Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mine Canan Durmuşoğlu
Doç. Dr.
Eğitim Fakültesi
Yayın
10
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
83
10
Yayın
5
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
83
TR Dizin Atıf
0000-0001-6777-9117
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÖĞRETMENİN İLETİŞİM BECERİLERİNİN ÖNEMİ: AİLE KATILIMI, İŞ BİRLİĞİ VE ÖĞRETMEN-ÇOCUK İLİŞKİSİ
Yazarlar:
Nevra Atış Akyol
,
Selda Ata Doğan
,
Mine Durmuşoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-900473
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6028
7
ATIF
2
FAVORİ
6028
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Matematik Eğitiminde Sayı ve Sayma Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Mine Durmuşoğlu
,
Zehra Bilgen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2529
0
ATIF
2
FAVORİ
2529
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE YARATICI PROGRAM
Yazarlar:
Mine Durmuşoğlu
, Müleyke Osanmaz,
Özge Koca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.682732
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7052
2
ATIF
1
FAVORİ
7052
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine ve sınıf içi uygulamalarına ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Hilal Karakuş
,
Berrin Akman
,
Mine Durmuşoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.959036
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1253
3
ATIF
1
FAVORİ
1253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Preschool Teachers' Coding and Computational Thinking Skills: A Scale Adaptation Study
Yazarlar:
Merve Avşar
,
Mine Canan Durmuşoğlu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1689128
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
66
0
FAVORİ
66
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen ve Yöneticilerine Göre Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Mevcut Durumları ve İhtiyaçları Nelerdir?
Yazarlar:
Hazal Begüm Ünal
,
Mine Canan Durmuşoğlu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1589152
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
116
0
FAVORİ
116
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Decision-Making Processes of Preschool Children in Project Works Based on Reggio Emilia Approach
Yazarlar:
Tuğba Aydemir Özalp
,
Mine Canan Durmuşoğlu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.16986/HUJE.2025.541
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
459
0
FAVORİ
459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sessiz Kitapların Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Dil Gelişimlerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Taşkın
,
Mine Canan Durmuşoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1476927
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1641
0
FAVORİ
1641
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Matematik Eğitiminde Sayı ve Sayma Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Mine Durmuşoğlu
,
Zehra Bilgen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2529
2
FAVORİ
2529
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRENME ORTAMLARININ ÇOCUK VE ÖĞRETMEN PERSPEKTİFİNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Mine Durmuşoğlu
,
Büşra Çelikel
,
Zehra Bilgen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1000695
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1424
0
FAVORİ
1424
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Profile of Turkish Pre-School Teachers
Yazarlar:
Dila Nur Yazıcı
,
Berrin Akman
,
Mine Durmuşoğlu
,
Nuri Doğan
,
Haydar Karaman
,
Sümeyra Soysal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.837772
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1085
0
FAVORİ
1085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine ve sınıf içi uygulamalarına ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Hilal Karakuş
,
Berrin Akman
,
Mine Durmuşoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.959036
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1253
1
FAVORİ
1253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÖĞRETMENİN İLETİŞİM BECERİLERİNİN ÖNEMİ: AİLE KATILIMI, İŞ BİRLİĞİ VE ÖĞRETMEN-ÇOCUK İLİŞKİSİ
Yazarlar:
Nevra Atış Akyol
,
Selda Ata Doğan
,
Mine Durmuşoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-900473
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6028
2
FAVORİ
6028
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE YARATICI PROGRAM
Yazarlar:
Mine Durmuşoğlu
, Müleyke Osanmaz,
Özge Koca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.682732
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7052
1
FAVORİ
7052
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education and Future
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
OKUL ÖNCESİ ÖĞRENME ORTAMLARININ ÇOCUK VE ÖĞRETMEN PERSPEKTİFİNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Mine Durmuşoğlu
,
Büşra Çelikel
,
Zehra Bilgen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1000695
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1424
1
ATIF
0
FAVORİ
1424
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine ve sınıf içi uygulamalarına ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Hilal Karakuş
,
Berrin Akman
,
Mine Durmuşoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.959036
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1253
3
ATIF
1
FAVORİ
1253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÖĞRETMENİN İLETİŞİM BECERİLERİNİN ÖNEMİ: AİLE KATILIMI, İŞ BİRLİĞİ VE ÖĞRETMEN-ÇOCUK İLİŞKİSİ
Yazarlar:
Nevra Atış Akyol
,
Selda Ata Doğan
,
Mine Durmuşoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-900473
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6028
7
ATIF
2
FAVORİ
6028
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE YARATICI PROGRAM
Yazarlar:
Mine Durmuşoğlu
, Müleyke Osanmaz,
Özge Koca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.682732
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7052
2
ATIF
1
FAVORİ
7052
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat