Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Erdinc Cakiroglu
Prof. Dr.
TED ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
118
7
Yayın
0
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
118
TR Dizin Atıf
0000-0003-1182-0752
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
TED ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
THE DEVELOPMENT OF TPACK OF A PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHER IN THE CONTEXT OF TEACHING PRACTICES COURSE
Yazarlar:
Esra Yıldız
,
Erdinç Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1461683
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
184
0
FAVORİ
184
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik öğretmeni adaylarının bilimsel araştırma hakkındaki eleştirel düşünme süreçleri: Gazete haberi örneği
Yazarlar:
Mehtap Kuş
,
Erdinç Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.605456
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1072
0
FAVORİ
1072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PARALELKENARI AYIRT ETME BİÇİMLERİ: AŞIRI ÖZELLEME VE AŞIRI GENELLEME
Yazarlar:
Fadime Ulusoy
,
Erdinç Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304648
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4239
0
FAVORİ
4239
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Çalışmalarını İncelemenin Öğrenci Düşünme Şekillerini Anlamadaki Rolü ile İlgili Matematik Öğretmen Adaylarının Düşünceleri
Yazarlar:
Makbule Didiş
,
Ayhan Erbaş
, Bülent Çetinkaya,
Erdinç Çakıroğlu
,
Cengiz Alacacı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.50978
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2181
0
FAVORİ
2181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Histogram Kavramına İlişkin Kavrayışları ve Bu Kavramın Öğretim Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlar
Yazarlar:
Fadime Ulusoy
,
Erdinç Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1089
0
FAVORİ
1089
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Epistemolojik Kavramlamaları: Üniversite ve Sınıf Düzeyinin Etkisi
Yazarlar:
Mine Işıksal
, Gönül Kurt, Oğuzhan Doğan,
Erdinç Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2007 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
642
0
FAVORİ
642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiğe ve matematik öğretimine yönelik yeterlik algıları
Yazarlar: Mine Işıksal,
Erdinç Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2006 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1343
0
FAVORİ
1343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Education
Kurul Üyeliği
Journal of Education and Future
Yayınlar
Matematik öğretmeni adaylarının bilimsel araştırma hakkındaki eleştirel düşünme süreçleri: Gazete haberi örneği
Yazarlar:
Mehtap Kuş
,
Erdinç Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.605456
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1072
6
ATIF
0
FAVORİ
1072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PARALELKENARI AYIRT ETME BİÇİMLERİ: AŞIRI ÖZELLEME VE AŞIRI GENELLEME
Yazarlar:
Fadime Ulusoy
,
Erdinç Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304648
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4239
11
ATIF
0
FAVORİ
4239
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat