Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Zeynep Çavuş Erdem
Dr. Öğr. Üyesi
HARRAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
10
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
40
10
Yayın
11
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
40
TR Dizin Atıf
0000-0002-7448-2722
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
HARRAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Öğrencilerin Hata ve Kavram Yanılgıları Üzerine Bir İnceleme: Denklem Örneği
Yazarlar:
Zeynep Çavuş Erdem
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7649
0
ATIF
2
FAVORİ
7649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Alan Ölçme Bilgi ve Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Çavuş Erdem
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1348147
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
463
0
FAVORİ
463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Thematic analysis of studies on gifted students in the field of mathematics education
Yazarlar:
Zeynep Çavuş Erdem
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
444
0
FAVORİ
444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Disiplinler Arası Matematiksel Modelleme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Çavuş Erdem
,
Muhammed Fatih Doğan
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.927243
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2039
0
FAVORİ
2039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Modelleme Etkinliklerine Dayalı Öğrenme Ortamının İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Çavuş Erdem
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.896038
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
803
0
FAVORİ
803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Mathematical Modeling for Integrating STEM Disciplines: A Theoretical Framework
Yazarlar:
Muhammed Fatih Doğan
,
Ramazan Gürbüz
,
Zeynep Çavuş Erdem
,
Seda Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.502007
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2369
0
FAVORİ
2369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Disiplinler Arası Matematiksel Modelleme Etkinliğinden Yansımalar
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Zeynep Çavuş Erdem
,
Seda Şahin
,
Ali Temurtaş
, Ceylan Doğan,
Muhammed Fatih Doğan
,
Muammer Çalık
,
Derya Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.463270
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2532
0
FAVORİ
2532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Modelleme Etkinliklerine Dayalı Öğrenme Ortamında Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Alan Ölçme Bilgi ve Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Çavuş Erdem
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.468376
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3097
0
FAVORİ
3097
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Hata ve Kavram Yanılgıları Üzerine Bir İnceleme: Denklem Örneği
Yazarlar:
Zeynep Çavuş Erdem
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7649
2
FAVORİ
7649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yetişkinlerin Zihinden Hesaplama Becerilerinin Özellikleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Çalışma
Yazarlar:
Zeynep Çavuş Erdem
,
Hacı Duran
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.41967
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11570
0
FAVORİ
11570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uyum Analizi Yöntemiyle Matematik Başarısını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Zühal Gün
,
Zeynep Çavuş Erdem
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.43951
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1447
0
FAVORİ
1447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Journal of Gifted Education and Creativity
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Scholars in Education
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Disiplinler Arası Matematiksel Modelleme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Çavuş Erdem
,
Muhammed Fatih Doğan
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.927243
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2039
2
ATIF
0
FAVORİ
2039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Disiplinler Arası Matematiksel Modelleme Etkinliğinden Yansımalar
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Zeynep Çavuş Erdem
,
Seda Şahin
,
Ali Temurtaş
, Ceylan Doğan,
Muhammed Fatih Doğan
,
Muammer Çalık
,
Derya Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.463270
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2532
4
ATIF
0
FAVORİ
2532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Modelleme Etkinliklerine Dayalı Öğrenme Ortamında Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Alan Ölçme Bilgi ve Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Çavuş Erdem
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.468376
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3097
8
ATIF
0
FAVORİ
3097
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uyum Analizi Yöntemiyle Matematik Başarısını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Zühal Gün
,
Zeynep Çavuş Erdem
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.43951
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1447
9
ATIF
0
FAVORİ
1447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat