avatar
Kasım Yıldırım Prof. Dr. MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın 21 Hakemlik 64 CrossRef Atıf 35
21 Yayın
64 Hakemlik
35 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Türkçe Eğitimi

Kurum

MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Anlam Kurmanın Zor ve Önemli Bir Becerisi: Ana Fikir
Yayın Bilgisi: 2013 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11250

0

1

11250

2

1

1223

0

1

209

Yayınlar

1

209

0

750

0

2343

İlkokul Birinci Sınıf İlk Okuma Yazma Kitabının Öğretmen Görüşleri Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar: Umut Ataş, Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.781685
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2563

0

2563

0

2737

0

2233

Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Birsen Doğan, Hülya Çermik, Seyit Ateş , Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.482428
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2867

0

2867

Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersi Öğretim Programına Yönelik Görüşleri
Yazarlar: Kasım Yıldırım , Esma Kandemir, Zehra Çınar
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.294978
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3132

0

3132

0

1092

1

11250

Anlamaya Yönelik Nasıl Sorular Soruyoruz?
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7687

0

7687

Yayınlar

2

1

1223

3

0

2343

İlkokul Birinci Sınıf İlk Okuma Yazma Kitabının Öğretmen Görüşleri Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar: Umut Ataş, Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.781685
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2563

2

0

2563

5

0

2737

6

0

2233

Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Birsen Doğan, Hülya Çermik, Seyit Ateş , Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.482428
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2867

3

0

2867

Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersi Öğretim Programına Yönelik Görüşleri
Yazarlar: Kasım Yıldırım , Esma Kandemir, Zehra Çınar
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.294978
ATIF 11 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3132

11

0

3132

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.