Kasım Kıroğlu profil resmi
Kasım Kıroğlu Doç. Dr. Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Yayın 13 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 20
13 Yayın
3 Hakemlik
20 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Ondokuz Mayıs Üniversitesi

Popüler Yayınları

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARI
DOI: 10.33418/ataunikkefd.829740
ATIF 3 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2647

3

3

2647

Yayınlar

Bilsem öğrencilerinin Bilsem’e ilişkin metaforik algıları
DOI: 10.21764/maeuefd.1487479
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 463

0

463

0

1386

0

1110

0

1874

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARI
DOI: 10.33418/ataunikkefd.829740
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2647

3

2647

Ara Tatilin Okuma Yazma Öğrenme Sürecine Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.868770
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2097

0

2097

0

3700

0

3111

AİLELERİN SINIF ÖĞRETMENLERİNE UYGULADIĞI MOBBİNG DAVRANIŞLARI
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-429343
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10421

0

10421

Sınıf Öğretmenlerinin İçerik Okuma ile İlgili Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.427529
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2674

0

2674

Yayınlar

1

0

1288

2

0

1110

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARI
DOI: 10.33418/ataunikkefd.829740
ATIF 3 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2647

3

3

2647

4

0

1331

Ara Tatilin Okuma Yazma Öğrenme Sürecine Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.868770
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2097

3

0

2097

2

0

3700

AİLELERİN SINIF ÖĞRETMENLERİNE UYGULADIĞI MOBBİNG DAVRANIŞLARI
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-429343
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10421

4

0

10421

Sınıf Öğretmenlerinin İçerik Okuma ile İlgili Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.427529
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2674

1

0

2674

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.