Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Abdullah Aydın
Prof. Dr.
Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yayın
28
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
58
TR Dizin Atıf
123
28
Yayın
13
Hakemlik
58
CrossRef Atıf
123
TR Dizin Atıf
0000-0003-2805-9314
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Popüler Yayınları
Stem Uygulamalarinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tevfika Gazibeyoğlu
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4198
0
ATIF
2
FAVORİ
4198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz
Yazarlar:
Sema İrem Orhan
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1083488
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1493
1
ATIF
2
FAVORİ
1493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNE KUVVET VE HAREKET ÜNİTESİNİN ÖĞRETİLMESİNDE ARGÜMANTASYON ODAKLI ÖĞRENME SÜRECİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
Yazarlar:
Gülşah Uluay
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471189
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3115
7
ATIF
1
FAVORİ
3115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Sınıf Modelinin 7. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması Ünitesinin Öğretilmesine Etkisi
Yazarlar:
İlkay Aksoy
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
814
0
ATIF
1
FAVORİ
814
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Öğrenme Çıktılarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hanife Özel
,
Sevcan Candan Helvacı
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1704976
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
109
0
FAVORİ
109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Harezmi Eğitim Modeli Hakkında Öğretmenlerin ve Fen Bilimleri Dersinde Bu Modelin Uygulanmasına Yönelik Öğrencilerin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşenur Zeybek
,
Sema İrem Orhan
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1474645
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
371
0
FAVORİ
371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Face-to-face and Distance Education Based on Incremental Self-theory in terms of Students’ Academic Achievement, Self-confidence, and Motivation and Teacher Views
Yazarlar:
Sema İrem Orhan
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1628225
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
941
0
FAVORİ
941
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Black Sea Journal of Public and Social Science’de Yayımlanan Makalelerin Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Sema İrem Orhan
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Black Sea Journal of Public and Social Science
DOI: 10.52704/bssocialscience.1496854
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
365
0
FAVORİ
365
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Yürütülen Etkinliklerin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Sevgi Tayşi Tafracı
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
691
0
FAVORİ
691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı 5-8. Sınıf Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi ve Program Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Zeliha Gündoğdu
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1279054
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1321
0
FAVORİ
1321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GELİŞİME AÇIK DÜŞÜNCE TARZIYLA İLGİLİ YAYINLANAN MAKALELERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
Yazarlar:
Sema İrem Orhan
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1084750
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
545
0
FAVORİ
545
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Bilimin Doğası Anlayışlarına Etkisi ve Bu Ortamlar Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Sevgi Tayşi Tafracı
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1343908
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3230
0
FAVORİ
3230
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Sınıf Modelinin 7. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması Ünitesinin Öğretilmesine Etkisi
Yazarlar:
İlkay Aksoy
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
814
1
FAVORİ
814
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik-II Dersini Öğrenmelerinde Yüz Yüze ve Uzaktan Eğitim Uygulamalarının Karşılaştırılarak Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.917561
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
0
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz
Yazarlar:
Sema İrem Orhan
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1083488
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1493
2
FAVORİ
1493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin Öğrencilerin Özgüvenlerine ve Gelişime Açık Düşünce Tarzlarıyla İlgili Görüşlerine Etkisi
Yazarlar:
Sema Orhan
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.908084
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1256
0
FAVORİ
1256
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1-(4-klorofenil)-3-metil-5-{4-[(2-metilfenil)metoksi]fenil}-1H-pirazol’ün Kristal Yapısı ve Hirshfeld Yüzey Analizi
Yazarlar:
Abdullah Aydın
,
Sumeyye Turanlı
,
Mehmet Akkurt
,
Erden Banoğlu
,
Nefise Özçelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Duzce University Journal of Science and Technology
DOI: 10.29130/dubited.823399
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1009
0
FAVORİ
1009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ EVRENSEL FEN OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE BELİRLENMESİ
Yazarlar: Emel Salcı,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.876128
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1228
0
FAVORİ
1228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2014-2015 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINDA UYGULAMAYA KONULAN ÜÇÜNCÜ SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Merve Bedir Yöney
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.977703
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
633
0
FAVORİ
633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri
Yazarlar:
Emel Salcı
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.879341
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2056
0
FAVORİ
2056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Secondary School Students’ Anxiety and Motivation Levels towards Science Course in Terms of Some Variables
Yazarlar:
Belkiz Caymaz
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
992
0
FAVORİ
992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Sema Orhan
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.750513
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
957
0
FAVORİ
957
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Stem Uygulamalarinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tevfika Gazibeyoğlu
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4198
2
FAVORİ
4198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Belkız Caymaz
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1262
0
FAVORİ
1262
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ORGAN BAĞIŞINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE TUTUMLARI: KASTAMONU İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Belkiz Caymaz
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
819
0
FAVORİ
819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi
Yazarlar:
Belkız Caymaz
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3196
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3243
0
FAVORİ
3243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNE KUVVET VE HAREKET ÜNİTESİNİN ÖĞRETİLMESİNDE ARGÜMANTASYON ODAKLI ÖĞRENME SÜRECİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
Yazarlar:
Gülşah Uluay
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471189
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3115
1
FAVORİ
3115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Aydın
, Fatma Tarakçı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413806
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2914
0
FAVORİ
2914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Laboratuvar Uygulamaları Hakkındaki Görüşlerinin Planlanmış Davranış Teorisi Yardımıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Mahmut Sam Kılıç
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.378575
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1774
0
FAVORİ
1774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Yiğit Kutluca
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.299896
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2071
0
FAVORİ
2071
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons
Yazarlar: Sinan Aktas,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2470
0
FAVORİ
2470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: OLUŞTURMACI ÖĞRETİMİN ETKİSİ
Yazarlar:
Ali Yiğit Kutluca
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.1-5000182919
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3030
0
FAVORİ
3030
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Black Sea Journal of Public and Social Science
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Duzce University Journal of Science and Technology
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Psychology and Educational Studies
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Cumhuriyet Science Journal
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Erciyes Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı 5-8. Sınıf Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi ve Program Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Zeliha Gündoğdu
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1279054
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1321
4
ATIF
0
FAVORİ
1321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GELİŞİME AÇIK DÜŞÜNCE TARZIYLA İLGİLİ YAYINLANAN MAKALELERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
Yazarlar:
Sema İrem Orhan
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1084750
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
545
1
ATIF
0
FAVORİ
545
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Bilimin Doğası Anlayışlarına Etkisi ve Bu Ortamlar Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Sevgi Tayşi Tafracı
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1343908
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3230
1
ATIF
0
FAVORİ
3230
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik-II Dersini Öğrenmelerinde Yüz Yüze ve Uzaktan Eğitim Uygulamalarının Karşılaştırılarak Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.917561
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
4
ATIF
0
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz
Yazarlar:
Sema İrem Orhan
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1083488
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1493
1
ATIF
2
FAVORİ
1493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin Öğrencilerin Özgüvenlerine ve Gelişime Açık Düşünce Tarzlarıyla İlgili Görüşlerine Etkisi
Yazarlar:
Sema Orhan
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.908084
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1256
2
ATIF
0
FAVORİ
1256
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1-(4-klorofenil)-3-metil-5-{4-[(2-metilfenil)metoksi]fenil}-1H-pirazol’ün Kristal Yapısı ve Hirshfeld Yüzey Analizi
Yazarlar:
Abdullah Aydın
,
Sumeyye Turanlı
,
Mehmet Akkurt
,
Erden Banoğlu
,
Nefise Özçelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Duzce University Journal of Science and Technology
DOI: 10.29130/dubited.823399
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1009
1
ATIF
0
FAVORİ
1009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri
Yazarlar:
Emel Salcı
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.879341
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2056
3
ATIF
0
FAVORİ
2056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Sema Orhan
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.750513
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
957
4
ATIF
0
FAVORİ
957
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi
Yazarlar:
Belkız Caymaz
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3196
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3243
8
ATIF
0
FAVORİ
3243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNE KUVVET VE HAREKET ÜNİTESİNİN ÖĞRETİLMESİNDE ARGÜMANTASYON ODAKLI ÖĞRENME SÜRECİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
Yazarlar:
Gülşah Uluay
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471189
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3115
7
ATIF
1
FAVORİ
3115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Aydın
, Fatma Tarakçı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413806
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2914
2
ATIF
0
FAVORİ
2914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Laboratuvar Uygulamaları Hakkındaki Görüşlerinin Planlanmış Davranış Teorisi Yardımıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Mahmut Sam Kılıç
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.378575
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1774
9
ATIF
0
FAVORİ
1774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Yiğit Kutluca
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.299896
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2071
2
ATIF
0
FAVORİ
2071
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: OLUŞTURMACI ÖĞRETİMİN ETKİSİ
Yazarlar:
Ali Yiğit Kutluca
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.1-5000182919
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3030
9
ATIF
0
FAVORİ
3030
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI