Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Berrin Akman
Prof. Dr.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
55
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
150
55
Yayın
7
Hakemlik
150
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ
Yazarlar:
Mine Koyuncu Şahin
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
6
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
34435
0
ATIF
6
FAVORİ
34435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Döneminde Düşünme Becerileri Reggio Emilia Yaklaşımı Ve High/Scope Programı
Yazarlar:
Fulya Ezmeci
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20673
0
ATIF
5
FAVORİ
20673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Otizmli Çocukların Kaynaştırılması Hakkındaki Düşüncelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dila Nur Yazıcı
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.284253
ATIF
10
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
30648
10
ATIF
3
FAVORİ
30648
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Müdahale Kavramına İlişkin Algıları
Yazarlar:
Berrin Akman
, İpek Karlıdağ, Zübeyde Zeynep Özen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466406
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
825
0
ATIF
2
FAVORİ
825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Matematik Etkinliklerinde İç ve Dış Mekân Kullanımına İlişkin Görüşleri ve Uygulamaları
Yazarlar:
Selda Ata Doğan
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1108799
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2932
4
ATIF
2
FAVORİ
2932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
COVID-19 Pandemisi Sırasında Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Dijital Medya Katılımı: Ebeveyn Perspektifi
Yazarlar:
Çağla Banko Bal
,
Esma Eroğlu
,
Şeymanur Battal
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Yeni Medya
DOI: 10.55609/yenimedya.1650554
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
148
0
FAVORİ
148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Müdahale Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları
Yazarlar:
Eslem Gözde Şenöz
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53629/sakaefd.1576268
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
259
0
FAVORİ
259
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Dönemi Uzamsal Algı Testi’nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Ayşegül Öğütcen
,
Berrin Akman
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1515536
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
541
0
FAVORİ
541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Cinsel Eğitim ve Cinsel İstismardan Korunmaya Yönelik Müdahale Programlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Tuğçe Güzelyurt
,
Şeyma Atıcı
,
Betül Dilşad Ertekin
,
Sema Çelebi
,
Beyzanur Canol Çalkan
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1384057
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
691
0
FAVORİ
691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Examination of Preschool Teachers’ Identification of Risk Groups and The Intervention Plans They Implement
Yazarlar:
Feyza Özkan Yıldız
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2024 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1293130
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
430
0
FAVORİ
430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sessiz Kitap Kullanımı: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Sema Çelebi
,
Dila Nur Yazıcı
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1443907
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2030
0
FAVORİ
2030
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Comprehensive Review of Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK)
Yazarlar:
Tuğçe Karaduman
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2024 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1282126
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1165
0
FAVORİ
1165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf İçi Geçiş Etkinliklerini Kullanma ve Planlama Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Feyza Özkan Yıldız
,
Berrin Akman
,
Sabiha Eren
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
798
0
FAVORİ
798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Mathematics Process in Home Environments of Preschool Children in the COVID-19 Pandemic: Views of Parents
Yazarlar:
Ensar Yıldız
,
Ayşegül Öğütcen
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1336919
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
537
1
FAVORİ
537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Self-Awareness Scale for Anti-Bias Education: A Reliability and Validity Study
Yazarlar:
Çağla Banko-bal
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1176533
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
923
0
FAVORİ
923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pandemi Sürecinde Okul Öncesi Ebeveynliği: Okul Öncesi Ebeveynlerinin ve Çocuklarının İhtiyaçları Nelerdir?
