avatar
Celal Boyraz Dr. Öğr. Üyesi Bayburt Üniversitesi
Yayın 12 Hakemlik 25 CrossRef Atıf 12 TR Dizin Atıf 17
12 Yayın
25 Hakemlik
12 CrossRef Atıf
17 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi Sınıf Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Sosyal Bilgiler Eğitimi Çocuklar için Felsefe

Kurum

Bayburt Üniversitesi

Popüler Yayınları

1

2

1663

Çocuklar için Felsefe Eğitiminde Uyaran Olarak Çizgi Filmlerin Kullanımı: Vikingler ve Heidi
Yayın Bilgisi: 2022 , Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.1152712
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2404

0

2

2404

5

1

3277

Eleştirel Düşünme Becerisi Açısından İlkokul Sınıfları: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar: Celal Boyraz , Gamze Çimen, Azime Turan
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1709

0

1

1709

0

1

468

Yayınlar

K-12 Beceri Eğitiminde Üst Düzey Düşünme Becerileri: Sosyal Bilgiler Dersi Örneği
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1309163
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1338

0

1338

1

468

Çocuklar için Felsefe Eğitiminde Uyaran Olarak Çizgi Filmlerin Kullanımı: Vikingler ve Heidi
Yayın Bilgisi: 2022 , Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.1152712
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2404

2

2404

Eleştirel Düşünme Becerisi Açısından İlkokul Sınıfları: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar: Celal Boyraz , Gamze Çimen, Azime Turan
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1709

1

1709

2

1663

1

518

0

717

1

820

Zihinsel İmaj Oluşturmaya Dayalı Öğretimin Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3425
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1341

0

1341

1

3277

0

4010

0

12332

Yayınlar

K-12 Beceri Eğitiminde Üst Düzey Düşünme Becerileri: Sosyal Bilgiler Dersi Örneği
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1309163
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1338

1

0

1338

1

2

1663

2

1

820

Zihinsel İmaj Oluşturmaya Dayalı Öğretimin Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3425
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1341

1

0

1341

5

1

3277

2

0

4010

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.