Metin KAYA İSTANBUL MEDİPOL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 18 Hakemlik 23 CrossRef Atıf 23 TR Dizin Atıf 4
18 Yayın
23 Hakemlik
23 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

İSTANBUL MEDİPOL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

ATIF

2

FAVORİ

977

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF YÖNETİMİ ALANINDAKİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Ayhan AYDIN , Abdullah SLEVİTOPU, Metin KAYA
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-382251
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6069

7

ATIF

1

FAVORİ

6069

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1529

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretime Devam Eden Öğrencilerde Problemli İnternet Kullanımının Akademik Güdülenmeye Etkisi
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.712372
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 634

0

ATIF

1

FAVORİ

634

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

477

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

The Effects of Teacher Relationships on Student Academic Achievement: A Second Order Meta-Analysis
Yayın Bilgisi: 2023 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.15.10.1
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 266

0

ATIF

0

FAVORİ

266

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Constructivist Learning Model’s Effects on Student Outcomes: A Second Order Meta-Analysis
Yayın Bilgisi: 2022 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1122136
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 355

0

ATIF

0

FAVORİ

355

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretime Devam Eden Öğrencilerde Problemli İnternet Kullanımının Akademik Güdülenmeye Etkisi
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.712372
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 634

0

ATIF

1

FAVORİ

634

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

477

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Örgütsel Ombudsmanlık Uygulaması Olarak Yükseköğretim Ombudsmanlık Ofisleri
Yazarlar: Metin KAYA
Yayın Bilgisi: 2020 , Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.796149
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 381

0

ATIF

0

FAVORİ

381

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

457

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1529

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

482

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

2098

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

0

FAVORİ

2007

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

977

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitime Yapılan Yatırımlar ve PISA 2015 Sonuçları: Karşılaştırmalı Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466346
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 247

6

ATIF

0

FAVORİ

247

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Diplomasisi: Kavramsal Bir Çerçeve
Yazarlar: Metin KAYA
Yayın Bilgisi: 2019 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2661

0

ATIF

0

FAVORİ

2661

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim kurumlarında şikâyet yönetimi: Ombudsmanlık raporlarının incelenmesi
Yazarlar: Metin KAYA
DOI: 10.33400/kuje.524870
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 987

1

ATIF

0

FAVORİ

987

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF YÖNETİMİ ALANINDAKİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Ayhan AYDIN , Abdullah SLEVİTOPU, Metin KAYA
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-382251
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6069

7

ATIF

1

FAVORİ

6069

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1027

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

898

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Eğitimi Kalite Güvence Uygulamalarında Karşılaşılan Sorunlar ve Öneriler
Yazarlar: Metin KAYA , Abdullah SELVİTOPU
Yayın Bilgisi: 2017 , Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2017.0201.14.25
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1741

2

ATIF

0

FAVORİ

1741

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.