Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Abdullah AYDIN
Abdullah AYDIN
Prof. Dr.
Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
0000-0003-2805-9314
Yayın
20
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
28
TR Dizin Atıf
1
0000-0003-2805-9314
20
Yayın
6
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Popüler Yayınları
Stem Uygulamalarinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tevfika GAZİBEYOĞLU
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2733
0
ATIF
2
FAVORİ
2733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Sınıf Modelinin 7. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması Ünitesinin Öğretilmesine Etkisi
Yazarlar:
İlkay AKSOY
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
214
0
ATIF
1
FAVORİ
214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz
Yazarlar:
Sema İrem ORHAN
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1083488
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
556
0
ATIF
1
FAVORİ
556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ters Yüz Sınıf Modelinin 7. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması Ünitesinin Öğretilmesine Etkisi
Yazarlar:
İlkay AKSOY
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
214
1
FAVORİ
214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik-II Dersini Öğrenmelerinde Yüz Yüze ve Uzaktan Eğitim Uygulamalarının Karşılaştırılarak Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.917561
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
239
0
FAVORİ
239
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz
Yazarlar:
Sema İrem ORHAN
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1083488
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
556
1
FAVORİ
556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin Öğrencilerin Özgüvenlerine ve Gelişime Açık Düşünce Tarzlarıyla İlgili Görüşlerine Etkisi
Yazarlar:
Sema ORHAN
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.908084
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
512
0
FAVORİ
512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1-(4-klorofenil)-3-metil-5-{4-[(2-metilfenil)metoksi]fenil}-1H-pirazol’ün Kristal Yapısı ve Hirshfeld Yüzey Analizi
Yazarlar:
Abdullah AYDIN
,
Sumeyye TURANLI
,
Mehmet AKKURT
,
Erden BANOĞLU
,
Nefise ÖZÇELİK
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.29130/dubited.823399
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
377
0
FAVORİ
377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ EVRENSEL FEN OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE BELİRLENMESİ
Yazarlar: Emel SALCI,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.876128
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
670
0
FAVORİ
670
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2014-2015 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINDA UYGULAMAYA KONULAN ÜÇÜNCÜ SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Merve BEDİR YÖNEY
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.977703
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
245
0
FAVORİ
245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri
Yazarlar:
Emel SALCI
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.879341
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1134
0
FAVORİ
1134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Secondary School Students’ Anxiety and Motivation Levels towards Science Course in Terms of Some Variables
Yazarlar:
Belkiz CAYMAZ
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
354
0
FAVORİ
354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Sema ORHAN
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.750513
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
576
0
FAVORİ
576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Stem Uygulamalarinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tevfika GAZİBEYOĞLU
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2733
2
FAVORİ
2733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Belkız CAYMAZ
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
955
0
FAVORİ
955
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ORGAN BAĞIŞINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE TUTUMLARI: KASTAMONU İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Belkiz CAYMAZ
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
565
0
FAVORİ
565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi
Yazarlar:
Belkız CAYMAZ
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3196
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2490
0
FAVORİ
2490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNE KUVVET VE HAREKET ÜNİTESİNİN ÖĞRETİLMESİNDE ARGÜMANTASYON ODAKLI ÖĞRENME SÜRECİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
Yazarlar:
Gülşah ULUAY
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471189
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2202
0
FAVORİ
2202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah AYDIN
, Fatma TARAKÇI
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413806
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1675
0
FAVORİ
1675
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Laboratuvar Uygulamaları Hakkındaki Görüşlerinin Planlanmış Davranış Teorisi Yardımıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Mahmut Sam Kılıç
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.378575
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
983
0
FAVORİ
983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Yiğit KUTLUCA
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.299896
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1636
0
FAVORİ
1636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons
Yazarlar: Sinan AKTAS,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1423
0
FAVORİ
1423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: OLUŞTURMACI ÖĞRETİMİN ETKİSİ
Yazarlar:
Ali Yiğit KUTLUCA
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.1-5000182919
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2598
0
FAVORİ
2598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Psychology and Educational Studies
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Kastamonu Education Journal
Trakya Eğitim Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Cumhuriyet Science Journal
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Erciyes Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri
Yazarlar:
Emel SALCI
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.879341
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1134
2
ATIF
0
FAVORİ
1134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Sema ORHAN
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.750513
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
576
1
ATIF
0
FAVORİ
576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi
Yazarlar:
Belkız CAYMAZ
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3196
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2490
6
ATIF
0
FAVORİ
2490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNE KUVVET VE HAREKET ÜNİTESİNİN ÖĞRETİLMESİNDE ARGÜMANTASYON ODAKLI ÖĞRENME SÜRECİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
Yazarlar:
Gülşah ULUAY
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471189
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2202
4
ATIF
0
FAVORİ
2202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah AYDIN
, Fatma TARAKÇI
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413806
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1675
2
ATIF
0
FAVORİ
1675
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Laboratuvar Uygulamaları Hakkındaki Görüşlerinin Planlanmış Davranış Teorisi Yardımıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Mahmut Sam Kılıç
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.378575
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
983
6
ATIF
0
FAVORİ
983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Yiğit KUTLUCA
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.299896
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1636
1
ATIF
0
FAVORİ
1636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: OLUŞTURMACI ÖĞRETİMİN ETKİSİ
Yazarlar:
Ali Yiğit KUTLUCA
,
Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.1-5000182919
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2598
6
ATIF
0
FAVORİ
2598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat