ISSN: 1301-8752
e-ISSN: 1309-6338
Başlangıç: 1983
Yayımcı: Hacettepe Üniversitesi
Kapak Resmi
 

Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi'ne Hoş Geldiniz

Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 1983 yılından bu yana iktisadi ve idari bilimlerle ilgili alanlarda makaleler yayımlayan Hacettepe Üniversitesi dergisidir.
Hakemli uluslararası akademik bir dergi olarak kurulan Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 2002 yılına kadar yılda iki kez, 2002 ve 2015 yılları arasında yılda iki kez basılı ve çevrimiçi olarak, 2015-2018 yılları arasında üç ayda bir olmak üzere basılı ve çevrimiçi olarak yayınlanmıştır. Açık erişim politikası ve akademik bilginin tüm dünyaya ücretsiz olarak dağıtılması, daha çevreci hale gelmesi, basılı yayından vazgeçilmiş ve üç ayda bir yayınlanan Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 2018 yılından itibaren sadece elektronik ortamda erişime açılmıştır.

Daha İleriye ... En İyiye ...


Endeks: 

  • EconLit
  • TÜBİTAK ULAKBİM
  • ASOS





2024 - Cilt: 42 Sayı: 2

Araştırma Makalesi

Yöneticilerin Rasyonel ve Sezgisel Kararlarının Öz Güven ve Öz Yeterlilik Öncülleri ile Rol Belirsizliği ve Rol Çatışmasına İlişkin Girişimci Firmalardaki Sonuçları

Araştırma Makalesi

Yüksek Teknoloji İhracatında Karşılaştırmalı Rekabet Gücü Analizi: Öncü ilk 40 Ülke Örneği

Araştırma Makalesi

Hammaddeye Karşı Sorumluluk: Gemi Geri Dönüşümü ve Demir Çelik Endüstrisinde Verimlilik Değerlendirmesi

Araştırma Makalesi

Algılanan Aşırı Nitelikliliğin İş Performansı Üzerindeki Etkisi: Dışsal Prestij Algısının Düzenleyici Rolü

Araştırma Makalesi

TÜRKİYE’NİN BÖLGESEL İHRACATININ EĞİLİM ve PANEL YERÇEKİMİ ANALİZİ

Araştırma Makalesi

Türkiye’de Bireysel Emeklilik Sisteminin 20. Yılı: OECD Ülkeleriyle Karşılaştırmalı Bir Analiz

Araştırma Makalesi

Liquidity and market efficiency in Borsa Istanbul

Araştırma Makalesi

Döviz Kurunun Hisse Senedi Fiyatları Üzerindeki Etkileri: BRICS Ülkeleri ve Türkiye Örneği

Araştırma Makalesi

The Relationship Between Current Account Deficit and CBRT Policy Rates After the 2008 Global Crisis: ARDL Bounds Test Approach

Araştırma Makalesi

Reklamdaki İletişim Unsurlarının Tüketicilerin Ürün İlgilenimine Göre Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkileri

Dergiye yayımlanmak üzere gönderilecek yazılar Dergi'nin son sayfasında ve Dergi web sistesinde yer alan Yazar Rehberi'ndeki kurallara uygun olmalıdır.


Gizlilik Beyanı

Bu dergi sitesindeki isimler ve e-posta adresleri sadece bu derginin belirtilen amaçları doğrultusunda kullanılacaktır; farklı herhangi bir amaç için veya diğer kişilerin kullanımına açılmayacaktır.