Osman BİRGİN Prof. Dr. UŞAK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yayın 16 Hakemlik 16 CrossRef Atıf 3 TR Dizin Atıf 66
16 Yayın
16 Hakemlik
3 CrossRef Atıf
66 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi Alternatif ölçme ve değerlendirme yöntemleri

Kurum

UŞAK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

Popüler Yayınları

0

ATIF

6

FAVORİ

1734

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

1261

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğru Denklemi Konusunda Geliştirilen Bilgisayar
Yazarlar: Tamer KUTLUCA, Osman BİRGİN
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2202

0

ATIF

1

FAVORİ

2202

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersine Bağlılık Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar: Sacide Güzin MAZMAN AKAR, Osman BİRGİN, Büşra GÖKSU, Kübra UZUN, Büşra GÜMÜŞ, Elif Seval PEKER
DOI: 10.16949/turkbilmat.286926
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2279

0

ATIF

1

FAVORİ

2279

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

365

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

732

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Basit Görsel ve Cebirsel İfadeler Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
Yazarlar: Osman BİRGİN , Kayhan DEMİRÖREN
DOI: 10.20860/ijoses.797472
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4204

2

ATIF

0

FAVORİ

4204

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Yedinci ve Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfadeler Konusundaki Başarı Performanslarının İncelenmesi
Yazarlar: Osman BİRGİN , Kayhan DEMİRÖREN
DOI: 10.9779/pauefd.567616
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2697

0

ATIF

0

FAVORİ

2697

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

594

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

6

FAVORİ

1734

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

1261

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

4832

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersine Bağlılık Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar: Sacide Güzin MAZMAN AKAR , Osman BİRGİN , Büşra GÖKSU, Kübra UZUN, Büşra GÜMÜŞ, Elif Seval PEKER
DOI: 10.16949/turkbilmat.286926
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2279

0

ATIF

1

FAVORİ

2279

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PRIMARY SCHOOL TEACHERS' VIEWS ABOUT THE NEW TURKISH PRIMARY SCHOOL MATHEMATICS CURRICULUM
Yazarlar: Osman BİRGİN , Tayfun TUTAK, Ali TÜRKDOGAN
Yayın Bilgisi: 2009 , Education Sciences
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 638

0

ATIF

0

FAVORİ

638

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1275

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğru Denklemi Konusunda Geliştirilen Bilgisayar
Yazarlar: Tamer KUTLUCA, Osman BİRGİN
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2202

0

ATIF

1

FAVORİ

2202

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.