Ceren Çevik Kansu profil resmi
Ceren Çevik Kansu Dr. Öğr. Üyesi ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 22 CrossRef Atıf 9 TR Dizin Atıf 2
11 Yayın
22 Hakemlik
9 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Sınıf Eğitimi

Kurum

ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIF REHBERLİĞİ UYGULAMALARI: BİR KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI
Yayın Bilgisi: 2024 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1340101
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 698

2

1

698

0

1

566

Yayınlar

1

566

Sınıf Öğretmenlerinin Kapsayıcı Eğitime Yönelik Görüşleri
Yazarlar: Halise Acartürk Olçay, Ceren Çevik Kansu
DOI: 10.19171/uefad.1345769
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 957

0

957

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIF REHBERLİĞİ UYGULAMALARI: BİR KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI
Yayın Bilgisi: 2024 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1340101
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 698

1

698

0

387

0

1108

0

641

Zihinsel İmaj Oluşturmaya Dayalı Öğretimin Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3425
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1364

0

1364

0

154

Yayınlar

Sınıf Öğretmenlerinin Kapsayıcı Eğitime Yönelik Görüşleri
Yazarlar: Halise Acartürk Olçay, Ceren Çevik Kansu
DOI: 10.19171/uefad.1345769
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 957

1

0

957

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIF REHBERLİĞİ UYGULAMALARI: BİR KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI
Yayın Bilgisi: 2024 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1340101
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 698

2

1

698

2

0

476

3

0

641

Zihinsel İmaj Oluşturmaya Dayalı Öğretimin Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3425
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1364

1

0

1364

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.