Berrin AKMAN Prof. Dr. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yayın 40 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 60
40 Yayın
5 Hakemlik
60 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Okul Öncesi Eğitimi

Kurum

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ
Yayın Bilgisi: 2018 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 19390

0

ATIF

2

FAVORİ

19390

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

14722

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

6

ATIF

1

FAVORİ

26705

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

1472

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Müdahale Kavramına İlişkin Algıları
Yazarlar: Berrin AKMAN, İpek KARLIDAĞ, Zübeyde Zeynep ÖZEN
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466406
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 220

0

ATIF

1

FAVORİ

220

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

159

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Matematik ve Yaratıcılık Arasındaki İlişkiye Yönelik Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.893739
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 115

0

ATIF

0

FAVORİ

115

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

339

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

433

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

417

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1044

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1449

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1094

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1689

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1240

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1402

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANTİ AYRIMCI PROGRAMLARIN OKUL ÖNCESİ SINIFLARDA UYGULANMASININ AVANTAJ VE SINIRLILIKLARI
DOI: 10.26468/trakyasobed.688532
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1361

0

ATIF

0

FAVORİ

1361

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1233

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1505

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1014

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Semantik Algılarının ve STEM Yaklaşımına Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Gülşah GÜNŞEN , Gülden UYANIK, Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3387
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1876

5

ATIF

1

FAVORİ

1876

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Aracı Olarak Pedagojik Dokümantasyon
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.406586
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3079

1

ATIF

0

FAVORİ

3079

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Suriyeli Mültecilerin Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Servet KARDEŞ, Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466333
ATIF 24 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 517

24

ATIF

0

FAVORİ

517

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Müdahale Kavramına İlişkin Algıları
Yazarlar: Berrin AKMAN , İpek KARLIDAĞ, Zübeyde Zeynep ÖZEN
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466406
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 220

0

ATIF

1

FAVORİ

220

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1435

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

1472

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekliler Alanında Yapılmış Tezlerin Analizi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.353279
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4247

2

ATIF

0

FAVORİ

4247

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ
Yayın Bilgisi: 2018 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 19390

0

ATIF

2

FAVORİ

19390

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

5905

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

6

ATIF

0

FAVORİ

5234

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

13490

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

6

ATIF

1

FAVORİ

26705

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Preschool Teachers’ Views on the Characteristics of Gifted Children
Yazarlar: Dila YAZICI, Berrin AKMAN , Servet KARDEŞ, Elif MERCAN UZUN
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 846

0

ATIF

0

FAVORİ

846

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

11328

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1897

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1001

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sınıfa Uyumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Hatice Uysal, Emine Hande Aydos, Berrin Akman
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4580

0

ATIF

0

FAVORİ

4580

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

6023

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

2147

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1033

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bağlanma Boyutları ,Sınıf Yönetimi Profilleri ve Öğretmen-Aile Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi1
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.41090
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1490

1

ATIF

0

FAVORİ

1490

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

14722

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müze Eğitimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Berrin Akman , Şenay Altınkaynak , Şenay ÖZEN ALTINKAYNAK , H.gözde ERTÜRK KARA, H.Gözde Ertürk, Şadiye Can Gül
DOI: 10.19171/uuefd.49876
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3757

6

ATIF

1

FAVORİ

3757

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinde Tükenmişlik Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: Berrin AKMAN , Necdet TAŞKIN , Zeynep ÖZDEN, Figen ÇÖRTÜ
Yayın Bilgisi: 2010 , İlköğretim Online
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1341

0

ATIF

0

FAVORİ

1341

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

385

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.