Yazarlar:
Şeymanur Battal
,
Çağla Banko-bal
,
Esma Eroğlu
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1079871
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
663
0
FAVORİ
663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Matematiğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Kerem Avci
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1224695
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
0
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Matematik Etkinliklerinde İç ve Dış Mekân Kullanımına İlişkin Görüşleri ve Uygulamaları
Yazarlar:
Selda Ata Doğan
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1108799
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2932
2
FAVORİ
2932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Profile of Turkish Pre-School Teachers
Yazarlar:
Dila Nur Yazıcı
,
Berrin Akman
,
Mine Durmuşoğlu
,
Nuri Doğan
,
Haydar Karaman
,
Sümeyra Soysal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.837772
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1085
0
FAVORİ
1085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Deneyimleri Bağlamında Duyarlı Sınıf Yönetimi Uygulamaları
Yazarlar:
Şeymanur Battal
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cufej.1135750
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1742
0
FAVORİ
1742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Matematik ve Yaratıcılık Arasındaki İlişkiye Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Nilüfer Kuru
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.893739
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
474
0
FAVORİ
474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the Executive Function Skills of 5-Year-Old Children Receiving Pre-School Education According to Some Variables
Yazarlar:
Sibel Karabekmez
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opusjsr.1112099
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1695
0
FAVORİ
1695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Becerileri Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hilal Karakuş
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1026357
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1721
0
FAVORİ
1721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine ve sınıf içi uygulamalarına ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Hilal Karakuş
,
Berrin Akman
,
Mine Durmuşoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.959036
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1253
1
FAVORİ
1253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problems Encountered in The Education of Refugees in Turkey
Yazarlar:
Servet Kardeş
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3924
0
FAVORİ
3924
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Geometrik Şekil Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşegül Öğütcen
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.928322
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4114
0
FAVORİ
4114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Okul Öncesi Matematik Programı”nın Öğretmen ve Ebeveyn Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Hilal Karakuş
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.821103
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2601
0
FAVORİ
2601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Bakış Açılarıyla Okul Öncesi Eğitimde Kalite Unsurları: Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Abdulhamit Karademir
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.704925
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4951
0
FAVORİ
4951
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemdeki İki Dilli Çocukların Ebeveynlerinin ve Öğretmenlerinin İki Dillilik ile İlgili Görüşleri
Yazarlar: Çağla Banko Bal,
Merve Ketenci
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2110
0
FAVORİ
2110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin ve Kurum Yöneticilerinin Erken Müdahale Programlarına İlişkin Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Servet Kardeş,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.691590
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2492
0
FAVORİ
2492
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANTİ AYRIMCI PROGRAMLARIN OKUL ÖNCESİ SINIFLARDA UYGULANMASININ AVANTAJ VE SINIRLILIKLARI
Yazarlar:
Uygar Bayrakdar
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.688532
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2306
0
FAVORİ
2306
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi öğretmen adaylarının, öğretmenlerinin ve öğretim elemanlarının "öğretmenlik uygulaması" sürecinde yaşadıkları zorlukların incelenmesi
Yazarlar:
Esra Akgül
,
Fulya Ezmeci
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.701585
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2305
0
FAVORİ
2305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Oyunlarındaki Akran Etkileşimleri Ve Ortaya Çıkan Sorunlarda Öğretmen Müdahalelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fulya Ezmeci
, Esra Akgül,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.543694
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4454
0
FAVORİ
4454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sciencestart!™ Destekli Bilim Eğitim Programının 60-72 Aylık Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine ve Bilimsel İnanca ve Yönelime Etkisi
Yazarlar:
Erhan Alabay
,
S.sunay Yıldırım Doğru
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1265
1
FAVORİ
1265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Dönemindeki Çocuklarla İlgili Bilgi Paylaşımı Yapan Web Sayfalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Servet Kardeş
,
Berrin Akman
,
Necdet Taşkın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.643742
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1535
0
FAVORİ
1535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Semantik Algılarının ve STEM Yaklaşımına Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Gülşah Günşen
, Gülden Uyanık,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3387
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2929
1
FAVORİ
2929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Aracı Olarak Pedagojik Dokümantasyon
Yazarlar:
Nilüfer Kuru
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.406586
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6378
0
FAVORİ
6378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Suriyeli Mültecilerin Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Servet Kardeş,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466333
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1108
0
FAVORİ
1108
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Müdahale Kavramına İlişkin Algıları
Yazarlar:
Berrin Akman
, İpek Karlıdağ, Zübeyde Zeynep Özen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466406
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
825
2
FAVORİ
825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimden Lise Eğitimine Matematik-Müzik İlişkisini Ele Alan Ulusal Araştırmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Selda Ata Doğan
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2816
0
FAVORİ
2816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde İlişkiler ve İletişime Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Nurbanu Parpucu
,
Aslı Yıldırım Polat
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.397174
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2668
1
FAVORİ
2668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekliler Alanında Yapılmış Tezlerin Analizi
Yazarlar:
Servet Kardeş
,
Berrin Akman
,
Dila Nur Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.353279
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6397
0
FAVORİ
6397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ
Yazarlar:
Mine Koyuncu Şahin
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
6
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
34435
6
FAVORİ
34435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Dünya’nın Şekli ve Gece-Gündüz Kavramlarına Yönelik Zihinsel Modelleri
Yazarlar:
Sinem Güçhan Özgül
,
Berrin Akman
,
Mesut Saçkes
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.379293
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8299
0
FAVORİ
8299
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya Yönelik Görüşlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Berrin Akman
,
Elif Mercan Uzun
,
Dila Nur Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305108
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7246
0
FAVORİ
7246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUKLARIN ÖDÜL VE CEZA ALGILARI İLE ÖĞRETMENLERİN DİSİPLİN HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hatice Uysal
,
Şenay Özen Altınkaynak
,
Necdet Taşkın
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.735
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20694
0
FAVORİ
20694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Otizmli Çocukların Kaynaştırılması Hakkındaki Düşüncelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dila Nur Yazıcı
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.284253
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
30648
3
FAVORİ
30648
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Preschool Teachers’ Views on the Characteristics of Gifted Children
Yazarlar: Dila Yazıcı,
Berrin Akman
, Servet Kardeş,
Elif Mercan Uzun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1368
0
FAVORİ
1368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Yer Aldığı Reklamların Çocuklara ve Yetişkinlere Verilen Mesajlar, Roller ve Cinsiyete Yönelik Ayrımcılık Unsurları Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Fulya Ezmeci
, Esra Tuğba Çoban Söylemez,
Esra Akgül
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi
DOI: 10.16878/gsuilet.324859
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14613
0
FAVORİ
14613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Quality In Preschool Education: The Views of Teachers and Assistant Teachers
Yazarlar:
Abdulhamit Karademir
,
Mehmet Akif Cingi
,
Fatih Dereli
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3172
0
FAVORİ
3172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Sınıflarındaki Bilim Eğitimi Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Berrin Akman
,
Merve Gangal
, Servet Kardeş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1631
1
FAVORİ
1631
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sınıfa Uyumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Hatice Uysal, Emine Hande Aydos,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5604
0
FAVORİ
5604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Yetkinlik ve Davranış Değerlendirme Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması
Yazarlar: Hatice Uysal,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7732
0
FAVORİ
7732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Source of Inspiration for Attaining the Quality Standards in Early Childhood Education: QRIS (Quality Rating and Improvement System)
Yazarlar: Deborah Cassidy,
Berrin Akman
, Dilara Yaya
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2113
0
FAVORİ
2113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Öğretmenliği Programına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Hatice Uysal
, Şenay ÖZEN Altınkaynak,
Necdet Taşkın
,
Berrin Akman
,
Fatma Çağlayan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321403
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3510
0
FAVORİ
3510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bağlanma Boyutları ,Sınıf Yönetimi Profilleri ve Öğretmen-Aile Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi1
Yazarlar:
Seda Ata
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.41090
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2083
0
FAVORİ
2083
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Döneminde Düşünme Becerileri Reggio Emilia Yaklaşımı Ve High/Scope Programı
Yazarlar:
Fulya Ezmeci
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20673
5
FAVORİ
20673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müze Eğitimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Berrin Akman
,
Şenay Özen Altınkaynak
,
Şenay Altınkaynak
, H.Gözde Ertürk, H.gözde Ertürk Kara,
Şadiye Can Gül
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uuefd.49876
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5331
2
FAVORİ
5331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinde Tükenmişlik Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Berrin Akman
,
Necdet Taşkın
, Zeynep Özden, Figen Çörtü
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2190
0
FAVORİ
2190
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Korunmaya Muhtaç ve Ailesiyle Yaşayan 6 Yaş Çocuklarının Sosyal Becerilerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Berrin Akman
,
Hülya Gülay
Yayın Bilgisi: 2008 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
725
0
FAVORİ
725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Psychology and Educational Studies
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Education and Future
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yeni Medya
Kurul Üyeliği
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Sağlık Bilimleri Dergisi
Early Childhood Education Researches
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Pandemi Sürecinde Okul Öncesi Ebeveynliği: Okul Öncesi Ebeveynlerinin ve Çocuklarının İhtiyaçları Nelerdir?
Yazarlar:
Şeymanur Battal
,
Çağla Banko-bal
,
Esma Eroğlu
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1079871
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
663
2
ATIF
0
FAVORİ
663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Matematiğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Kerem Avci
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1224695
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
1
ATIF
0
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Matematik Etkinliklerinde İç ve Dış Mekân Kullanımına İlişkin Görüşleri ve Uygulamaları
Yazarlar:
Selda Ata Doğan
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1108799
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2932
4
ATIF
2
FAVORİ
2932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the Executive Function Skills of 5-Year-Old Children Receiving Pre-School Education According to Some Variables
Yazarlar:
Sibel Karabekmez
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opusjsr.1112099
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1695
2
ATIF
0
FAVORİ
1695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Becerileri Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hilal Karakuş
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1026357
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1721
3
ATIF
0
FAVORİ
1721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine ve sınıf içi uygulamalarına ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Hilal Karakuş
,
Berrin Akman
,
Mine Durmuşoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.959036
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1253
3
ATIF
1
FAVORİ
1253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Bakış Açılarıyla Okul Öncesi Eğitimde Kalite Unsurları: Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Abdulhamit Karademir
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.704925
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4951
4
ATIF
0
FAVORİ
4951
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin ve Kurum Yöneticilerinin Erken Müdahale Programlarına İlişkin Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Servet Kardeş,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.691590
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2492
5
ATIF
0
FAVORİ
2492
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANTİ AYRIMCI PROGRAMLARIN OKUL ÖNCESİ SINIFLARDA UYGULANMASININ AVANTAJ VE SINIRLILIKLARI
Yazarlar:
Uygar Bayrakdar
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.688532
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2306
1
ATIF
0
FAVORİ
2306
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi öğretmen adaylarının, öğretmenlerinin ve öğretim elemanlarının "öğretmenlik uygulaması" sürecinde yaşadıkları zorlukların incelenmesi
Yazarlar:
Esra Akgül
,
Fulya Ezmeci
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.701585
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2305
5
ATIF
0
FAVORİ
2305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Oyunlarındaki Akran Etkileşimleri Ve Ortaya Çıkan Sorunlarda Öğretmen Müdahalelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fulya Ezmeci
, Esra Akgül,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.543694
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4454
5
ATIF
0
FAVORİ
4454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Semantik Algılarının ve STEM Yaklaşımına Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Gülşah Günşen
, Gülden Uyanık,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3387
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2929
11
ATIF
1
FAVORİ
2929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Aracı Olarak Pedagojik Dokümantasyon
Yazarlar:
Nilüfer Kuru
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.406586
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6378
2
ATIF
0
FAVORİ
6378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Suriyeli Mültecilerin Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Servet Kardeş,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466333
ATIF
24
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1108
24
ATIF
0
FAVORİ
1108
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde İlişkiler ve İletişime Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Nurbanu Parpucu
,
Aslı Yıldırım Polat
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.397174
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2668
4
ATIF
1
FAVORİ
2668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekliler Alanında Yapılmış Tezlerin Analizi
Yazarlar:
Servet Kardeş
,
Berrin Akman
,
Dila Nur Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.353279
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6397
12
ATIF
0
FAVORİ
6397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Dünya’nın Şekli ve Gece-Gündüz Kavramlarına Yönelik Zihinsel Modelleri
Yazarlar:
Sinem Güçhan Özgül
,
Berrin Akman
,
Mesut Saçkes
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.379293
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8299
13
ATIF
0
FAVORİ
8299
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya Yönelik Görüşlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Berrin Akman
,
Elif Mercan Uzun
,
Dila Nur Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305108
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7246
11
ATIF
0
FAVORİ
7246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUKLARIN ÖDÜL VE CEZA ALGILARI İLE ÖĞRETMENLERİN DİSİPLİN HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hatice Uysal
,
Şenay Özen Altınkaynak
,
Necdet Taşkın
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.735
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20694
7
ATIF
0
FAVORİ
20694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Otizmli Çocukların Kaynaştırılması Hakkındaki Düşüncelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dila Nur Yazıcı
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.284253
ATIF
10
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
30648
10
ATIF
3
FAVORİ
30648
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Yer Aldığı Reklamların Çocuklara ve Yetişkinlere Verilen Mesajlar, Roller ve Cinsiyete Yönelik Ayrımcılık Unsurları Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Fulya Ezmeci
, Esra Tuğba Çoban Söylemez,
Esra Akgül
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi
DOI: 10.16878/gsuilet.324859
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14613
7
ATIF
0
FAVORİ
14613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Öğretmenliği Programına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Hatice Uysal
, Şenay ÖZEN Altınkaynak,
Necdet Taşkın
,
Berrin Akman
,
Fatma Çağlayan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321403
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3510
2
ATIF
0
FAVORİ
3510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bağlanma Boyutları ,Sınıf Yönetimi Profilleri ve Öğretmen-Aile Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi1
Yazarlar:
Seda Ata
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.41090
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2083
1
ATIF
0
FAVORİ
2083
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müze Eğitimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Berrin Akman
,
Şenay Özen Altınkaynak
,
Şenay Altınkaynak
, H.Gözde Ertürk, H.gözde Ertürk Kara,
Şadiye Can Gül
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uuefd.49876
ATIF
11
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5331
11
ATIF
2
FAVORİ
5331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat