Mine IŞIKSAL
Yayın 11 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 0
11 Yayın
0 Hakemlik
0 CrossRef Atıf

Kurum

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

336

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Eğim Kavramına Yönelik Kavrayışları
DOI: 10.30703/cije.874553
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 374

0

ATIF

0

FAVORİ

374

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1118

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Origami in Mathematics Education: The Development and Validation of an Origami-Related Self-Efficacy Scale
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.06024
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1048

0

ATIF

0

FAVORİ

1048

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

817

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

752

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Epistemolojik Kavramlamaları: Üniversite ve Sınıf Düzeyinin Etkisi
Yazarlar: Mine IŞIKSAL , Gönül Kurt, Oğuzhan DOĞAN, Erdinç ÇAKIROĞLU
Yayın Bilgisi: 2007 , İlköğretim Online
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 478

0

ATIF

0

FAVORİ

478

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

817

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

3047

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.