Berrin Akman profil resmi
Berrin Akman Prof. Dr. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 55 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 150
55 Yayın
7 Hakemlik
150 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Okul Öncesi Eğitim

Kurum

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ
Yayın Bilgisi: 2018 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 6 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 34435

0

6

34435

0

5

20673

10

3

30648

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Müdahale Kavramına İlişkin Algıları
Yazarlar: Berrin Akman , İpek Karlıdağ, Zübeyde Zeynep Özen
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466406
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 825

0

2

825

4

2

2932

Yayınlar

0

148

0

259

0

541

0

430

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sessiz Kitap Kullanımı: Bir Durum Çalışması
Yayın Bilgisi: 2024 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1443907
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2030

0

2030

A Comprehensive Review of Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK)
DOI: 10.30900/kafkasegt.1282126
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1165

0

1165

1

537

The Self-Awareness Scale for Anti-Bias Education: A Reliability and Validity Study
DOI: 10.30900/kafkasegt.1176533
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 923

0

923

Erken Çocukluk Matematiğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
DOI: 10.17522/balikesirnef.1224695
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1040

0

1040

2

2932

0

1085

0

1742

0

474

0

1695

0

1721

1

1253

0

3924

0

4114

0

2601

0

4951

0

2110

0

2492

0

2306

0

4454

0

1535

1

2929

Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Aracı Olarak Pedagojik Dokümantasyon
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.406586
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6378

0

6378

Suriyeli Mültecilerin Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Servet Kardeş, Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466333
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1108

0

1108

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Müdahale Kavramına İlişkin Algıları
Yazarlar: Berrin Akman , İpek Karlıdağ, Zübeyde Zeynep Özen
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466406
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 825

2

825

1

2668

Üstün Yetenekliler Alanında Yapılmış Tezlerin Analizi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.353279
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6397

0

6397

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ
Yayın Bilgisi: 2018 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 6 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 34435

6

34435

0

8299

0

7246

3

30648

Preservice Preschool Teachers’ Views on the Characteristics of Gifted Children
Yazarlar: Dila Yazıcı, Berrin Akman , Servet Kardeş, Elif Mercan Uzun
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1368

0

1368

0

14613

0

3172

1

1631

Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sınıfa Uyumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Hatice Uysal, Emine Hande Aydos, Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2016 , Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5604

0

5604

0

7732

0

2113

0

3510

Bağlanma Boyutları ,Sınıf Yönetimi Profilleri ve Öğretmen-Aile Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi1
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.41090
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2083

0

2083

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müze Eğitimine İlişkin Görüşleri
DOI: 10.19171/uuefd.49876
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5331

2

5331

Okul Öncesi Öğretmenlerinde Tükenmişlik Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: Berrin Akman , Necdet Taşkın , Zeynep Özden, Figen Çörtü
Yayın Bilgisi: 2010 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2190

0

2190

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

2

0

663

Erken Çocukluk Matematiğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
DOI: 10.17522/balikesirnef.1224695
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1040

1

0

1040

4

2

2932

2

0

1695

3

0

1721

3

1

1253

4

0

4951

5

0

2492

ANTİ AYRIMCI PROGRAMLARIN OKUL ÖNCESİ SINIFLARDA UYGULANMASININ AVANTAJ VE SINIRLILIKLARI
DOI: 10.26468/trakyasobed.688532
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2306

1

0

2306

5

0

4454

Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Semantik Algılarının ve STEM Yaklaşımına Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Gülşah Günşen , Gülden Uyanık, Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3387
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2929

11

1

2929

Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Aracı Olarak Pedagojik Dokümantasyon
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.406586
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6378

2

0

6378

Suriyeli Mültecilerin Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Servet Kardeş, Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466333
ATIF 24 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1108

24

0

1108

4

1

2668

Üstün Yetenekliler Alanında Yapılmış Tezlerin Analizi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.353279
ATIF 12 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6397

12

0

6397

13

0

8299

11

0

7246

7

0

20694

10

3

30648

7

0

14613

2

0

3510

Bağlanma Boyutları ,Sınıf Yönetimi Profilleri ve Öğretmen-Aile Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi1
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.41090
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2083

1

0

2083

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müze Eğitimine İlişkin Görüşleri
DOI: 10.19171/uuefd.49876
ATIF 11 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5331

11

2

5331

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.