Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ömer Yılar
Prof. Dr.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
13
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
33
13
Yayın
19
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
33
TR Dizin Atıf
0000-0002-3560-0028
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Çocuk Edebiyatı
Türk Halk Bilimi
Türkiye Sahası Türk Halk Bilimi
Eğitim
Sınıf Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Kurum
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
PERİTEKSTUAL OKUMA DÜZEYİ BELİRLEME ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.1133414
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
573
1
ATIF
1
FAVORİ
573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇENİN ANA DİLİ OLARAK KONUŞULMADIĞI BÖLGELERDE İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ İLE İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.1205989
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
780
2
ATIF
1
FAVORİ
780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ana Dili Türkçe Olmayan Öğrencilere Verilen İlkokuma Yazma Öğretiminde Karşılaşılan
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.1232302
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17
0
ATIF
1
FAVORİ
17
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etraflı (Peritekstual) Okuma Yapmanın Okuma Motivasyonuna Etkisi
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
557
0
ATIF
1
FAVORİ
557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANA DİLİ TÜRKÇE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN VE VELİLERİNİN İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1264113
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
616
1
ATIF
1
FAVORİ
616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ana Dili Türkçe Olmayan Öğrencilere Verilen İlkokuma Yazma Öğretiminde Karşılaşılan
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.1232302
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17
1
FAVORİ
17
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDA ÜCRETSİZ OLARAK DAĞITILAN YARDIMCI KAYNAK KİTAPLAR İLE İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: 10.7884/teke.1472323
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
145
1
FAVORİ
145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Whole Language Method or Phonics Method for Better Reading? An Eye-tracking Study
Yazarlar:
Mine Yıldız
,
Meryem Özdemir Cihan
,
Engin Kurşun
,
Selçuk Karaman
,
Elif Akan
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.8.11.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
837
0
FAVORİ
837
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ders Kitaplarında Millî Kültürün Yeterince Aktarılıp Aktarılmadığına Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Ömer Yılar
,
Mustafa Halit Kakşa
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.5152/AUJKKEF.2023.1028565
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
550
0
FAVORİ
550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANA DİLİ TÜRKÇE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN VE VELİLERİNİN İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1264113
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
616
1
FAVORİ
616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etraflı (Peritekstual) Okuma Yapmanın Okuma Motivasyonuna Etkisi
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
557
1
FAVORİ
557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇENİN ANA DİLİ OLARAK KONUŞULMADIĞI BÖLGELERDE İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ İLE İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.1205989
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
780
1
FAVORİ
780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Peritekstual Okumanın İlkokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1102945
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
847
0
FAVORİ
847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AYSEL GÜRMEN'İN ESERLERİNDE İLETİLEN DEĞERLER BAĞLAMINDA BİR İNCELEME
Yazarlar:
Fırat Yardımcıel
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ardahan Üniversitesi İnsani Bilimler ve Edebiyat Fakültesi Belgü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1195
0
FAVORİ
1195
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PERİTEKSTUAL OKUMA DÜZEYİ BELİRLEME ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.1133414
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
573
1
FAVORİ
573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA NASREDDİN HOCA VE FIKRALARI
Yazarlar:
Ömer Yılar
,
Mustafa Halit Kakşa
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.778327
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5263
0
FAVORİ
5263
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE NASREDDİN HOCA ÇİZGİ FİLMLERİ ÜZERİNDE KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME
Yazarlar:
Ömer Yılar
,
Mustafa Halit Kakşa
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.757250
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3142
0
FAVORİ
3142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akran Destekli Yazmanın İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Başarı ve Performansına Etkisi: Bir Pilot Araştırma
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.589327
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2166
0
FAVORİ
2166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ardahan Üniversitesi İnsani Bilimler ve Edebiyat Fakültesi Belgü Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Educational Academic Research
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Hakemlik
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Ardahan Üniversitesi İnsani Bilimler ve Edebiyat Fakültesi Belgü Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Culture and Civilization
Folklor Akademi Dergisi
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Gifted Education and Creativity
Journal of Social Sciences And Education
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Milli Folklor
Yayınlar
ANA DİLİ TÜRKÇE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN VE VELİLERİNİN İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1264113
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
616
1
ATIF
1
FAVORİ
616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇENİN ANA DİLİ OLARAK KONUŞULMADIĞI BÖLGELERDE İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ İLE İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.1205989
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
780
2
ATIF
1
FAVORİ
780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Peritekstual Okumanın İlkokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1102945
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
847
1
ATIF
0
FAVORİ
847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PERİTEKSTUAL OKUMA DÜZEYİ BELİRLEME ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.1133414
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
573
1
ATIF
1
FAVORİ
573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akran Destekli Yazmanın İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Başarı ve Performansına Etkisi: Bir Pilot Araştırma
Yazarlar:
İsmail Sarikaya
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.589327
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2166
2
ATIF
0
FAVORİ
2166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat