Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Dudu KAYA
Dudu KAYA
Bilinmiyor
Yayın
4
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
Bilinmiyor
4
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
The Relations between Reading Comprehension and Reading Fluency: Their Reciprocal Roles as an Indicator and Predictor
Yazarlar:
Kasim YILDIRIM
,
Seyit ATEŞ
,
Fatih Çetin ÇETİNKAYA
,
Dudu KAYA TOSUN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
913
0
FAVORİ
913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuduğunu anlama testi geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar:
Dudu KAYA
,
Birsen DOĞAN
, Kasım YILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1151
0
FAVORİ
1151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıcı okuma gelişiminin değerlendirilmesine yönelik boylamsal bir çalışma / A longitudinal study on the assessment of reading fluency development
Yazarlar:
Dudu KAYA
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4046
0
FAVORİ
4046
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okumalarının Basit ve Çıkarımsal Anlama Düzeylerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Dudu KAYA
, Kasım YILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.96428
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4199
0
FAVORİ
4199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
4. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okumalarının Basit ve Çıkarımsal Anlama Düzeylerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Dudu KAYA
, Kasım YILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.96428
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4199
1
ATIF
0
FAVORİ
4199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat