Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İsmail Sarikaya
Doç. Dr.
BAYBURT ÜNİVERSİTESİ, BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
12
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
87
12
Yayın
8
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
87
TR Dizin Atıf
0000-0002-4870-8345
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Kurum
BAYBURT ÜNİVERSİTESİ, BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Sınıf öğretmenliği lisans programının (2018) aday öğretmenlerin öz-yeterlik inançları bağlamında değerlendirilmesi
Yazarlar:
Celal Boyraz
,
İsmail Sarikaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1146130
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
442
0
ATIF
1
FAVORİ
442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Development of self-regulation scale for middle school students: Validity and reliability study
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
,
Mesut Öztürk
,
Mustafa Özgöl
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1311600
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
556
0
FAVORİ
556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf öğretmenliği lisans programının (2018) aday öğretmenlerin öz-yeterlik inançları bağlamında değerlendirilmesi
Yazarlar:
Celal Boyraz
,
İsmail Sarikaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1146130
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
442
1
FAVORİ
442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aile ile Birlikte Yazmanın İlkokul Öğrencilerinin Yazma Başarı ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.901755
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
820
0
FAVORİ
820
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayı Yazma Öz-yeterliği Envanterinin Uyarlanması: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazma ile ilgili İnançları ve Yazma Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
414
0
FAVORİ
414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf öğretmenleri için zorluklar ve temel beceriler: Öz-yeterlik inanç ölçeğinin geliştirilmesi
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
,
Yavuz Sökmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.896092
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
0
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-düzenlemeli Öğrenmeye Yönelik Öğretmen Tutumları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması ve Sınıf Öğretmenlerinin Öz-düzenlemeli Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
,
Yavuz Sökmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.730175
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
846
0
FAVORİ
846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akran Destekli Yazmanın İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Başarı ve Performansına Etkisi: Bir Pilot Araştırma
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.589327
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2120
0
FAVORİ
2120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecinin Aday ve Danışman Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Kapsamında Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Çalışması
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
, Osman Samancı, Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6160
0
FAVORİ
6160
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Öğretimi Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
,
Mustafa Özgöl
, Rabia Yılar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330237
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1165
0
FAVORİ
1165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Serbest Etkinlikler Dersinin Amacına Hizmet Etme Derecesinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
, Semra Şen
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.306774
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1018
0
FAVORİ
1018
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Serbest Zaman Etkinlikleri Dersi Kullanımının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Semra Şen,
İsmail Sarikaya
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3753
0
FAVORİ
3753
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Lise Öğrencileri İçin Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algı Ölçeği
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
,
Mustafa Özgül
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1214
0
FAVORİ
1214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Gifted Education and Creativity
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Editörlük
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Son Okuyucu
Eurasian Journal of Teacher Education
Editör , Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Eurasian Journal of Teacher Education
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Education
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Aile ile Birlikte Yazmanın İlkokul Öğrencilerinin Yazma Başarı ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.901755
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
820
5
ATIF
0
FAVORİ
820
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf öğretmenleri için zorluklar ve temel beceriler: Öz-yeterlik inanç ölçeğinin geliştirilmesi
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
,
Yavuz Sökmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.896092
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
2
ATIF
0
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-düzenlemeli Öğrenmeye Yönelik Öğretmen Tutumları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması ve Sınıf Öğretmenlerinin Öz-düzenlemeli Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
,
Yavuz Sökmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.730175
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
846
2
ATIF
0
FAVORİ
846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akran Destekli Yazmanın İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Başarı ve Performansına Etkisi: Bir Pilot Araştırma
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.589327
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2120
2
ATIF
0
FAVORİ
2120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Öğretimi Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
,
Mustafa Özgöl
, Rabia Yılar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330237
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1165
1
ATIF
0
FAVORİ
1165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Serbest Etkinlikler Dersinin Amacına Hizmet Etme Derecesinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
, Semra Şen
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.306774
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1018
1
ATIF
0
FAVORİ
1018
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat