Ceren Çevik Kansu profil resmi
Ceren Çevik Kansu Dr. Öğr. Üyesi ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 22 CrossRef Atıf 9 TR Dizin Atıf 2
11 Yayın
22 Hakemlik
9 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Sınıf Eğitimi

Kurum

ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIF REHBERLİĞİ UYGULAMALARI: BİR KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI
Yayın Bilgisi: 2024 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1340101
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 679

2

1

679

0

1

564

Yayınlar

1

564

Sınıf Öğretmenlerinin Kapsayıcı Eğitime Yönelik Görüşleri
Yazarlar: Halise Acartürk Olçay, Ceren Çevik Kansu
DOI: 10.19171/uefad.1345769
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 932

0

932

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIF REHBERLİĞİ UYGULAMALARI: BİR KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI
Yayın Bilgisi: 2024 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1340101
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 679

1

679

0

377

0

1099

0

636

Zihinsel İmaj Oluşturmaya Dayalı Öğretimin Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3425
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1358

0

1358

0

154

Yayınlar

Sınıf Öğretmenlerinin Kapsayıcı Eğitime Yönelik Görüşleri
Yazarlar: Halise Acartürk Olçay, Ceren Çevik Kansu
DOI: 10.19171/uefad.1345769
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 932

1

0

932

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIF REHBERLİĞİ UYGULAMALARI: BİR KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI
Yayın Bilgisi: 2024 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1340101
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 679

2

1

679

2

0

469

3

0

636

Zihinsel İmaj Oluşturmaya Dayalı Öğretimin Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3425
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1358

1

0

1358

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.