Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Yavuz Sökmen
Yavuz Sökmen
Doç. Dr.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
5
6
Yayın
9
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0001-7723-0144
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Temel Eğitim
Kurum
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Kaynaştırma Öğrencilerinin Öğrenme Ortamlarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Yavuz Sökmen
, Gökhan Yıldırım,
Mehmet Kök
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Temel Eğitim
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
31321
0
ATIF
2
FAVORİ
31321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf öğretmenleri için zorluklar ve temel beceriler: Öz-yeterlik inanç ölçeğinin geliştirilmesi
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
,
Yavuz Sökmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.896092
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1311
0
FAVORİ
1311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-düzenlemeli Öğrenmeye Yönelik Öğretmen Tutumları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması ve Sınıf Öğretmenlerinin Öz-düzenlemeli Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
,
Yavuz Sökmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.730175
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
822
0
FAVORİ
822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının ve Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmen Kavramına Yönelik Metaforlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Yavuz Sökmen
,
Gökhan Yıldırım
,
Durmuş Kılıç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1158
0
FAVORİ
1158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Öğrencilerinin Öğrenme Ortamlarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Yavuz Sökmen
, Gökhan Yıldırım,
Mehmet Kök
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
31321
2
FAVORİ
31321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adaptation of Awareness of Independent Learning Inventory (AILI) to Turkish: Validity and Reliability Study
Yazarlar:
YAVUZ Sökmen
,
YASEMİN Taş
,
SAVAŞ Yeşilyurt
, AHMET Nalçacı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.35679
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
912
0
FAVORİ
912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stillerinin Örgütsel Bağlılık Üzerindeki Rolü
Yazarlar:
Fatih Bektaş
,
Nazım Çoğaltay
,
Yavuz Sökmen
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1166
0
FAVORİ
1166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Temel Eğitim
Turkish Journal of Education
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Eurasian Journal of Teacher Education
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Eurasian Journal of Teacher Education
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Education
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uluslararası Dil Edebiyat ve Kültür Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Sınıf öğretmenleri için zorluklar ve temel beceriler: Öz-yeterlik inanç ölçeğinin geliştirilmesi
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
,
Yavuz Sökmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.896092
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1311
2
ATIF
0
FAVORİ
1311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-düzenlemeli Öğrenmeye Yönelik Öğretmen Tutumları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması ve Sınıf Öğretmenlerinin Öz-düzenlemeli Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
,
Yavuz Sökmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.730175
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
822
2
ATIF
0
FAVORİ
822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat