avatar
Deniz Kaya Doç. Dr. NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 46 Hakemlik 58 CrossRef Atıf 64 TR Dizin Atıf 50
46 Yayın
58 Hakemlik
64 CrossRef Atıf
50 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi cebirsel düşünme öz yeterlik dijital öğrenme ters yüz öğrenme matematiksel ilişkilendirme öğretim teknolojisi matematiksel modelle

Kurum

NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Mathematical Modelling: A Retrospective Overview
DOI: 10.18009/jcer.1242785
ATIF 3 FAVORİ 10 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1497

3

10

1497

Çoklu Temsil Temelli Cebir Öğretimin Matematiğe Yönelik Tutuma Etkisi
Yayın Bilgisi: 2018 , Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8327

0

4

8327

0

4

3644

0

4

1114

Yayınlar

The Adventure of Artificial Intelligence in Educational Research from the Past to the Present
Yazarlar: Deniz Kaya
DOI: 10.19126/suje.1474955
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 93

1

93

3

517

E-LEARNING IN MATHEMATICS EDUCATION: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS (2012-2022)
DOI: 10.17718/tojde.1248777
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 830

3

830

2

273

3

1068

Mathematical Modelling: A Retrospective Overview
DOI: 10.18009/jcer.1242785
FAVORİ 10 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1497

10

1497

3

1841

2

1431

TR DİZİNLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MATEMATİK EĞİTİMİ MAKALELERİNDEKİ YÖNTEMSEL EĞİLİMLER
Yazarlar: Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.892025
FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 871

4

871

4

1114

3

1474

1

1145

4

1061

2

1939

3

1641

3

1513

3

7053

2

1765

2

1883

4

8327

2

1893

2

1935

4

3644

3

2300

The Relationship between the Amount of Learning and Time(The Example of Equations)
Yazarlar: Cenk Kesan , Deniz Kaya , Gokce Ok , Yusuf Erkus
DOI: 10.12973/eu-jer.5.3.125
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 328

1

328

2

4240

2

168

1

136

The Effect Of Internet-Based Education On Student Success In Teaching Of 8th Grade Triangles Subject
Yazarlar: Deniz Kaya , Cenk Kesan, Dilek Izgıol
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 740

2

740

THE ROLE OF PROBLEM POSING MATERIALS IN STUDENT’S SELF-EFFICACY BELIEFS
Yazarlar: Deniz Kaya , Cenk Keşan, Selim Güvercın
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 185

2

185

2

162

2

1393

2

903

FEN VE MATEMATİK HİBRİTASYONLU KONULARIN ÖĞRETİLMESİ VE ÖĞRENCİ BAŞARISININ DEĞERLENDİRİLMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: DENiZ Kaya , CENK Keşan, ÜMMÜHAN Kaya
Yayın Bilgisi: 2011 , Education Sciences
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 774

2

774

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

2

3

766

3

3

1068

Mathematical Modelling: A Retrospective Overview
DOI: 10.18009/jcer.1242785
ATIF 3 FAVORİ 10 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1497

3

10

1497

6

3

1841

4

2

1431

TR DİZİNLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MATEMATİK EĞİTİMİ MAKALELERİNDEKİ YÖNTEMSEL EĞİLİMLER
Yazarlar: Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.892025
ATIF 2 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 871

2

4

871

1

3

1474

1

2

888

Matematiksel Doyum Ölçeğinin (MDÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Deniz Kaya
DOI: 10.9779/pauefd.532849
ATIF 2 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1061

2

4

1061

2

2

1939

1

3

1289

2

3

1513

Matematik Öğretiminde Ters Yüz Öğrenme Modelinin Ortaokul Öğrencilerin Derse Katılımına Etkisi
Yazarlar: Deniz Kaya
DOI: 10.19126/suje.453729
ATIF 11 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7053

11

3

7053

3

2

1883

Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Temel Psikolojik İhtiyaçlarının İncelenmesi
Yazarlar: Deniz Kaya
DOI: 10.17679/inuefd.297790
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1893

4

2

1893

1

2

1935

Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Düşünme Düzeyleri İle Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Deniz Kaya
DOI: 10.14686/buefad.309000
ATIF 7 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2300

7

3

2300

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.