Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hüseyin Cihan Bozdağ
Dr.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
8
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
29
TR Dizin Atıf
17
8
Yayın
1
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
0000-0001-6735-7096
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Biyoloji
Eğitim
Öğretim Teknolojileri
Biyoloji Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Kurum
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Popüler Yayınları
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BASINÇ KONUSUNDAKİ KAVRAMSAL ANLAMALARI VE KAVRAM YANILGILARININ MATEMATİKSEL HATALAR AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017..-362113
ATIF
6
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7605
6
ATIF
3
FAVORİ
7605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dört Aşamalı Kavramsal Ölçme Aracı ile Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmeleri Konusundaki Bilgi Farkındalıkları ile Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.389668
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3595
6
ATIF
1
FAVORİ
3595
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimlerine Yönelik Motivasyonları, Tutumları ve Fen Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Hüseyin Cihan Bozdağ
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.592823
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1520
6
ATIF
1
FAVORİ
1520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Sınıf Modeline Yönelik Dijital İçerik Tasarımı: Biyoloji Dersi Örneği
Yazarlar:
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
İsa Gökler
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1246524
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
873
2
ATIF
1
FAVORİ
873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ters Yüz Sınıf Modeline Yönelik Dijital İçerik Tasarımı: Biyoloji Dersi Örneği
Yazarlar:
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
İsa Gökler
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1246524
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
873
1
FAVORİ
873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN ZİHİNSEL MODELLERİNİN RASCH ANALİZİNE GÖRE GELİŞTİRİLEN DÖRT AŞAMALI HÜCRE TANI TESTİYLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
İsa Gökler
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.1088529
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
676
0
FAVORİ
676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemisi Döneminde Öğrencilerin Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşlerinin Cinsiyet ve Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi [Examination of the Student's Opinions on Distance Education by Gender and Class-Grade Levels during the Covid-19 Pandemic]
Yazarlar:
Suat Türkoguz
,
Kübranur Sarı
,
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Yansımaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
493
0
FAVORİ
493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimlerine Yönelik Motivasyonları, Tutumları ve Fen Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Hüseyin Cihan Bozdağ
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.592823
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1520
1
FAVORİ
1520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Bilgi Farkındalıkları İle Kavram Yanılgılarının Dört Aşamalı Test İle Belirlenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.413369
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1227
0
FAVORİ
1227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dört Aşamalı Kavramsal Ölçme Aracı ile Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmeleri Konusundaki Bilgi Farkındalıkları ile Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.389668
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3595
1
FAVORİ
3595
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BASINÇ KONUSUNDAKİ KAVRAMSAL ANLAMALARI VE KAVRAM YANILGILARININ MATEMATİKSEL HATALAR AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017..-362113
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7605
3
FAVORİ
7605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üç Aşamalı Kavramsal Ölçme Aracı İle Öğrencilerin Sindirim Sistemi Konusundaki Kavram Yanılgılarının Tespiti
Yazarlar:
HÜSEYİN CİHAN Bozdağ
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.308999
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3145
0
FAVORİ
3145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitim Yansımaları
Journal of Computer and Education Research
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Hakemlik
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Ters Yüz Sınıf Modeline Yönelik Dijital İçerik Tasarımı: Biyoloji Dersi Örneği
Yazarlar:
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
İsa Gökler
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1246524
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
873
2
ATIF
1
FAVORİ
873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimlerine Yönelik Motivasyonları, Tutumları ve Fen Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Hüseyin Cihan Bozdağ
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.592823
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1520
6
ATIF
1
FAVORİ
1520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Bilgi Farkındalıkları İle Kavram Yanılgılarının Dört Aşamalı Test İle Belirlenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.413369
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1227
1
ATIF
0
FAVORİ
1227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dört Aşamalı Kavramsal Ölçme Aracı ile Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmeleri Konusundaki Bilgi Farkındalıkları ile Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.389668
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3595
6
ATIF
1
FAVORİ
3595
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BASINÇ KONUSUNDAKİ KAVRAMSAL ANLAMALARI VE KAVRAM YANILGILARININ MATEMATİKSEL HATALAR AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017..-362113
ATIF
6
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7605
6
ATIF
3
FAVORİ
7605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üç Aşamalı Kavramsal Ölçme Aracı İle Öğrencilerin Sindirim Sistemi Konusundaki Kavram Yanılgılarının Tespiti
Yazarlar:
HÜSEYİN CİHAN Bozdağ
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.308999
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3145
8
ATIF
0
FAVORİ
3145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat