Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hamdi Karaman
Dr.
Milli Eğitim Bakanlığı
Yayın
13
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
7
13
Yayın
9
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
0000-0002-6782-4691
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Temel Eğitim
İlköğretim
Eğitim
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Sınıf Eğitimi
Zihinsel Engelli Eğitimi
Kurum
Milli Eğitim Bakanlığı
Popüler Yayınları
İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE BİTİŞİK EĞİK YAZIDAN DİK TEMEL YAZIYA GEÇİŞİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Rabia Yılar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.746205
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1768
0
ATIF
1
FAVORİ
1768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çizgi Filmlerde Halk Bilimi Unsurlarının Kullanımı: Niloya Örneği
Yazarlar:
Hamdi Karaman
, Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5936
0
ATIF
1
FAVORİ
5936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNDE EĞİTİM GÖREN ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN OKUMA MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Rabia Yılar
,
Hamdi Karaman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1025057
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
976
2
ATIF
1
FAVORİ
976
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇENİN ANA DİLİ OLARAK KONUŞULMADIĞI BÖLGELERDE İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ İLE İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.1205989
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1088
2
ATIF
1
FAVORİ
1088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ana Dili Türkçe Olmayan Öğrencilere Verilen İlkokuma Yazma Öğretiminde Karşılaşılan
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.1232302
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
255
0
ATIF
1
FAVORİ
255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ana Dili Türkçe Olmayan Öğrencilere Verilen İlkokuma Yazma Öğretiminde Karşılaşılan
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.1232302
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
255
1
FAVORİ
255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDA ÜCRETSİZ OLARAK DAĞITILAN YARDIMCI KAYNAK KİTAPLAR İLE İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: 10.7884/teke.1472323
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
651
1
FAVORİ
651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ana Dili Türkçe Olmayan İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamaya Yönelik Öz Yeterlilik Algılarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Rabia Yılar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1424766
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
579
1
FAVORİ
579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Peritekstual Okuma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Rabia Yılar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.1330811
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
443
1
FAVORİ
443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Okuma ve Yazma Motivasyonlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Salih Emir Mutluer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1330663
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
977
1
FAVORİ
977
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitabındaki Metinlerin Kültürün Gelecek Kuşaklara Aktarımı Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hamdi Karaman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
427
1
FAVORİ
427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANA DİLİ TÜRKÇE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN VE VELİLERİNİN İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1264113
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
1
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM ALANINDA ÇİZGİ FİLMLERLE İLGİLİ YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hamdi Karaman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1257461
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
957
1
FAVORİ
957
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Matematik Motivasyonlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Salih Emir Mutluer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1313631
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
592
1
FAVORİ
592
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇENİN ANA DİLİ OLARAK KONUŞULMADIĞI BÖLGELERDE İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ İLE İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.1205989
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1088
1
FAVORİ
1088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNDE EĞİTİM GÖREN ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN OKUMA MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Rabia Yılar
,
Hamdi Karaman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1025057
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
976
1
FAVORİ
976
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çizgi Filmlerde Halk Bilimi Unsurlarının Kullanımı: Niloya Örneği
Yazarlar:
Hamdi Karaman
, Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5936
1
FAVORİ
5936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE BİTİŞİK EĞİK YAZIDAN DİK TEMEL YAZIYA GEÇİŞİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Rabia Yılar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.746205
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1768
1
FAVORİ
1768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erciyes Akademi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Journal of Sustainable Education Studies
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Hakemlik
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Temel Eğitim
Yayınlar
İLKOKULLARDA ÜCRETSİZ OLARAK DAĞITILAN YARDIMCI KAYNAK KİTAPLAR İLE İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: 10.7884/teke.1472323
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
651
1
ATIF
1
FAVORİ
651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Peritekstual Okuma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Rabia Yılar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.1330811
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
443
1
ATIF
1
FAVORİ
443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Okuma ve Yazma Motivasyonlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Salih Emir Mutluer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1330663
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
977
1
ATIF
1
FAVORİ
977
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANA DİLİ TÜRKÇE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN VE VELİLERİNİN İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1264113
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
1
ATIF
1
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇENİN ANA DİLİ OLARAK KONUŞULMADIĞI BÖLGELERDE İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ İLE İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hamdi Karaman
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.1205989
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1088
2
ATIF
1
FAVORİ
1088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNDE EĞİTİM GÖREN ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN OKUMA MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Rabia Yılar
,
Hamdi Karaman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1025057
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
976
2
ATIF
1
FAVORİ
976
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat