Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Osman Birgin
Prof. Dr.
UŞAK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yayın
16
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
27
TR Dizin Atıf
229
16
Yayın
26
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
229
TR Dizin Atıf
0000-0003-3460-2731
26656605600
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları
Matematik Eğitimi
Alternatif ölçme ve değerlendirme yöntemleri
Kurum
UŞAK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Popüler Yayınları
Yedinci Sınıf “Çember ve Daire” Konusunda Geliştirilen GeoGebra Destekli Öğretim Materyaline ve Öğrenme Ortamına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Faden Topuz
,
Osman Birgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.638142
ATIF
11
FAVORİ
11
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2706
11
ATIF
11
FAVORİ
2706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MESLEK OLARAK ÖĞRETMENLİĞİ SEÇMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Derya Çelik
,
Gönül Güneş
,
Osman Birgin
,
Zeynep Medine Özmen
, Serhat Aydın,
Ramazan Gürbüz
,
Duygu Arabacı
, Gökay Açıkyıldız, Kadir Gürsoy,
Mustafa Güler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
0
ATIF
2
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersine Bağlılık Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Sacide Güzin Mazman Akar
,
Osman Birgin
, Büşra Göksu, Kübra Uzun, Büşra Gümüş, Elif Seval Peker
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.286926
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2578
0
ATIF
1
FAVORİ
2578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğru Denklemi Konusunda Geliştirilen Bilgisayar
Yazarlar: Tamer Kutluca,
Osman Birgin
Yayın Bilgisi: 2007 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2503
0
ATIF
1
FAVORİ
2503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Basit Görsel ve Cebirsel İfadeler Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Birgin
, Kayhan Demirören
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.797472
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6516
7
ATIF
1
FAVORİ
6516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Öğretmenin Fark Etmesi Konusunda Yapılan Çalışmaların Sistematik İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Birgin
,
Emine Eryılmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1137300
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1415
0
FAVORİ
1415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerine Yönelik Sayı Duyusu Testinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması*
Yazarlar:
Osman Birgin
,
Elif Seval Peker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.871367
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1577
1
FAVORİ
1577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Matematiksel Modelleme Çalışmalarına İlişkin Eğilimler (2010-2020): Tematik İçerik Analizi / Research Trends on Mathematical Modelling in Mathematics Education in Turkey (2010-2020): A Thematic Content Analysis
Yazarlar:
Osman Birgin
,
Fatma Nur Öztürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.937654
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2294
1
FAVORİ
2294
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opportunities to Learn Provided to Preservice Elementary School Mathematics Teachers in Turkey
Yazarlar:
Derya Çelik
,
Duygu Arabacı
,
Serhat Aydın
,
Gönül Güneş
,
Ramazan Gürbüz
,
Zeynep Medine Özmen
,
Kadir Gürsoy
,
Osman Birgin
,
Mustafa Güler
,
Gökay Açıkyıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Teacher Education and Educators
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
698
0
FAVORİ
698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretmeye Hazır Olma, Öğretmen Eğitimi Programının Tutarlılığı ve Etkililiği Hakkındaki İnançları
Yazarlar:
Derya Çelik
,
Osman Birgin
,
Serhat Aydın
,
Gönül Güneş
,
Kadir Gürsoy
,
Gökay Açıkyıldız
,
Zeynep Medine Özmen
,
Ramazan Gürbüz
,
Mustafa Güler
,
Duygu Arabacı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
0
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Basit Görsel ve Cebirsel İfadeler Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Birgin
, Kayhan Demirören
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.797472
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6516
1
FAVORİ
6516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Yedinci ve Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfadeler Konusundaki Başarı Performanslarının İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Birgin
, Kayhan Demirören
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.567616
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4062
0
FAVORİ
4062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Değer Algılarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Birgin
,
Hava Öksüz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.723186
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
843
0
FAVORİ
843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anabilim Dalı Başkanlarının Matematik Öğretmeni Adaylarına Sunulan Öğrenme Fırsatlarına İlişkin Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Derya Çelik
,
Zeynep Medine Özmen
,
Gönül Güneş
,
Gökay Açıkyıldız
,
Duygu Arabacı
,
Kadir Gürsoy
,
Mustafa Güler
,
Ramazan Gürbüz
,
Osman Birgin
, Serhat Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.436450
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1348
0
FAVORİ
1348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf “Çember ve Daire” Konusunda Geliştirilen GeoGebra Destekli Öğretim Materyaline ve Öğrenme Ortamına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Faden Topuz
,
Osman Birgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.638142
FAVORİ
11
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2706
11
FAVORİ
2706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MESLEK OLARAK ÖĞRETMENLİĞİ SEÇMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Derya Çelik
,
Gönül Güneş
,
Osman Birgin
,
Zeynep Medine Özmen
, Serhat Aydın,
Ramazan Gürbüz
,
Duygu Arabacı
, Gökay Açıkyıldız, Kadir Gürsoy,
Mustafa Güler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
2
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi'nde Yayımlanmış Makalelerin İçerik Analizi Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Tamer Kutluca
,
Osman Birgin
,
Samet Gündüz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.332518
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5794
0
FAVORİ
5794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersine Bağlılık Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Sacide Güzin Mazman Akar
,
Osman Birgin
, Büşra Göksu, Kübra Uzun, Büşra Gümüş, Elif Seval Peker
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.286926
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2578
1
FAVORİ
2578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PRIMARY SCHOOL TEACHERS' VIEWS ABOUT THE NEW TURKISH PRIMARY SCHOOL MATHEMATICS CURRICULUM
Yazarlar:
Osman Birgin
, Tayfun Tutak, Ali Türkdogan
Yayın Bilgisi: 2009 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
732
0
FAVORİ
732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİADAYLARININ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME KONUSUNDAKİ BİLGİ DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Osman Birgin
, Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2008 ,
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2552
0
FAVORİ
2552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğru Denklemi Konusunda Geliştirilen Bilgisayar
Yazarlar: Tamer Kutluca,
Osman Birgin
Yayın Bilgisi: 2007 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2503
1
FAVORİ
2503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Education Sciences
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Computer and Education Research
Journal of Teacher Education and Educators
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Journal of Computer and Education Research
Editör , Alan Editörü , Son Okuyucu
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editör
Kurul Üyeliği
Journal of Computer and Education Research
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Erciyes Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Computer and Education Research
Journal of Social Sciences And Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Fen ve Doğa Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Öğretmenin Fark Etmesi Konusunda Yapılan Çalışmaların Sistematik İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Birgin
,
Emine Eryılmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1137300
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1415
2
ATIF
0
FAVORİ
1415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerine Yönelik Sayı Duyusu Testinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması*
Yazarlar:
Osman Birgin
,
Elif Seval Peker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.871367
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1577
1
ATIF
1
FAVORİ
1577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Matematiksel Modelleme Çalışmalarına İlişkin Eğilimler (2010-2020): Tematik İçerik Analizi / Research Trends on Mathematical Modelling in Mathematics Education in Turkey (2010-2020): A Thematic Content Analysis
Yazarlar:
Osman Birgin
,
Fatma Nur Öztürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.937654
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2294
4
ATIF
1
FAVORİ
2294
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Basit Görsel ve Cebirsel İfadeler Konusundaki Hata ve Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Birgin
, Kayhan Demirören
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.797472
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6516
7
ATIF
1
FAVORİ
6516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Değer Algılarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Birgin
,
Hava Öksüz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.723186
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
843
1
ATIF
0
FAVORİ
843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf “Çember ve Daire” Konusunda Geliştirilen GeoGebra Destekli Öğretim Materyaline ve Öğrenme Ortamına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Faden Topuz
,
Osman Birgin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.638142
ATIF
11
FAVORİ
11
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2706
11
ATIF
11
FAVORİ
2706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi'nde Yayımlanmış Makalelerin İçerik Analizi Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Tamer Kutluca
,
Osman Birgin
,
Samet Gündüz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.332518
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5794
1
ATIF
0
FAVORİ
5794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat