Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Muhammet Mustafa Alpaslan
Prof. Dr.
Mugla Sıtkı Kocman Unıversitesi
Yayın
23
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
40
TR Dizin Atıf
16
23
Yayın
22
Hakemlik
40
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
0000-0003-4222-7468
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Mugla Sıtkı Kocman Unıversitesi
Popüler Yayınları
Relations of In-service Teacher Job Motivation with Demographic Variables
Yazarlar:
Muhammet Mustafa Alpaslan
,
Nurcan Damlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
325
0
ATIF
1
FAVORİ
325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Öğretim Duygularının İncelenmesi
Yazarlar: Esma Zehra Sidekli,
Muhammet Mustafa Alpaslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
275
0
ATIF
1
FAVORİ
275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Investigating Girl and Boy High School Students’ Epistemological Beliefs in Biology and Physics
Yazarlar:
Muhammet Mustafa Alpaslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
225
0
FAVORİ
225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan eğitimin ortaokul öğrencilerinin matematik dersine karşı tutuma etkisi: Bir karma yöntem araştırması
Yazarlar:
Muhammet Mustafa Alpaslan
,
Muhammed Mustafa Bulut
,
Fatma Sude Pektaş
,
Minel İşin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
412
0
FAVORİ
412
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Etkinlikleri Bağlamında Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Bilginin Doğası Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sinem Karataş Öztürk
,
Hakan Işık
,
Muhammet Mustafa Alpaslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1274069
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
521
0
FAVORİ
521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Motivasyonunun Yordayıcısı Olarak Yaşam Stili
Yazarlar:
Nur Nokay
,
Raşit Avcı
,
Muhammet Mustafa Alpaslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1192746
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
371
0
FAVORİ
371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Öğretim Duygularının İncelenmesi
Yazarlar: Esma Zehra Sidekli,
Muhammet Mustafa Alpaslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
275
1
FAVORİ
275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Enerji Okuryazarlığının Demografik Değişkenler ile İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Semra Ayata
,
Görkem Oylumluoğlu
,
Muhammet Mustafa Alpaslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
694
0
FAVORİ
694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Relations of In-service Teacher Job Motivation with Demographic Variables
Yazarlar:
Muhammet Mustafa Alpaslan
,
Nurcan Damlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
325
1
FAVORİ
325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Öz-Düzenleme Becerisinin Eğitimde İyi Örnekler Yarışmasına Katılma Durumuyla İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Nurcan Damlı,
Muhammet Mustafa Alpaslan
,
Şule Armutcuoğlu
,
Semra Ayata
, Enver Tufaner
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.932663
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1283
0
FAVORİ
1283
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Derste Teknoloji Kullanımına Yönelik Eğilimleri
Yazarlar:
Cüneyd Çelik
,
Büşra Çelik
,
Muhammet Mustafa Alpaslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.835314
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2008
0
FAVORİ
2008
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE ALGILADIKLARI DESTEĞİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Dursun Sönmez
,
Muhammet Mustafa Alpaslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
301
0
FAVORİ
301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ DERSİNDE SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ALGILADIKLARI DESTEĞİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Dursun Sönmez,
Muhammet Mustafa Alpaslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
498
0
FAVORİ
498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenimine Yönelik Öz-Yeterlik Kaynakları, Öz-Yeterlik, Akademik Başarıları ile Kariyer Yönelimi Arasındaki İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Mustafa Alpaslan
, Nefise Akkuş,
Sona Özlen
, Fatma Kuru Alpaslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
975
0
FAVORİ
975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnternet Tabanlı Epistemolojik İnançlar Ölçeği Türkçe Uyarlama Çalışması ve Öğretmen Adayları ile Bir İnceleme
Yazarlar:
Rıdvan Ata
,
Muhammet Mustafa Alpaslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.516351
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
926
0
FAVORİ
926
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersindeki Başarı Duygusu, Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri ve Akademik Başarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Mustafa Alpaslan
,
Özgür Ulubey
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.458020
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2298
0
FAVORİ
2298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNTERNET TABANLI OKUMA MOTIVASYONU VE KATILIM ÖLÇEĞİ TÜRKÇE’YE UYARLAMA ÇALIŞMASI VE ÖĞRETMEN ADAYLARI İLE ÇEŞITLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Rıdvan Ata
,
Muhammet Mustafa Alpaslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.557780
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1110
0
FAVORİ
1110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMINDAKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Muhammet Mustafa Alpaslan
,
Özgür Ulubey
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-455882
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1507
0
FAVORİ
1507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de destek ve sınıfa aitlik algısının öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik motivasyonuna katkısının
Yazarlar:
Muhammet Mustafa Alpaslan
,
Ozgur Ulubey
,
Kasim Yildirim
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.458535
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1079
0
FAVORİ
1079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALGILADIKLARI DESTEK, AİDİYET DUYGUSU VE ÖĞRETMEN ÖZ-YETERLİK İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Muhammmet Mustafa
, Alpaslan Özgür Ulubey, Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
407
0
FAVORİ
407
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programının Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kimliği Algısına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özgür Ulubey
,
Kasım Yıldırım
,
Muhammet Mustafa Alpaslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.403519
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2011
0
FAVORİ
2011
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji ve Fizik Derslerindeki Kaynak Yönetimi Stratejilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Mustafa Alpaslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373342
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
572
0
FAVORİ
572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Epistemolojik inançlar ve öz-düzenleyici öğrenme: Bir meta-analitik inceleme
Yazarlar:
Muhammet Mustafa Alpaslan
, Bugrahan Yalvac, Victor Willson
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.287472
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1370
0
FAVORİ
1370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 6., 7. ve 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nevzat Yiğit
,
Muhammet Alparslan
, Yasin Cinemre, Bilal Balçın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/mskuefd.62021
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1188
0
FAVORİ
1188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FİZİK ÖZ-YETERLİLİK ÖLÇEĞİ’NİN GEÇERLİLİĞİ VE GÜVENİRLİLİĞİ
Yazarlar:
Muhammet Alpaslan
,
Hakan Işık
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1460
0
FAVORİ
1460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Öz-Düzenleme Becerisinin Eğitimde İyi Örnekler Yarışmasına Katılma Durumuyla İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Nurcan Damlı,
Muhammet Mustafa Alpaslan
,
Şule Armutcuoğlu
,
Semra Ayata
, Enver Tufaner
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.932663
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1283
1
ATIF
0
FAVORİ
1283
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Derste Teknoloji Kullanımına Yönelik Eğilimleri
Yazarlar:
Cüneyd Çelik
,
Büşra Çelik
,
Muhammet Mustafa Alpaslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.835314
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2008
5
ATIF
0
FAVORİ
2008
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnternet Tabanlı Epistemolojik İnançlar Ölçeği Türkçe Uyarlama Çalışması ve Öğretmen Adayları ile Bir İnceleme
Yazarlar:
Rıdvan Ata
,
Muhammet Mustafa Alpaslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.516351
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
926
2
ATIF
0
FAVORİ
926
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersindeki Başarı Duygusu, Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri ve Akademik Başarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Mustafa Alpaslan
,
Özgür Ulubey
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.458020
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2298
5
ATIF
0
FAVORİ
2298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNTERNET TABANLI OKUMA MOTIVASYONU VE KATILIM ÖLÇEĞİ TÜRKÇE’YE UYARLAMA ÇALIŞMASI VE ÖĞRETMEN ADAYLARI İLE ÇEŞITLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Rıdvan Ata
,
Muhammet Mustafa Alpaslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.557780
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1110
6
ATIF
0
FAVORİ
1110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMINDAKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kasım Yıldırım
,
Muhammet Mustafa Alpaslan
,
Özgür Ulubey
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-455882
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1507
3
ATIF
0
FAVORİ
1507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programının Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kimliği Algısına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özgür Ulubey
,
Kasım Yıldırım
,
Muhammet Mustafa Alpaslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.403519
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2011
11
ATIF
0
FAVORİ
2011
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji ve Fizik Derslerindeki Kaynak Yönetimi Stratejilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Mustafa Alpaslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373342
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
572
2
ATIF
0
FAVORİ
572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Epistemolojik inançlar ve öz-düzenleyici öğrenme: Bir meta-analitik inceleme
Yazarlar:
Muhammet Mustafa Alpaslan
, Bugrahan Yalvac, Victor Willson
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.287472
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1370
3
ATIF
0
FAVORİ
1370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 6., 7. ve 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nevzat Yiğit
,
Muhammet Alparslan
, Yasin Cinemre, Bilal Balçın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/mskuefd.62021
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1188
2
ATIF
0
FAVORİ
1188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat