Osman BİRGİN Prof. Dr. UŞAK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yayın 16 Hakemlik 20 CrossRef Atıf 15 TR Dizin Atıf 66
16 Yayın
20 Hakemlik
15 CrossRef Atıf
66 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları Matematik Eğitimi Alternatif ölçme ve değerlendirme yöntemleri

Kurum

UŞAK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

Popüler Yayınları

7

ATIF

6

FAVORİ

2023

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

1353

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğru Denklemi Konusunda Geliştirilen Bilgisayar
Yazarlar: Tamer KUTLUCA, Osman BİRGİN
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2307

0

ATIF

1

FAVORİ

2307

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersine Bağlılık Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar: Sacide Güzin MAZMAN AKAR , Osman BİRGİN , Büşra GÖKSU, Kübra UZUN, Büşra GÜMÜŞ, Elif Seval PEKER
DOI: 10.16949/turkbilmat.286926
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2346

0

ATIF

1

FAVORİ

2346

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

FAVORİ

1065

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

5034

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

3193

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

676

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

5280

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersine Bağlılık Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar: Sacide Güzin MAZMAN AKAR , Osman BİRGİN , Büşra GÖKSU, Kübra UZUN, Büşra GÜMÜŞ, Elif Seval PEKER
DOI: 10.16949/turkbilmat.286926
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2346

1

FAVORİ

2346

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PRIMARY SCHOOL TEACHERS' VIEWS ABOUT THE NEW TURKISH PRIMARY SCHOOL MATHEMATICS CURRICULUM
Yazarlar: Osman BİRGİN , Tayfun TUTAK, Ali TÜRKDOGAN
Yayın Bilgisi: 2009 , Education Sciences
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 669

0

FAVORİ

669

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1703

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğru Denklemi Konusunda Geliştirilen Bilgisayar
Yazarlar: Tamer KUTLUCA, Osman BİRGİN
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2307

1

FAVORİ

2307

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Basit Görsel ve Cebirsel İfadeler Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
Yazarlar: Osman BİRGİN , Kayhan DEMİRÖREN
DOI: 10.20860/ijoses.797472
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5034

4

ATIF

0

FAVORİ

5034

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

676

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

7

ATIF

6

FAVORİ

2023

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

5280

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.