Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Oylum Çavdar
Dr. Öğr. Üyesi
Muş Alparslan Üniveristesi
Yayın
9
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
28
TR Dizin Atıf
25
9
Yayın
18
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
25
TR Dizin Atıf
0000-0001-8405-0969
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Muş Alparslan Üniveristesi
Popüler Yayınları
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fiziksel ve Kimyasal Olaylarda Maddenin Tanecikli Yapısı İle İlgili Anlamalarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Seda Okumuş
,
Bilge Öztürk
,
Oylum Çavdar
, Yusuf Karadeniz,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5663
0
ATIF
1
FAVORİ
5663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maddenin Tanecikli Yapısının Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin ve Modellerin Etkisi
Yazarlar:
Oylum Çavdar
,
Seda Okumuş
,
Mustafa Alyar
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.34457
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3092
10
ATIF
1
FAVORİ
3092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEMEL FEN KAVRAMLARI İLE İLGİLİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ANLAMALARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Yasemin Koç
,
Oylum Çavdar
,
Seda Okumuş
,
Coşkun Deveci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1875
0
ATIF
1
FAVORİ
1875
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
KARIŞIMLAR KONUSUNUN ÖĞRETİLMESİNDE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN İYİ BİR EĞİTİM ORTAMI İÇİN YEDİ İLKE VE MODELLERLE KULLANILMASI
Yazarlar:
Oylum Çavdar
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.328018
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5095
0
FAVORİ
5095
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme ve Modellerin Kimyasal Reaksiyonlar Konusunun Anlaşılmasına Etkisi
Yazarlar:
SEDA Okumuş
,
OYLUM Çavdar
,
MUSTAFA Alyar
,
KEMAL Doymuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.303127
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1203
0
FAVORİ
1203
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Asitler Ve Bazlar Konusunun Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin Etkisi
Yazarlar:
Oylum Çavdar
,
Seda Okumuş
,
Mustafa Alyar
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373415
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1381
0
FAVORİ
1381
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEMEL FEN KAVRAMLARI İLE İLGİLİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ANLAMALARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Yasemin Koç
,
Oylum Çavdar
,
Seda Okumuş
,
Coşkun Deveci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1875
1
FAVORİ
1875
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimyasal Denge Konusunun Mikro Boyutta Anlaşılmasına Farklı Öğretim Yöntemlerinin Etkisi
Yazarlar:
Seda Okumuş
,
Oylum Çavdar
,
Mustafa Alyar
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304730
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1003
0
FAVORİ
1003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maddenin Tanecikli Yapısının Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin ve Modellerin Etkisi
Yazarlar:
Oylum Çavdar
,
Seda Okumuş
,
Mustafa Alyar
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.34457
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3092
1
FAVORİ
3092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fiziksel ve Kimyasal Olaylarda Maddenin Tanecikli Yapısı İle İlgili Anlamalarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Seda Okumuş
,
Bilge Öztürk
,
Oylum Çavdar
, Yusuf Karadeniz,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5663
1
FAVORİ
5663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Öğrencilerinin Maddenin Tanecikli Yapısıyla İlgili Anlamalarının Belirlenmesi / Determining Understandings Related to the Particulate Nature of Matter of Students at Science Education
Yazarlar:
Oylum Çavdar
,
Seda Okumuş
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21639
0
FAVORİ
21639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çözeltilerin iletkenliği yardımıyla maddenin tanecikli yapısının anlaşılması
Yazarlar:
Kemal Doymuş
, Seda Okumuş,
Oylum Çavdar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8742
0
FAVORİ
8742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
EKEV Akademi Dergisi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
KARIŞIMLAR KONUSUNUN ÖĞRETİLMESİNDE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN İYİ BİR EĞİTİM ORTAMI İÇİN YEDİ İLKE VE MODELLERLE KULLANILMASI
Yazarlar:
Oylum Çavdar
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.328018
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5095
5
ATIF
0
FAVORİ
5095
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme ve Modellerin Kimyasal Reaksiyonlar Konusunun Anlaşılmasına Etkisi
Yazarlar:
SEDA Okumuş
,
OYLUM Çavdar
,
MUSTAFA Alyar
,
KEMAL Doymuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.303127
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1203
6
ATIF
0
FAVORİ
1203
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Asitler Ve Bazlar Konusunun Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin Etkisi
Yazarlar:
Oylum Çavdar
,
Seda Okumuş
,
Mustafa Alyar
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373415
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1381
3
ATIF
0
FAVORİ
1381
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimyasal Denge Konusunun Mikro Boyutta Anlaşılmasına Farklı Öğretim Yöntemlerinin Etkisi
Yazarlar:
Seda Okumuş
,
Oylum Çavdar
,
Mustafa Alyar
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304730
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1003
4
ATIF
0
FAVORİ
1003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maddenin Tanecikli Yapısının Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin ve Modellerin Etkisi
Yazarlar:
Oylum Çavdar
,
Seda Okumuş
,
Mustafa Alyar
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.34457
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3092
10
ATIF
1
FAVORİ
3092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat