avatar
Deniz Kaya Doç. Dr. NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 47 Hakemlik 71 CrossRef Atıf 102 TR Dizin Atıf 73
47 Yayın
71 Hakemlik
102 CrossRef Atıf
73 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi cebirsel düşünme öz yeterlik dijital öğrenme ters yüz öğrenme matematiksel ilişkilendirme öğretim teknolojisi matematiksel modelle

Kurum

NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Mathematical Modelling: A Retrospective Overview
DOI: 10.18009/jcer.1242785
ATIF 4 FAVORİ 15 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2318

4

15

2318

2

5

1443

Çoklu Temsil Temelli Cebir Öğretimin Matematiğe Yönelik Tutuma Etkisi
Yayın Bilgisi: 2018 , Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9584

0

4

9584

Yayınlar

The Adventure of Artificial Intelligence in Educational Research from the Past to the Present
Yazarlar: Deniz Kaya
DOI: 10.19126/suje.1474955
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 389

2

389

3

827

E-LEARNING IN MATHEMATICS EDUCATION: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS (2012-2022)
DOI: 10.17718/tojde.1248777
FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1156

4

1156

2

454

3

1475

Mathematical Modelling: A Retrospective Overview
DOI: 10.18009/jcer.1242785
FAVORİ 15 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2318

15

2318

3

2700

2

2594

TR DİZİNLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MATEMATİK EĞİTİMİ MAKALELERİNDEKİ YÖNTEMSEL EĞİLİMLER
Yazarlar: Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.892025
FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1439

4

1439

5

1443

3

1821

1

1755

4

1231

2

2546

3

1872

3

1874

3

7928

2

1886

2

2011

4

9584

2

2123

3

2057

4

3856

3

2693

The Relationship between the Amount of Learning and Time(The Example of Equations)
Yazarlar: Cenk Kesan , Deniz Kaya , Gokce Ok , Yusuf Erkus
DOI: 10.12973/eu-jer.5.3.125
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 407

1

407

2

4663

2

225

2

205

The Effect Of Internet-Based Education On Student Success In Teaching Of 8th Grade Triangles Subject
Yazarlar: Deniz Kaya , Cenk Kesan, Dilek Izgıol
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 840

2

840

2

231

THE ROLE OF PROBLEM POSING MATERIALS IN STUDENT’S SELF-EFFICACY BELIEFS
Yazarlar: Deniz Kaya , Cenk Keşan, Selim Güvercın
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 255

2

255

2

1526

2

1036

FEN VE MATEMATİK HİBRİTASYONLU KONULARIN ÖĞRETİLMESİ VE ÖĞRENCİ BAŞARISININ DEĞERLENDİRİLMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: DENiZ Kaya , CENK Keşan, ÜMMÜHAN Kaya
Yayın Bilgisi: 2011 , Education Sciences
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 875

2

875

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Hakemlik

Yayınlar

The Adventure of Artificial Intelligence in Educational Research from the Past to the Present
Yazarlar: Deniz Kaya
DOI: 10.19126/suje.1474955
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 389

1

2

389

1

3

827

E-LEARNING IN MATHEMATICS EDUCATION: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS (2012-2022)
DOI: 10.17718/tojde.1248777
ATIF 1 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1156

1

4

1156

5

3

1162

7

3

1475

Mathematical Modelling: A Retrospective Overview
DOI: 10.18009/jcer.1242785
ATIF 4 FAVORİ 15 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2318

4

15

2318

10

3

2700

5

2

2594

TR DİZİNLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MATEMATİK EĞİTİMİ MAKALELERİNDEKİ YÖNTEMSEL EĞİLİMLER
Yazarlar: Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.892025
ATIF 3 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1439

3

4

1439

2

5

1443

2

3

1821

3

2

1096

Matematiksel Doyum Ölçeğinin (MDÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Deniz Kaya
DOI: 10.9779/pauefd.532849
ATIF 3 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1231

3

4

1231

2

2

2546

1

3

1535

2

3

1874

Matematik Öğretiminde Ters Yüz Öğrenme Modelinin Ortaokul Öğrencilerin Derse Katılımına Etkisi
Yazarlar: Deniz Kaya
DOI: 10.19126/suje.453729
ATIF 15 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7928

15

3

7928

3

2

2011

Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Temel Psikolojik İhtiyaçlarının İncelenmesi
Yazarlar: Deniz Kaya
DOI: 10.17679/inuefd.297790
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2123

4

2

2123

1

3

2057

Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Düşünme Düzeyleri İle Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Deniz Kaya
DOI: 10.14686/buefad.309000
ATIF 9 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2693

9

3

2693

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.