Kasım Kıroğlu profil resmi
Kasım Kıroğlu Doç. Dr. Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Yayın 11 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 16
11 Yayın
1 Hakemlik
16 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Ondokuz Mayıs Üniversitesi

Popüler Yayınları

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARI
DOI: 10.33418/ataunikkefd.829740
ATIF 2 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2066

2

4

2066

Yayınlar

0

900

0

853

0

1377

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARI
DOI: 10.33418/ataunikkefd.829740
FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2066

4

2066

Ara Tatilin Okuma Yazma Öğrenme Sürecine Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.868770
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1503

0

1503

0

3454

0

2738

AİLELERİN SINIF ÖĞRETMENLERİNE UYGULADIĞI MOBBİNG DAVRANIŞLARI
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-429343
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9544

0

9544

Sınıf Öğretmenlerinin İçerik Okuma ile İlgili Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.427529
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2309

0

2309

Yayınlar

1

0

817

1

0

853

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARI
DOI: 10.33418/ataunikkefd.829740
ATIF 2 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2066

2

4

2066

4

0

1091

Ara Tatilin Okuma Yazma Öğrenme Sürecine Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.868770
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1503

3

0

1503

2

0

3454

AİLELERİN SINIF ÖĞRETMENLERİNE UYGULADIĞI MOBBİNG DAVRANIŞLARI
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-429343
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9544

2

0

9544

Sınıf Öğretmenlerinin İçerik Okuma ile İlgili Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.427529
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2309

1

0

2309

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.