim Programına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Kasım YILDIRIM
, Esma KANDEMİR,
Zehra ÇINAR
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.294978
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2314
6
ATIF
0
FAVORİ
2314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat