Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Ertürk Geçici
Dr. Öğr. Üyesi
AFYON KOCATEPE UNIVERSITY
Yayın
12
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
36
TR Dizin Atıf
12
12
Yayın
19
Hakemlik
36
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
0000-0002-5250-1419
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
AFYON KOCATEPE UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Türkiye’de Problem Kurma Üzerine Hazırlanan Tezlerin Tematik Açıdan İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Ertürk Geçici
,
Elif Türnüklü
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.606783
ATIF
10
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2968
10
ATIF
4
FAVORİ
2968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Kurma Temelli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Berna Cantürk Günhan
,
Mehmet Ertürk Geçici
, Büşra Günkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.614345
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1763
4
ATIF
2
FAVORİ
1763
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiğe Yönelik Tutum ile Matematik Kaygısı Arasındaki İlişkinin Meta-Analizi: Türkiye Örneği
Yazarlar:
Mehmet Ertürk Geçici
,
Hakan Bayırlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.991451
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1052
0
ATIF
2
FAVORİ
1052
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Kemal Özgen
,
Mehmet Aydın
,
Mehmet Ertürk Geçici
, Baran Bayram
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.322660
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5738
5
ATIF
1
FAVORİ
5738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Kaygısı ile Matematik Başarısı Arasındaki İlişki: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Hakan Bayırlı
,
Mehmet Ertürk Geçici
,
Cahit Erdem
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.783083
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4494
10
ATIF
1
FAVORİ
4494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye’de Geometrik Düşünme Üzerine Yazılmış Tez Çalışmalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Veli Sarp
,
Mehmet Ertürk Geçici
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1575685
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
310
0
FAVORİ
310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Sanat İçeriklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Havva Karakaya
,
Mehmet Ertürk Geçici
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.1313904
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
388
1
FAVORİ
388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Çerçevesine Göre İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının 2018 Öncesi ve 2018 Lisans Programlarındaki Derslere Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Murat Peker
,
Mehmet Ertürk Geçici
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1317937
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
937
0
FAVORİ
937
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiğe Yönelik Tutum ile Matematik Kaygısı Arasındaki İlişkinin Meta-Analizi: Türkiye Örneği
Yazarlar:
Mehmet Ertürk Geçici
,
Hakan Bayırlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.991451
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1052
2
FAVORİ
1052
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Kaygısı ile Matematik Başarısı Arasındaki İlişki: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Hakan Bayırlı
,
Mehmet Ertürk Geçici
,
Cahit Erdem
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.783083
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4494
1
FAVORİ
4494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determining the Geometry Problem Posing Performances of Eighth Grade Students in Different Problem Posing Situations
Yazarlar:
Mehmet Ertürk Geçici
,
Mehmet Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.575063
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1966
0
FAVORİ
1966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Kurma Temelli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Berna Cantürk Günhan
,
Mehmet Ertürk Geçici
, Büşra Günkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.614345
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1763
2
FAVORİ
1763
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Problem Kurma Üzerine Hazırlanan Tezlerin Tematik Açıdan İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Ertürk Geçici
,
Elif Türnüklü
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.606783
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2968
4
FAVORİ
2968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Geometri Problemi Kurma Becerileri ile Geometri Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Ertürk Geçici
,
Mehmet Aydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.456427
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2400
0
FAVORİ
2400
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2011-2016 Yılları Arasında ‘Eğitim ve Bilim’ Dergisinde Yayımlanan Makalelerin SPSS ve AMOS Kullanımı Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Ali İhsan Mut
,
Tamer Kutluca
,
Mehmet Ertürk Geçici
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.465183
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1322
1
FAVORİ
1322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Kemal Özgen
,
Mehmet Aydın
,
Mehmet Ertürk Geçici
, Baran Bayram
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.322660
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5738
1
FAVORİ
5738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Mehmet Aydın,
Mehmet Ertürk Geçici
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Contemporary Educational Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Editörlük
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Yazım Editörü , Sekreter
Kurul Üyeliği
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
APJEC - Academic Platform Journal of Education and Change
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
İçtimaiyat
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Contemporary Educational Research
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Çerçevesine Göre İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının 2018 Öncesi ve 2018 Lisans Programlarındaki Derslere Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Murat Peker
,
Mehmet Ertürk Geçici
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1317937
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
937
1
ATIF
0
FAVORİ
937
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Kaygısı ile Matematik Başarısı Arasındaki İlişki: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Hakan Bayırlı
,
Mehmet Ertürk Geçici
,
Cahit Erdem
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.783083
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4494
10
ATIF
1
FAVORİ
4494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determining the Geometry Problem Posing Performances of Eighth Grade Students in Different Problem Posing Situations
Yazarlar:
Mehmet Ertürk Geçici
,
Mehmet Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.575063
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1966
1
ATIF
0
FAVORİ
1966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Kurma Temelli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Berna Cantürk Günhan
,
Mehmet Ertürk Geçici
, Büşra Günkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.614345
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1763
4
ATIF
2
FAVORİ
1763
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Problem Kurma Üzerine Hazırlanan Tezlerin Tematik Açıdan İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Ertürk Geçici
,
Elif Türnüklü
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.606783
ATIF
10
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2968
10
ATIF
4
FAVORİ
2968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Geometri Problemi Kurma Becerileri ile Geometri Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Ertürk Geçici
,
Mehmet Aydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.456427
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2400
4
ATIF
0
FAVORİ
2400
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2011-2016 Yılları Arasında ‘Eğitim ve Bilim’ Dergisinde Yayımlanan Makalelerin SPSS ve AMOS Kullanımı Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Ali İhsan Mut
,
Tamer Kutluca
,
Mehmet Ertürk Geçici
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.465183
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1322
1
ATIF
1
FAVORİ
1322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Kemal Özgen
,
Mehmet Aydın
,
Mehmet Ertürk Geçici
, Baran Bayram
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.322660
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5738
5
ATIF
1
FAVORİ
5738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat