Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Metin Buluş
Doç. Dr.
ADIYAMAN UNIVERSITY
Yayın
9
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
22
TR Dizin Atıf
4
9
Yayın
16
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0003-4348-6322
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Büyük ve Karmaşık Veri Teorisi
İstatistiksel Deney Tasarımı
Kurum
ADIYAMAN UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Estimation and Standardization of Variance Parameters for Planning Cluster-Randomized Trials: A Short Guide for Researchers
Yazarlar:
Metin Buluş
,
Sakine Göçer Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.530642
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1778
5
ATIF
1
FAVORİ
1778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Statistical power and precision of experimental studies originated in the Republic of Turkey from 2010 to 2020: Current practices and some recommendations
Yazarlar:
Metin Bulus
,
İlhan Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.77.8.4
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
969
7
ATIF
1
FAVORİ
969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Randomize/Eşdeğer Olmayan Öntest-Sontest Kontrol Gruplu Tasarımların Örneklem Büyüklüğünün Belirlenmesi ve Optimal Tasarımı
Yazarlar:
Metin Bulus
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.941434
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7494
6
ATIF
1
FAVORİ
7494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA UYGUN MALİYETLİ SEÇKİSİZ DENEYLER TASARLAMAK İÇİN PRATİK BİR KILAVUZ: PİLOT ÇALIŞMALARDAN BÜYÜK ÖLÇEKLİ MÜDAHALELERE
Yazarlar:
Metin Bulus
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30794/pausbed.1078211
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
271
0
ATIF
1
FAVORİ
271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
pwrss R Paketi ile İstatistiksel Güç Analizi
Yazarlar:
Metin Bulus
,
Cahit Polat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1102
0
FAVORİ
1102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA UYGUN MALİYETLİ SEÇKİSİZ DENEYLER TASARLAMAK İÇİN PRATİK BİR KILAVUZ: PİLOT ÇALIŞMALARDAN BÜYÜK ÖLÇEKLİ MÜDAHALELERE
Yazarlar:
Metin Bulus
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30794/pausbed.1078211
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
271
1
FAVORİ
271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bloklanmış Üç Düzeyli Regresyon Süreksizlik Tasarımlarının Tasarım ve Analizinde Bir Düzeyinin Yok Sayılmasının Sonuçları: Güç ve Tip I Hata Oranları
Yazarlar:
Metin Bulus
, Nianbo Dong
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.1068923
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
442
0
FAVORİ
442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Moderator Role of Gender and Socioeconomic Status in the Relationship Between Metacognitive Skills and Reading Scores
Yazarlar:
İlhan Koyuncu
,
Metin Bulus
,
Tahsin Fırat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.55.9.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1636
0
FAVORİ
1636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
irtDemo R Paketi: Madde Tepki Kuramında Tahmin, Puanlama ve Çok Boyutluluk için Pedagojik Amaçlı Etkileşimli Web Uygulamaları
Yazarlar:
Metin Bulus
, Wes Bonifay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.913781
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
511
0
FAVORİ
511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Statistical power and precision of experimental studies originated in the Republic of Turkey from 2010 to 2020: Current practices and some recommendations
Yazarlar:
Metin Bulus
,
İlhan Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.77.8.4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
969
1
FAVORİ
969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Randomize/Eşdeğer Olmayan Öntest-Sontest Kontrol Gruplu Tasarımların Örneklem Büyüklüğünün Belirlenmesi ve Optimal Tasarımı
Yazarlar:
Metin Bulus
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.941434
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7494
1
FAVORİ
7494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Parental Attitudes and Socio-demographic Factors as Predictors of Smartphone Addiction in University Students
Yazarlar:
İlhan Çiçek
,
Selami Tanrıverdi
,
Mehmet Emin Şanlı
,
Metin Bulus
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
916
0
FAVORİ
916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Estimation and Standardization of Variance Parameters for Planning Cluster-Randomized Trials: A Short Guide for Researchers
Yazarlar:
Metin Buluş
,
Sakine Göçer Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.530642
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1778
1
FAVORİ
1778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
International Journal of Psychology and Educational Studies
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Participatory Educational Research
Editörlük
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Editör
Kurul Üyeliği
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Asya Studies
Humanistic Perspective
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
The Moderator Role of Gender and Socioeconomic Status in the Relationship Between Metacognitive Skills and Reading Scores
Yazarlar:
İlhan Koyuncu
,
Metin Bulus
,
Tahsin Fırat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.55.9.3
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1636
4
ATIF
0
FAVORİ
1636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Statistical power and precision of experimental studies originated in the Republic of Turkey from 2010 to 2020: Current practices and some recommendations
Yazarlar:
Metin Bulus
,
İlhan Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.77.8.4
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
969
7
ATIF
1
FAVORİ
969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Randomize/Eşdeğer Olmayan Öntest-Sontest Kontrol Gruplu Tasarımların Örneklem Büyüklüğünün Belirlenmesi ve Optimal Tasarımı
Yazarlar:
Metin Bulus
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.941434
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7494
6
ATIF
1
FAVORİ
7494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Estimation and Standardization of Variance Parameters for Planning Cluster-Randomized Trials: A Short Guide for Researchers
Yazarlar:
Metin Buluş
,
Sakine Göçer Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.530642
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1778
5
ATIF
1
FAVORİ
1778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat