Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Doğru
Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi
Yayın
9
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
14
9
Yayın
9
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Akdeniz Üniversitesi
Popüler Yayınları
Özel Gereksinimli Öğrencilere Fen Konularının Eğitsel Oyunla Öğretilmesi Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Gamze Devecioğlu
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Mustafa Doğru
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.795465
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1711
1
ATIF
2
FAVORİ
1711
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ KONULARINA YÖNELİK ZİHİNSEL MODELLERİ
Yazarlar:
Nurbanu Şeren
,
Mustafa Doğru
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2897
0
ATIF
1
FAVORİ
2897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Maddeyi Tanıyalım Ünitesi Kazanımlarının Gerçekleşme Düzeyinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Adile Değirmenci
,
Mustafa Doğru
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2107
0
ATIF
1
FAVORİ
2107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Özel Gereksinimli Öğrencilere Fen Konularının Eğitsel Oyunla Öğretilmesi Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Gamze Devecioğlu
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Mustafa Doğru
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.795465
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1711
2
FAVORİ
1711
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geçmişten Günümüze Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim Alanında: Bibliyometrik Bir Analiz
Yazarlar:
Mustafa Doğru
,
Cem Oktay Güzeller
, Melahat Çelik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.515009
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1537
0
FAVORİ
1537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Maddeyi Tanıyalım Ünitesi Kazanımlarının Gerçekleşme Düzeyinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Adile Değirmenci
,
Mustafa Doğru
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2107
1
FAVORİ
2107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MODELLEMEYE DAYALI FEN ÖĞRETİMİNİN 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN KAVRAMLARINI GÜNLÜK HAYATLA İLİŞKİLENDİRMELERİNE VE FEN KAYGILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Canser Gül Güldal
,
Mustafa Doğru
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2191
0
FAVORİ
2191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ KONULARINA YÖNELİK ZİHİNSEL MODELLERİ
Yazarlar:
Nurbanu Şeren
,
Mustafa Doğru
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2897
1
FAVORİ
2897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAKIN ÇEVRESİNDEKİ BİTKİLERİ TANIMA DÜZEYLERİ
Yazarlar: Merve Yüce,
Mustafa Doğru
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2654
0
FAVORİ
2654
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE'DE SOSYOBİLİMSEL KONULARLA İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ: BİR BETİMSEL ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Adile Değirmenci
,
Mustafa Doğru
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
22633
0
FAVORİ
22633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Derslerine İlişkin Görüşlerinin Etkinlik Kuramına Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Meryem Selvi
,
Mustafa Doğru
,
Tuna Gencosman
,
Dilara Saka
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4037
0
FAVORİ
4037
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE EFFECT OF USE OF WEBQUEST IN SCIENCE EDUCATION ON PERSISTENCY AND ATTITUDE LEVELS FOR SCIENCE AND TECHNOLOGY LESSON
Yazarlar:
Mustafa Doğru
,
Fatih Şeker
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
958
0
FAVORİ
958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Eurasian Journal of Teacher Education
Hakemlik
Anadolu Öğretmen Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Özel Gereksinimli Öğrencilere Fen Konularının Eğitsel Oyunla Öğretilmesi Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Gamze Devecioğlu
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Mustafa Doğru
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.795465
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1711
1
ATIF
2
FAVORİ
1711
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geçmişten Günümüze Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim Alanında: Bibliyometrik Bir Analiz
Yazarlar:
Mustafa Doğru
,
Cem Oktay Güzeller
, Melahat Çelik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.515009
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1537
13
ATIF
0
FAVORİ
1537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat