Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Gülfem Dilek Yurttaş Kumlu
Gülfem Dilek Yurttaş Kumlu
Dr.
SİNOP ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
4
11
Yayın
15
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0003-4741-2654
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Bilişsel ve üstbilişsel stratejiler
Strateji öğretimi
Fen eğitiminde kavram öğretimi
Fen eğitiminde kavram yanılgıları
Kurum
SİNOP ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Cognitive and Metacognitive Strategies in Problem-Posing Tasks in the Context of Science
Yazarlar:
Gülfem Dilek Yurttaş Kumlu
,
Mehtap Taştepe
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1345989
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
266
0
FAVORİ
266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-düzenlemeli Öğrenme Üzerine Yapılan Araştırmaların Bibliyometrik Analizi: Başlangıçtan 2021’e
Yazarlar:
Rahime Çobanoğlu
,
Serap Büyükkıdık
,
Gülfem Dilek Yurttaş Kumlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1225513
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
563
0
FAVORİ
563
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of cognitive and metacognitive strategies used by pre-service science teachers exposed to explicit and peer tutoring reading strategies instruction
Yazarlar:
Gülfem Dilek Yurttaş Kumlu
,
Nejla Yürük
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1082537
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
63
0
FAVORİ
63
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN “BENİM DİLİM BİLİM: FİZİĞİ UYGULAYARAK ÖĞRENİYORUM!" PROJESİNE VE HAZIRLADIKLARI POSTERLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hasan Oğul
,
Gülfem Dilek Yurttaş Kumlu
,
Mehmet Onur Karaagac
,
Muazzez Gündüz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
336
0
FAVORİ
336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Ortamına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Gülfem Dilek Yurttaş Kumlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.894084
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
579
0
FAVORİ
579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN LABORATUVARINI DÜZENLEME SÜRECİNE İLİŞKİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Gülfem Dilek Yurttaş Kumlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.820218
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1849
0
FAVORİ
1849
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How does the ICT Access and Usage Influence Student Achievement in PISA 2009 and 2012?
Yazarlar:
Gülfem Dilek Yurttaş Kumlu
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.581379
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1408
0
FAVORİ
1408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Eğitiminde Merkezi Sınav Başarısı ile İlgili Dersler Daha mı Önemli? Aile Görüşü ve İlişkili Faktörler
Yazarlar:
Gülfem Dilek Yurttaş Kumlu
,
Rahime Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.561551
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1568
0
FAVORİ
1568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların okul dışı fen öğrenmeleri: Aile desteği
Yazarlar:
Rahime Çobanoğlu
,
Gülfem Dilek Yurttaş Kumlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.613091
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1584
0
FAVORİ
1584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açıklayıcı Fen Metni Okunurken Aktif Hale Gelen Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Kavramsal Anlamaya Etkisi
Yazarlar:
Gülfem Dilek Yurttaş Kumlu
,
Nejla Yürük
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
510
0
FAVORİ
510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilimler Alanlarında Hazırlanan Tezler için Raporlaştırma Önerileri: Bir Tez Nasıl Yazılmalıdır?
Yazarlar:
Tuğba Horzum
, Feride Çelik,
Emine Gök
,
Gülfem Dilek Yurttaş Kumlu
,
Demet Şahin
, Hilal Yanış,
Ümmüye Nur Tüzün
, Yasemin Hacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
48077
0
FAVORİ
48077
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Contemporary Educational Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Asya Öğretim Dergisi
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Anadolu Öğretmen Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International Journal of Academic Research in Education
Journal of Individual Differences in Education
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
How does the ICT Access and Usage Influence Student Achievement in PISA 2009 and 2012?
Yazarlar:
Gülfem Dilek Yurttaş Kumlu
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.581379
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1408
1
ATIF
0
FAVORİ
1408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Eğitiminde Merkezi Sınav Başarısı ile İlgili Dersler Daha mı Önemli? Aile Görüşü ve İlişkili Faktörler
Yazarlar:
Gülfem Dilek Yurttaş Kumlu
,
Rahime Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.561551
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1568
4
ATIF
0
FAVORİ
1568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların okul dışı fen öğrenmeleri: Aile desteği
Yazarlar:
Rahime Çobanoğlu
,
Gülfem Dilek Yurttaş Kumlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.613091
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1584
7
ATIF
0
FAVORİ
1584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat