Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Dudu Kaya
Yayın
4
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
4
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
The Relations between Reading Comprehension and Reading Fluency: Their Reciprocal Roles as an Indicator and Predictor
Yazarlar:
Kasim Yıldırım
,
Seyit Ateş
,
Fatih Çetin Çetinkaya
,
Dudu Kaya Tosun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1220
0
FAVORİ
1220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuduğunu anlama testi geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar:
Dudu Kaya
,
Birsen Doğan
, Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1406
0
FAVORİ
1406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıcı okuma gelişiminin değerlendirilmesine yönelik boylamsal bir çalışma / A longitudinal study on the assessment of reading fluency development
Yazarlar:
Dudu Kaya
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5078
0
FAVORİ
5078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okumalarının Basit ve Çıkarımsal Anlama Düzeylerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Dudu Kaya
, Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.96428
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4598
0
FAVORİ
4598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
4. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okumalarının Basit ve Çıkarımsal Anlama Düzeylerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Dudu Kaya
, Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.96428
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4598
1
ATIF
0
FAVORİ
4598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat