Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ali İhsan Mut
Dr. Öğr. Üyesi
Dicle Üniversitesi
Yayın
6
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
1
6
Yayın
15
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
0000-0001-5535-9174
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Dicle Üniversitesi
Popüler Yayınları
Bilimsel Bir Dergide Yayımlanan Nicel Veri Analizi Programları Kullanılmış Makalelerin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ali İhsan Mut
,
Tamer Kutluca
,
Samet Gündüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2177
0
ATIF
1
FAVORİ
2177
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2011-2016 Yılları Arasında ‘Eğitim ve Bilim’ Dergisinde Yayımlanan Makalelerin SPSS ve AMOS Kullanımı Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Ali İhsan Mut
,
Tamer Kutluca
,
Mehmet Ertürk Geçici
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.465183
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1316
1
ATIF
1
FAVORİ
1316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Ders Kitaplarında Bulunan Üçgen Şekillerinin Prototipiklik Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ali İhsan Mut
,
Muhammed Ahmet Pekyen
,
Himmet Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1666414
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
69
0
FAVORİ
69
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of 6th Grade Students’ Mathematical Communication Levels within the Framework of Realistic Mathematics Education Approach
Yazarlar:
Rumeysa Çiloğlu
,
Himmet Korkmaz
,
Ali İhsan Mut
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
159
0
FAVORİ
159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analitik Geometride Kavram Yanılgıları Bağlamında Yapılmış Bilimsel Çalışmaların Betimsel Analizi
Yazarlar:
Ali İhsan Mut
,
Merve Öteleş
,
Berivan Özçavuş
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
316
0
FAVORİ
316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Geometri Öğrenme Alanındaki Kavram Yanılgıları Üzerine Yapılmış Bilimsel Çalışmaların Betimsel Analizi
Yazarlar:
Ali İhsan Mut
,
Mustafa Lezgi
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1618365
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
725
0
FAVORİ
725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2011-2016 Yılları Arasında ‘Eğitim ve Bilim’ Dergisinde Yayımlanan Makalelerin SPSS ve AMOS Kullanımı Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Ali İhsan Mut
,
Tamer Kutluca
,
Mehmet Ertürk Geçici
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.465183
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1316
1
FAVORİ
1316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Bir Dergide Yayımlanan Nicel Veri Analizi Programları Kullanılmış Makalelerin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ali İhsan Mut
,
Tamer Kutluca
,
Samet Gündüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2177
1
FAVORİ
2177
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Journal of Computer and Education Research
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
2011-2016 Yılları Arasında ‘Eğitim ve Bilim’ Dergisinde Yayımlanan Makalelerin SPSS ve AMOS Kullanımı Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Ali İhsan Mut
,
Tamer Kutluca
,
Mehmet Ertürk Geçici
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.465183
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1316
1
ATIF
1
FAVORİ
1316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat