Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
İsmail SARİKAYA
İsmail SARİKAYA
Doç. Dr.
BAYBURT ÜNİVERSİTESİ, BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ
0000-0002-4870-8345
Yayın
11
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
54
0000-0002-4870-8345
11
Yayın
7
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
54
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Kurum
BAYBURT ÜNİVERSİTESİ, BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Sınıf öğretmenliği lisans programının (2018) aday öğretmenlerin öz-yeterlik inançları bağlamında değerlendirilmesi
Yazarlar:
Celal BOYRAZ
,
İsmail SARİKAYA
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1146130
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
284
0
ATIF
1
FAVORİ
284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf öğretmenliği lisans programının (2018) aday öğretmenlerin öz-yeterlik inançları bağlamında değerlendirilmesi
Yazarlar:
Celal BOYRAZ
,
İsmail SARİKAYA
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1146130
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
284
1
FAVORİ
284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aile ile Birlikte Yazmanın İlkokul Öğrencilerinin Yazma Başarı ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
İsmail SARİKAYA
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.901755
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
397
0
FAVORİ
397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayı Yazma Öz-yeterliği Envanterinin Uyarlanması: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazma ile ilgili İnançları ve Yazma Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
İsmail SARİKAYA
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
296
0
FAVORİ
296
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf öğretmenleri için zorluklar ve temel beceriler: Öz-yeterlik inanç ölçeğinin geliştirilmesi
Yazarlar:
İsmail SARİKAYA
,
Yavuz SÖKMEN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.896092
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1167
0
FAVORİ
1167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-düzenlemeli Öğrenmeye Yönelik Öğretmen Tutumları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması ve Sınıf Öğretmenlerinin Öz-düzenlemeli Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail SARİKAYA
,
Yavuz SÖKMEN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.730175
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
664
0
FAVORİ
664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akran Destekli Yazmanın İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Başarı ve Performansına Etkisi: Bir Pilot Araştırma
Yazarlar:
İsmail SARİKAYA
,
Ömer YILAR
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.589327
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1825
0
FAVORİ
1825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecinin Aday ve Danışman Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Kapsamında Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Çalışması
Yazarlar:
İsmail SARİKAYA
, Osman SAMANCI, Ömer YILAR
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5832
0
FAVORİ
5832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Öğretimi Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İsmail SARİKAYA
,
Mustafa ÖZGÖL
, Rabia YILAR
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330237
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1024
0
FAVORİ
1024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Serbest Etkinlikler Dersinin Amacına Hizmet Etme Derecesinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
, Semra Şen
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.306774
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
919
0
FAVORİ
919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Serbest Zaman Etkinlikleri Dersi Kullanımının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Semra ŞEN,
İsmail SARİKAYA
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3552
0
FAVORİ
3552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Lise Öğrencileri İçin Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algı Ölçeği
Yazarlar:
İsmail SARİKAYA
,
Mustafa ÖZGÜL
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
998
0
FAVORİ
998
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Gifted Education and Creativity
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Editörlük
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Son Okuyucu
Eurasian Journal of Teacher Education
Editör , Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Eurasian Journal of Teacher Education
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Aile ile Birlikte Yazmanın İlkokul Öğrencilerinin Yazma Başarı ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
İsmail SARİKAYA
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.901755
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
397
5
ATIF
0
FAVORİ
397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf öğretmenleri için zorluklar ve temel beceriler: Öz-yeterlik inanç ölçeğinin geliştirilmesi
Yazarlar:
İsmail SARİKAYA
,
Yavuz SÖKMEN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.896092
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1167
2
ATIF
0
FAVORİ
1167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-düzenlemeli Öğrenmeye Yönelik Öğretmen Tutumları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması ve Sınıf Öğretmenlerinin Öz-düzenlemeli Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail SARİKAYA
,
Yavuz SÖKMEN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.730175
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
664
1
ATIF
0
FAVORİ
664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akran Destekli Yazmanın İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Başarı ve Performansına Etkisi: Bir Pilot Araştırma
Yazarlar:
İsmail SARİKAYA
,
Ömer YILAR
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.589327
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1825
1
ATIF
0
FAVORİ
1825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Öğretimi Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İsmail SARİKAYA
,
Mustafa ÖZGÖL
, Rabia YILAR
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330237
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1024
1
ATIF
0
FAVORİ
1024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Serbest Etkinlikler Dersinin Amacına Hizmet Etme Derecesinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
, Semra Şen
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.306774
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
919
1
ATIF
0
FAVORİ
919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat