Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fadime Ulusoy
Doç. Dr.
KASTAMONU UNIVERSITY
Yayın
8
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
25
TR Dizin Atıf
25
8
Yayın
11
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
25
TR Dizin Atıf
0000-0003-3393-8778
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
KASTAMONU UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Matematik Öğretmeni Adaylarının Oluşturduğu GeoGebra Etkinliklerinin Matematiksel Derinlik Seviyeleri ve Teknolojik Eylemler Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Batuhan Turuş
,
Fadime Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1250883
ATIF
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1662
0
ATIF
4
FAVORİ
1662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Pergel-Cetvel ve Dinamik Geometri Yazılımı Kullanarak Yaptıkları Geometrik İnşalar
Yazarlar:
Fadime Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.496853
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11502
0
ATIF
1
FAVORİ
11502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
A Gifted High School Student’s Abstraction Process of Divisibility Rules
Yazarlar:
Esra Karataş Güler
,
Fadime Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1628219
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1585
0
FAVORİ
1585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Oluşturduğu GeoGebra Etkinliklerinin Matematiksel Derinlik Seviyeleri ve Teknolojik Eylemler Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Batuhan Turuş
,
Fadime Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1250883
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1662
4
FAVORİ
1662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİREYSEL VE GRUP İLE MATEMATİKSEL MODELLEME SÜREÇLERİNDEKİ ÇÖZÜM YAKLAŞIMLARI ARASINDAKİ ETKİLEŞİMLER
Yazarlar:
Fadime Ulusoy
,
Seda Nur Bingöl
,
Nurşen Olgun
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1377278
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1142
0
FAVORİ
1142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Sahip Oldukları Matematik Tarihi Bilgileri ile ilgili Değişen Algıları: Pedagojik Deneyimlerin Rolü
Yazarlar:
Fadime Ulusoy
, Dilek Girit Yıldız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3736
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3200
0
FAVORİ
3200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Avustralya, Singapur ve Türkiye’de matematik kitaplarındaki cinsiyet eğilimleri ve basmakalıplar
Yazarlar:
Lütfi İncikabı
,
Fadime Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581802
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2654
0
FAVORİ
2654
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Pergel-Cetvel ve Dinamik Geometri Yazılımı Kullanarak Yaptıkları Geometrik İnşalar
Yazarlar:
Fadime Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.496853
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11502
1
FAVORİ
11502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PARALELKENARI AYIRT ETME BİÇİMLERİ: AŞIRI ÖZELLEME VE AŞIRI GENELLEME
Yazarlar:
Fadime Ulusoy
,
Erdinç Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304648
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4555
0
FAVORİ
4555
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Histogram Kavramına İlişkin Kavrayışları ve Bu Kavramın Öğretim Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlar
Yazarlar:
Fadime Ulusoy
,
Erdinç Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1276
0
FAVORİ
1276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Kastamonu Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Education
Editörlük
Turkish Journal of Education
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Education
Yayınlar
A Gifted High School Student’s Abstraction Process of Divisibility Rules
Yazarlar:
Esra Karataş Güler
,
Fadime Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1628219
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1585
1
ATIF
0
FAVORİ
1585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİREYSEL VE GRUP İLE MATEMATİKSEL MODELLEME SÜREÇLERİNDEKİ ÇÖZÜM YAKLAŞIMLARI ARASINDAKİ ETKİLEŞİMLER
Yazarlar:
Fadime Ulusoy
,
Seda Nur Bingöl
,
Nurşen Olgun
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1377278
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1142
1
ATIF
0
FAVORİ
1142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Sahip Oldukları Matematik Tarihi Bilgileri ile ilgili Değişen Algıları: Pedagojik Deneyimlerin Rolü
Yazarlar:
Fadime Ulusoy
, Dilek Girit Yıldız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3736
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3200
2
ATIF
0
FAVORİ
3200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Avustralya, Singapur ve Türkiye’de matematik kitaplarındaki cinsiyet eğilimleri ve basmakalıplar
Yazarlar:
Lütfi İncikabı
,
Fadime Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581802
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2654
9
ATIF
0
FAVORİ
2654
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PARALELKENARI AYIRT ETME BİÇİMLERİ: AŞIRI ÖZELLEME VE AŞIRI GENELLEME
Yazarlar:
Fadime Ulusoy
,
Erdinç Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304648
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4555
12
ATIF
0
FAVORİ
4555
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat