Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serhat İrez
Prof. Dr.
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
12
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
23
12
Yayın
8
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Biyoloji Eğitimi
Kurum
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Türkiye’deki Biyoloji Öğretmen Adaylarının Evrim Teorisini Kabul Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Sibel İnan
,
Serhat İrez
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.756716
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1096
0
ATIF
1
FAVORİ
1096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta öğretim Fizik, Kimya, Biyoloji Dersi Öğretim Programlarının Bilimsel Okuryazarlık Boyutları Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Esengül Kantekin
,
Serhat İrez
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1287
0
ATIF
1
FAVORİ
1287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
An Analysis of the Place of the History of Science in Chemistry Textbooks
Yazarlar:
Gülşah Zerman Kepceoğlu
,
Serhat İrez
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1353829
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
254
0
FAVORİ
254
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Evrim Teorisini Kabul Etme Düzeyleri ve Evrim Öğretimi ile İlgili Tutumları Üzerine bir Araştırma
Yazarlar:
Sibel İnan
,
Serhat İrez
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
861
0
FAVORİ
861
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta öğretim Fizik, Kimya, Biyoloji Dersi Öğretim Programlarının Bilimsel Okuryazarlık Boyutları Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Esengül Kantekin
,
Serhat İrez
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1287
1
FAVORİ
1287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Evrim Bilgileri İle Evrim Öğretimi Öz Yeterlik İnanç Düzeylerinin Tespiti Ve Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Sibel İnan
,
Serhat İrez
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
576
0
FAVORİ
576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Biyoloji Öğretmen Adaylarının Evrim Teorisini Kabul Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Sibel İnan
,
Serhat İrez
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.756716
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1096
1
FAVORİ
1096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Tarihi Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Zeynep Neslihan Alışır
,
Levent Deniz
,
Osman Serhat İrez
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.649863
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1342
0
FAVORİ
1342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Measuring Nature of Science Views of Middle School Students
Yazarlar:
Yalçın Yalaki
,
Nuri Doğan
,
Serhat İrez
,
Nihal Doğan
,
Gültekin Çakmakçı
, Başak Erdem Kara
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.561154
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1569
0
FAVORİ
1569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Tarihi Destekli İşlenen “Canlılarda enerji dönüşümleri” Ünitesinin, Öğrencilerin Bilime ve Biyoloji Dersine Olan Tutumları ve Bilimin Doğası Anlayışları Üzerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Emren
,
Serhat İrez
, Özgür Kıvılcan Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.499849
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3952
0
FAVORİ
3952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki Gelişim Programının Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sınıf İçi Performansına Etkisi: Bilimin Doğası Öğretimi
Yazarlar:
Gizem Tekin
,
Nihal Doğan
,
Serhat İrez
,
Yalçın Yalaki
, Gültekin Çakmakçı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.455694
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1253
0
FAVORİ
1253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Mesleki Gelişim Programına Genel Bir Bakış: Model, Süreç, Engel, Teori ve Uygulama
Yazarlar:
Ferah Özer
,
Eda Erdaş Kartal
,
Nihal Doğan
, Gültekin Çakmakçı,
Serhat İrez
, Yalçın Yalaki
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2842
0
FAVORİ
2842
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evrim Öğretimi Öz Yeterlik Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Sibel İnan,
Serhat İrez
,
Çiğdem Han-tosunoğlu
,
Mustafa Çakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.316808
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1808
0
FAVORİ
1808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konularla ile İlgili Anlayışları
Yazarlar:
Çiğdem Han-tosunoğlu
,
Serhat İrez
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.369244
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2267
0
FAVORİ
2267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Assessment Tools in Education
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Bilim Tarihi Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Zeynep Neslihan Alışır
,
Levent Deniz
,
Osman Serhat İrez
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.649863
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1342
2
ATIF
0
FAVORİ
1342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Measuring Nature of Science Views of Middle School Students
Yazarlar:
Yalçın Yalaki
,
Nuri Doğan
,
Serhat İrez
,
Nihal Doğan
,
Gültekin Çakmakçı
, Başak Erdem Kara
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.561154
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1569
3
ATIF
0
FAVORİ
1569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Tarihi Destekli İşlenen “Canlılarda enerji dönüşümleri” Ünitesinin, Öğrencilerin Bilime ve Biyoloji Dersine Olan Tutumları ve Bilimin Doğası Anlayışları Üzerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Emren
,
Serhat İrez
, Özgür Kıvılcan Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.499849
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3952
8
ATIF
0
FAVORİ
3952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki Gelişim Programının Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sınıf İçi Performansına Etkisi: Bilimin Doğası Öğretimi
Yazarlar:
Gizem Tekin
,
Nihal Doğan
,
Serhat İrez
,
Yalçın Yalaki
, Gültekin Çakmakçı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.455694
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1253
1
ATIF
0
FAVORİ
1253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evrim Öğretimi Öz Yeterlik Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Sibel İnan,
Serhat İrez
,
Çiğdem Han-tosunoğlu
,
Mustafa Çakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.316808
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1808
2
ATIF
0
FAVORİ
1808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konularla ile İlgili Anlayışları
Yazarlar:
Çiğdem Han-tosunoğlu
,
Serhat İrez
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.369244
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2267
7
ATIF
0
FAVORİ
2267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat