Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Çağlayan Dinçer
Yayın
6
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
16
6
Yayın
1
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
AKRAN ZORBALIĞINI BELİRLEMEDE BİR ARAÇ; HİKÂYELEŞTİRİLMİŞ VARSAYIMSAL DURUMLAR FORMU
Yazarlar:
Hatice Uysal
,
Çağlayan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1831
0
ATIF
1
FAVORİ
1831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Ortamlarına Bir Alternatif: Bir Proje Örneği
Yazarlar:
Çağlayan Dinçer
,
Ege Akgün
,
Özgecan Canarslan
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2311
0
ATIF
1
FAVORİ
2311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Doğal Matematik Dilini Kullanımlarına İlişkin Uygulamaları ile Görüşlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Zehra Saadet Fırat
,
Çağlayan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.357497
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1938
2
ATIF
1
FAVORİ
1938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Doğal Matematik Dilini Kullanımlarına İlişkin Uygulamaları ile Görüşlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Zehra Saadet Fırat
,
Çağlayan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.357497
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1938
1
FAVORİ
1938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Yönetiminde Öğretmen Stratejileri Envanterinin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yazarlar:
Çağlayan Dinçer
,
Kaan Zülfikar Deniz
,
Ege Akgün
,
Özgür Ulubey
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.361859
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2339
0
FAVORİ
2339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi dönem çocukları (36–72 ay) için Özbakım Becerileri Ölçeği-Öğretmen Formu’nun geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar:
Çağlayan Dinçer
,
Serap Demiriz
,
Ayşegül Ergül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.2686
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
24549
0
FAVORİ
24549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Öğretmenliği Programına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Hatice Uysal
, Şenay ÖZEN Altınkaynak,
Necdet Taşkın
,
Berrin Akman
,
Fatma Çağlayan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321403
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3511
0
FAVORİ
3511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AKRAN ZORBALIĞINI BELİRLEMEDE BİR ARAÇ; HİKÂYELEŞTİRİLMİŞ VARSAYIMSAL DURUMLAR FORMU
Yazarlar:
Hatice Uysal
,
Çağlayan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1831
1
FAVORİ
1831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Ortamlarına Bir Alternatif: Bir Proje Örneği
Yazarlar:
Çağlayan Dinçer
,
Ege Akgün
,
Özgecan Canarslan
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2311
1
FAVORİ
2311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Hakemlik
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Doğal Matematik Dilini Kullanımlarına İlişkin Uygulamaları ile Görüşlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Zehra Saadet Fırat
,
Çağlayan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.357497
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1938
2
ATIF
1
FAVORİ
1938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Yönetiminde Öğretmen Stratejileri Envanterinin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yazarlar:
Çağlayan Dinçer
,
Kaan Zülfikar Deniz
,
Ege Akgün
,
Özgür Ulubey
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.361859
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2339
2
ATIF
0
FAVORİ
2339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi dönem çocukları (36–72 ay) için Özbakım Becerileri Ölçeği-Öğretmen Formu’nun geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar:
Çağlayan Dinçer
,
Serap Demiriz
,
Ayşegül Ergül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.2686
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
24549
10
ATIF
0
FAVORİ
24549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Öğretmenliği Programına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Hatice Uysal
, Şenay ÖZEN Altınkaynak,
Necdet Taşkın
,
Berrin Akman
,
Fatma Çağlayan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321403
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3511
2
ATIF
0
FAVORİ
3511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat