Kasım Kıroğlu profil resmi
Kasım Kıroğlu Doç. Dr. Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Yayın 11 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 17
11 Yayın
2 Hakemlik
17 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Ondokuz Mayıs Üniversitesi

Popüler Yayınları

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARI
DOI: 10.33418/ataunikkefd.829740
ATIF 3 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2148

3

4

2148

Yayınlar

0

1018

0

889

0

1423

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARI
DOI: 10.33418/ataunikkefd.829740
FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2148

4

2148

Ara Tatilin Okuma Yazma Öğrenme Sürecine Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.868770
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1593

0

1593

0

3502

0

2802

AİLELERİN SINIF ÖĞRETMENLERİNE UYGULADIĞI MOBBİNG DAVRANIŞLARI
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-429343
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9713

0

9713

Sınıf Öğretmenlerinin İçerik Okuma ile İlgili Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.427529
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2355

0

2355

Yayınlar

1

0

893

1

0

889

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARI
DOI: 10.33418/ataunikkefd.829740
ATIF 3 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2148

3

4

2148

4

0

1131

Ara Tatilin Okuma Yazma Öğrenme Sürecine Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.868770
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1593

3

0

1593

2

0

3502

AİLELERİN SINIF ÖĞRETMENLERİNE UYGULADIĞI MOBBİNG DAVRANIŞLARI
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-429343
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9713

2

0

9713

Sınıf Öğretmenlerinin İçerik Okuma ile İlgili Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.427529
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2355

1

0

2355

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.