Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Sema İrem Orhan
Sema İrem Orhan
Dr.
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
2
5
Yayın
1
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
0000-0002-4554-1439
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Kurum
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz
Yazarlar:
Sema İrem Orhan
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1083488
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
852
0
ATIF
1
FAVORİ
852
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
GELİŞİME AÇIK DÜŞÜNCE TARZIYLA İLGİLİ YAYINLANAN MAKALELERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
Yazarlar:
Sema İrem Orhan
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1084750
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
131
0
FAVORİ
131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz
Yazarlar:
Sema İrem Orhan
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1083488
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
852
1
FAVORİ
852
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin Öğrencilerin Özgüvenlerine ve Gelişime Açık Düşünce Tarzlarıyla İlgili Görüşlerine Etkisi
Yazarlar:
Sema Orhan
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.908084
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
630
0
FAVORİ
630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Sema Orhan
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.750513
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
645
0
FAVORİ
645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Sema İrem Orhan
, Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3798
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1354
0
FAVORİ
1354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Sema Orhan
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.750513
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
645
1
ATIF
0
FAVORİ
645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Sema İrem Orhan
, Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3798
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1354
1
ATIF
0
FAVORİ
1354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat