Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nurbanu Şeren
Arş. Gör.
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
23
9
Yayın
1
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
0000-0002-0119-1684
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Kurum
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ KONULARINA YÖNELİK ZİHİNSEL MODELLERİ
Yazarlar:
Nurbanu Şeren
,
Mustafa Doğru
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2916
0
ATIF
1
FAVORİ
2916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Çocuk Haklarına İlişkin Algılarının Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Aslı Balcı
,
Nurbanu Şeren
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Innovative Research in Social Studies
DOI: 10.47503/jirss.1026038
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2209
1
ATIF
1
FAVORİ
2209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
TÜRKİYE VE ALMANYA'DAKİ İLKOKUL ÖĞRETİM PROGRAMLARININ TEKNOLOJİ BAĞLAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Elif Aydın Çolak
,
Nurbanu Şeren
,
Edip Tut
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1159348
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
0
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Alan Eğitimi Derslerine Yönelik Öz-Yeterlik Algılarının Sıralama Yargıları Kanunuyla Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Nurbanu Şeren
,
Selda Örs Özdil
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1174140
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
451
0
FAVORİ
451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLİM-SÖZDE BİLİM AYRIMINA İLİŞKİN YETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nurbanu Şeren
,
Ceren Çevik Kansu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Karadeniz Araştırmaları Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31765/karen.1096502
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
431
0
FAVORİ
431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resimli Çocuk Kitaplarında Toplumsal Cinsiyet Rolleri: Okuyan Balık Elektronik Kütüphanesi Örneği
Yazarlar:
Nurbanu Şeren
,
Mücahit Aydoğmuş
,
Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
0
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı Akademik Yapısının İncelenmesi
Yazarlar:
Orhan Ünal
,
Nurbanu Şeren
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of University Research
DOI: 10.32329/uad.1103677
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
0
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Çocuk Haklarına İlişkin Algılarının Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Aslı Balcı
,
Nurbanu Şeren
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Innovative Research in Social Studies
DOI: 10.47503/jirss.1026038
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2209
1
FAVORİ
2209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversiteye Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Drama ile Uygulanan Oryantasyon Programı Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Nurbanu Şeren
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
355
0
FAVORİ
355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Kanada’daki (Alberta Eyaleti) Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Beceri Boyutu Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Nurbanu Şeren
,
Edip Tut
,
Elif Aydın Çolak
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.843175
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1046
0
FAVORİ
1046
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ KONULARINA YÖNELİK ZİHİNSEL MODELLERİ
Yazarlar:
Nurbanu Şeren
,
Mustafa Doğru
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2916
1
FAVORİ
2916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Journal of Innovative Research in Social Studies
Journal of University Research
Karadeniz Araştırmaları Enstitüsü Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Hakemlik
Journal of Innovative Research in Social Studies
Yayınlar
TÜRKİYE VE ALMANYA'DAKİ İLKOKUL ÖĞRETİM PROGRAMLARININ TEKNOLOJİ BAĞLAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Elif Aydın Çolak
,
Nurbanu Şeren
,
Edip Tut
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1159348
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
1
ATIF
0
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı Akademik Yapısının İncelenmesi
Yazarlar:
Orhan Ünal
,
Nurbanu Şeren
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of University Research
DOI: 10.32329/uad.1103677
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
2
ATIF
0
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Çocuk Haklarına İlişkin Algılarının Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Aslı Balcı
,
Nurbanu Şeren
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Innovative Research in Social Studies
DOI: 10.47503/jirss.1026038
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2209
1
ATIF
1
FAVORİ
2209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Kanada’daki (Alberta Eyaleti) Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Beceri Boyutu Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Nurbanu Şeren
,
Edip Tut
,
Elif Aydın Çolak
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.843175
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1046
4
ATIF
0
FAVORİ
1046
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat