Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Bengisu Kaya Özgül
Doç. Dr.
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
20
14
Yayın
10
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
0000-0001-6299-1370
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Sınıf Eğitimi
Kurum
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Farkındalıkları
Yazarlar:
Ezgi Çetinkaya Özdemir
,
Bengisu Kaya Özgül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1185253
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
647
1
ATIF
1
FAVORİ
647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between Reading Comprehension and Writing Skills of Fourth Grade Students and Their Motivation to Read and Write
Yazarlar:
Nurhan Aktaş
,
Ezgi Çetinkaya Özdemir
,
Bengisu Kaya Özgül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1202499
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10460
1
ATIF
1
FAVORİ
10460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerine Yönelik Öz Düzenlemeye Dayalı Yazma Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Bengisu Kaya Özgül
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1227326
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
390
1
ATIF
1
FAVORİ
390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerine Yönelik Öz Düzenlemeye Dayalı Yazma Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Bengisu Kaya Özgül
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1227326
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
390
1
FAVORİ
390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİJİTAL OKUMA VE YAZMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bengisu Kaya Özgül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
456
0
FAVORİ
456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of the Relationship between Primary School Fourth-Grade Students’ Writing Performance, and Student and Class Variables
Yazarlar:
Bengisu Kaya Özgül
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1195617
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
111
0
FAVORİ
111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma ve Yazma Güçlüklerini Belirleme Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bengisu Kaya Özgül
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1218927
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
837
0
FAVORİ
837
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Bengisu Kaya Özgül
,
Nurhan Aktaş
,
Ezgi Çetinkaya Özdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1191366
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1491
0
FAVORİ
1491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between Reading Comprehension and Writing Skills of Fourth Grade Students and Their Motivation to Read and Write
Yazarlar:
Nurhan Aktaş
,
Ezgi Çetinkaya Özdemir
,
Bengisu Kaya Özgül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1202499
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10460
1
FAVORİ
10460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf öğretmenlerine yönelik metin yazmayı öğretme öz yeterlik inançları ölçeğinin geliştirilmesi
Yazarlar:
Bengisu Kaya Özgül
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.1252764
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
337
0
FAVORİ
337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Farkındalıkları
Yazarlar:
Ezgi Çetinkaya Özdemir
,
Bengisu Kaya Özgül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1185253
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
647
1
FAVORİ
647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerle İlgili Anlam Kurma Sorularının İncelenmesi
Yazarlar:
Bengisu Kaya Özgül
,
Ezgi Çetinkaya Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1149900
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
957
0
FAVORİ
957
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA VE YAZMA BECERİSİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Ezgi Çetinkaya Özdemir
,
Bengisu Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.717988
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
586
0
FAVORİ
586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETİM MATERYALİ TASARLAMA SÜRECİNDE GERİ BİLDİRİM VERİLMESİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Turgay Öntaş
,
Bengisu Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1361
0
FAVORİ
1361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul üçüncü-dördüncü sınıf öğrencileri için hikâye yazmaya yönelik tutum ölçeği geliştirilmesi
Yazarlar:
Bengisu Kaya
,
Adnan Kan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.426051
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1742
0
FAVORİ
1742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulama Deneyimlerinin Mesleki Sosyalizasyon Süreci Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Turgay Öntaş
,
Taner Atmaca
,
Bengisu Kaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.308322
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1736
0
FAVORİ
1736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of Pre-Service Teachers' Opinions About The Feedback and Correction Process in The Preparation of Teaching Materials / Öğretmen Adaylarının Ders Materyali Hazırlamada Dönüt-Düzeltme Süreciyle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Koray
,
Bengisu Kaya
,
Canay Pekbay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1093
0
FAVORİ
1093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Educational Research Review
Milli Eğitim Dergisi
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Educational Academic Research
International Journal of Contemporary Educational Research
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Participatory Educational Research
Yayınlar
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerine Yönelik Öz Düzenlemeye Dayalı Yazma Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Bengisu Kaya Özgül
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1227326
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
390
1
ATIF
1
FAVORİ
390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Bengisu Kaya Özgül
,
Nurhan Aktaş
,
Ezgi Çetinkaya Özdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1191366
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1491
3
ATIF
0
FAVORİ
1491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between Reading Comprehension and Writing Skills of Fourth Grade Students and Their Motivation to Read and Write
Yazarlar:
Nurhan Aktaş
,
Ezgi Çetinkaya Özdemir
,
Bengisu Kaya Özgül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1202499
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10460
1
ATIF
1
FAVORİ
10460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Farkındalıkları
Yazarlar:
Ezgi Çetinkaya Özdemir
,
Bengisu Kaya Özgül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1185253
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
647
1
ATIF
1
FAVORİ
647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA VE YAZMA BECERİSİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Ezgi Çetinkaya Özdemir
,
Bengisu Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.717988
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
586
2
ATIF
0
FAVORİ
586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul üçüncü-dördüncü sınıf öğrencileri için hikâye yazmaya yönelik tutum ölçeği geliştirilmesi
Yazarlar:
Bengisu Kaya
,
Adnan Kan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.426051
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1742
1
ATIF
0
FAVORİ
1742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulama Deneyimlerinin Mesleki Sosyalizasyon Süreci Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Turgay Öntaş
,
Taner Atmaca
,
Bengisu Kaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.308322
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1736
3
ATIF
0
FAVORİ
1736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat