Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Dila Nur Yazıcı
Dr. Öğr. Üyesi
Hacettepe Üniversitesi
Yayın
10
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
37
10
Yayın
25
Hakemlik
37
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
Hacettepe Üniversitesi
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Otizmli Çocukların Kaynaştırılması Hakkındaki Düşüncelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dila Nur Yazıcı
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.284253
ATIF
10
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
29969
10
ATIF
3
FAVORİ
29969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Ailelerin Karşılaştığı Sorunlar Ve Beklentilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dila Nur Yazıcı
,
Mine Canan Durmuşoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.369222
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5705
6
ATIF
2
FAVORİ
5705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okul Öncesi Eğitimde Kaynaştırma: Neredeydik? Neredeyiz? Nerede Olmalıyız?
Yazarlar:
Dila Nur Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2019.0104
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3030
0
ATIF
2
FAVORİ
3030
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizmli Çocukları Tarama, Tanılama, Değerlendirmede Kullanılan Psikometrik Araçlar
Yazarlar:
Dila Nur Yazıcı
, Berrin Akman,, Miraç Barış Usta
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Arşiv Kaynak Tarama Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2705
0
ATIF
2
FAVORİ
2705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sessiz Kitap Kullanımı: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Sema Çelebi
,
Dila Nur Yazıcı
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1443907
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
858
0
ATIF
1
FAVORİ
858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Özgül Öğrenme Güçlüğü: Belirtiler ve Yapılacaklar
Yazarlar: Cemile Nur Çam,
Dila Nur Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.33418/education.1415623
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
89
0
FAVORİ
89
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sessiz Kitap Kullanımı: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Sema Çelebi
,
Dila Nur Yazıcı
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1443907
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
858
1
FAVORİ
858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Profile of Turkish Pre-School Teachers
Yazarlar:
Dila Nur Yazıcı
,
Berrin Akman
,
Mine Durmuşoğlu
,
Nuri Doğan
,
Haydar Karaman
,
Sümeyra Soysal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.837772
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
823
0
FAVORİ
823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Atatürk Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Dila Nur Yazıcı
,
Elif Mercan Uzun
,
Kaya Tuncer Çağlayan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.882631
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4936
0
FAVORİ
4936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizmli Çocukları Tarama, Tanılama, Değerlendirmede Kullanılan Psikometrik Araçlar
Yazarlar:
Dila Nur Yazıcı
, Berrin Akman,, Miraç Barış Usta
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Arşiv Kaynak Tarama Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2705
2
FAVORİ
2705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okul Öncesi Eğitimde Kaynaştırma: Neredeydik? Neredeyiz? Nerede Olmalıyız?
Yazarlar:
Dila Nur Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2019.0104
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3030
2
FAVORİ
3030
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekliler Alanında Yapılmış Tezlerin Analizi
Yazarlar:
Servet Kardeş
,
Berrin Akman
,
Dila Nur Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.353279
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6051
0
FAVORİ
6051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya Yönelik Görüşlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Berrin Akman
,
Elif Mercan Uzun
,
Dila Nur Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305108
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6936
0
FAVORİ
6936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Otizmli Çocukların Kaynaştırılması Hakkındaki Düşüncelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dila Nur Yazıcı
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.284253
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
29969
3
FAVORİ
29969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Ailelerin Karşılaştığı Sorunlar Ve Beklentilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dila Nur Yazıcı
,
Mine Canan Durmuşoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.369222
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5705
2
FAVORİ
5705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Arşiv Kaynak Tarama Dergisi
Educational Academic Research
Journal of Education and Future
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
Üstün Yetenekliler Alanında Yapılmış Tezlerin Analizi
Yazarlar:
Servet Kardeş
,
Berrin Akman
,
Dila Nur Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.353279
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6051
10
ATIF
0
FAVORİ
6051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya Yönelik Görüşlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Berrin Akman
,
Elif Mercan Uzun
,
Dila Nur Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305108
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6936
11
ATIF
0
FAVORİ
6936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Otizmli Çocukların Kaynaştırılması Hakkındaki Düşüncelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dila Nur Yazıcı
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.284253
ATIF
10
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
29969
10
ATIF
3
FAVORİ
29969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Ailelerin Karşılaştığı Sorunlar Ve Beklentilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dila Nur Yazıcı
,
Mine Canan Durmuşoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.369222
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5705
6
ATIF
2
FAVORİ
5705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat