İdris GÖKSU Doç. Dr. Mardin Artuklu Üniversitesi
Yayın 12 Hakemlik 16 CrossRef Atıf 28 TR Dizin Atıf 18
12 Yayın
16 Hakemlik
28 CrossRef Atıf
18 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Öğretim Tasarımı

Biyografi

2007 yılında Mersin Üniversitesi, Tarsus Teknik Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Öğretmenliği Bölümünden mezun olmuştur. 2007-2009 yıllarında Bilişim Teknolojileri Öğretmeni olarak görev yaptı. Yüksek lisans eğitimini 2012 yılında Fırat Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (BÖTE) alanında ve doktora eğitimini 2016 yılında Atatürk Üniversitesi BÖTE alanında tamamladı. 2009 ile 2016 yılları arasında Midyat Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Teknolojileri bölümünde Öğretim Görevlisi olarak görev yaptı. 2016 yılında Mardin Artuklu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalında Doktor Öğretim Üyesi olarak göreve başlayıp 2021 yılında BÖTE alanında doçent unvanını almıştır. Halen aynı bölümde görev yapmakta olup lisans düzeyinde “Öğretim Teknolojileri”, lisansüstü düzeyde “Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri” ve “Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu” derslerini vermektedir. Öğretim teknolojileri, öğretim tasarımı, uzaktan eğitim, mobil öğrenme, sanal gerçeklik ve dijital oyunlar konularında araştırmalar yapmaktadır.

Kurum

Mardin Artuklu Üniversitesi

Popüler Yayınları

6

ATIF

4

FAVORİ

1427

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

1923

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

7

ATIF

1

FAVORİ

1561

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Okul Öncesi Dönemde Eğitsel Mobil Oyunların Eleştirel Düşünme Becerisine Etkisi
Yazarlar: İdris GÖKSU , Ceren ÇALHAN
Yayın Bilgisi: 2023 , Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 274

0

FAVORİ

274

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

106

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

1561

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

FAVORİ

1427

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

675

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2160

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1789

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

FAVORİ

1923

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul ve Liselerde Uygulanan Destekleme Kurslarıyla İlgili Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: İdris GÖKSU , Aslan GÜLCÜ
Yayın Bilgisi: 2016 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3334

0

FAVORİ

3334

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2132

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan Seçmeli Testlerin Dekoratif Resimlerle Desteklenmesinin Testin Puanına ve Tamamlanma Süresine Etkisi
Yazarlar: Kürşat Volkan ÖZCAN, İdris GÖKSU , Selçuk KARAMAN
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 436

0

FAVORİ

436

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

7

ATIF

1

FAVORİ

1561

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

6

ATIF

4

FAVORİ

1427

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

2160

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

5

ATIF

0

FAVORİ

1789

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB TABANLI ÖĞRENME ORTAMINDA VERİ MADENCİLİĞİNE DAYALI ÖĞRENCİ DEĞERLENDİRMESİ
DOI: 10.18009/jcer.82174
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2132

1

ATIF

0

FAVORİ

2132

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.