Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Seray Olçay
Doç. Dr.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
10
7
Yayın
10
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Toplumsal Levhaları İzleme Becerisinin Kazandırılmasında Video Modelle Öğretimin Etkililiği
Yazarlar:
Seray Olçay Gül
,
Sezgin Vuran
,
Akın Gönen
, Gökhan Uslucan, Hasan Can Kayhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1027
0
ATIF
1
FAVORİ
1027
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Anne-Babaların OSB Olan Çocuklarına Güvenlik Becerilerinin Öğretimine İlişkin Görüşleri ve Deneyimleri
Yazarlar:
Hatice Deniz Degirmenci
,
Seray Olçay
,
Ahmet Fidan
,
Elif Tekin İftar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1506345
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
74
0
FAVORİ
74
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Finansal Okuryazarlık Becerilerinin Öğretimine İlişkin Deneyimleri
Yazarlar:
Fatma Atalay
,
Çimen Oğur
,
Seray Olçay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1269679
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
0
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylerle Yürütülen Lisansüstü Tezlerin Ekolojik Geçerliğine İlişkin Değerlendirme
Yazarlar:
Seray Olçay
,
Dinçer Saral
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1206227
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
646
0
FAVORİ
646
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görsel Sahne Sunumu Uygulamasının Etkililiğini Araştıran Çalışmaların Meta Analizi
Yazarlar:
Çimen Oğur
,
Seray Olçay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1251751
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
409
0
FAVORİ
409
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-Düzenleyici Strateji Gelişimi Modelinin Özel Yetenekli Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Bilkay Bi
,
Seray Olçay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1202327
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
722
0
FAVORİ
722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Toplumsal Levhaları İzleme Becerisinin Kazandırılmasında Video Modelle Öğretimin Etkililiği
Yazarlar:
Seray Olçay Gül
,
Sezgin Vuran
,
Akın Gönen
, Gökhan Uslucan, Hasan Can Kayhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1027
1
FAVORİ
1027
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Assesment of the 'Image of Disability' in the National Press in terms of Social Model
Yazarlar: Nail Anıl Cinisli,
Sezgin Vuran
,
Seray Olçay Gül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
977
0
FAVORİ
977
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Academy Journal of Educational Sciences
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat