Abdullah AYDIN Prof. Dr. Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yayın 20 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 28 TR Dizin Atıf 1
20 Yayın
6 Hakemlik
28 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Yayınlar

ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ EVRENSEL FEN OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE BELİRLENMESİ
Yazarlar: Emel SALCI, Abdullah AYDIN
Yayın Bilgisi: 2022 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.876128
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 670

0

FAVORİ

670

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

245

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri
Yayın Bilgisi: 2021 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.879341
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1134

0

FAVORİ

1134

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

565

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2490

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Abdullah AYDIN , Fatma TARAKÇI
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413806
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1675

0

FAVORİ

1675

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1636

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons
Yazarlar: Sinan AKTAS, Abdullah AYDIN
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1423

0

FAVORİ

1423

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri
Yayın Bilgisi: 2021 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.879341
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1134

2

ATIF

0

FAVORİ

1134

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

6

ATIF

0

FAVORİ

2490

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

2202

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Abdullah AYDIN , Fatma TARAKÇI
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413806
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1675

2

ATIF

0

FAVORİ

1675

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

6

ATIF

0

FAVORİ

983

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1636

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

6

ATIF

0

FAVORİ

2598

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.