Tamer KUTLUCA Prof. Dr. DICLE UNIVERSITY
Yayın 14 Hakemlik 20 CrossRef Atıf 4
14 Yayın
20 Hakemlik
4 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Matematik Eğitimi

Kurum

DICLE UNIVERSITY

Popüler Yayınları

0

ATIF

6

FAVORİ

2107

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

2

FAVORİ

960

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKILLI TAHTA KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Yazarlar: Samet GÜNDÜZ, Tamer KUTLUCA, Sevtap KUTLUCA
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 334

0

ATIF

2

FAVORİ

334

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GELENEKSEL KÜTÜPHANELERE ALTERNATİF BİR TASARIM: E-KÜTÜPHANE
DOI: 10.31795/baunsobed.645306
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2906

0

ATIF

1

FAVORİ

2906

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

1

ATIF

2

FAVORİ

960

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKILLI TAHTA KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Yazarlar: Samet GÜNDÜZ , Tamer KUTLUCA , Sevtap KUTLUCA
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 334

0

ATIF

2

FAVORİ

334

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

6

FAVORİ

2107

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

932

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE AKILLI TAHTALARIN KULLANIMINDA KARŞILAŞILAN ZORLUKLAR
DOI: 10.31795/baunsobed.492520
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2217

2

ATIF

0

FAVORİ

2217

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

4839

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1461

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of Mathematics Teacher Candidates about the Technological Tools That Can Be Used in Mathematics Lessons
Yazarlar: Tamer KUTLUCA
DOI: 10.12973/eu-jer.6.3.321
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 234

0

ATIF

0

FAVORİ

234

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rasyonel Sayılar Konusunun Öğretiminde Kavram Haritasının Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Tamer KUTLUCA , Muhammet DÖNER, Veysel BUTAKIN
DOI: 10.17984/adyuebd.325361
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3991

0

ATIF

0

FAVORİ

3991

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

618

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GELENEKSEL KÜTÜPHANELERE ALTERNATİF BİR TASARIM: E-KÜTÜPHANE
DOI: 10.31795/baunsobed.645306
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2906

0

ATIF

1

FAVORİ

2906

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Tamer KUTLUCA , Fatma Nur ALPAY, Sevtap KUTLUCA
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1977

0

ATIF

0

FAVORİ

1977

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

626

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mısır, N. (2007). Uygulamalı İleri Excel (2003). Trabzon: Derya Kitapevi.
Yazarlar: Sevtap KUTLUCA, Tamer KUTLUCA
Yayın Bilgisi: 2009 , İlköğretim Online
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1018

0

ATIF

0

FAVORİ

1018

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.