Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Temel Çalık
Prof. Dr.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
16
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
24
16
Yayın
13
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Diğer)
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Okul Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Öz Yeterlikleri ve Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Temel Çalık
,
Ömür Çoban
,
Nedim Özdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.457346
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2258
11
ATIF
1
FAVORİ
2258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kadın Okul Yöneticilerinin Karşılaştıkları Kurumsal Kariyer Engelleri ve Bunları Aşmaya Yönelik Çözüm Yolları
Yazarlar:
Emel Tüzel İşeri
,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.559985
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2721
1
ATIF
1
FAVORİ
2721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN SOSYAL STATÜSÜNÜN GELİŞTİRİLMESİ BAĞLAMINDA ÖĞRETMENLİK MESLEK KANUNUNUN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ayşe Mine Demir
,
Ferudun Sezgin
,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: 10.69643/kaped.1445191
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
407
0
FAVORİ
407
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Terki Konulu Tezlerin Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Gülnihal Yıldırım
,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
300
0
FAVORİ
300
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretimde Bölgesel Kalkınma Odaklı Misyon Farklılaşması ve İhtisaslaşmaya Yönelik Durum Analizi
Yazarlar:
Fatma Hümeyra Yücel
,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.53478/yuksekogretim.1223074
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
664
0
FAVORİ
664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MİSYON FARKLILAŞMASI VE İHTİSASLAŞMASINA TABİ OLAN PİLOT ÜNİVERSİTELERİN MİSYON İLE VİZYON İFADELERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Fatma Hümeyra Yücel
,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
271
0
FAVORİ
271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kalkınma Planlarında Yükseköğretime Yüklenen Roller
Yazarlar:
Fatma Hümeyra Yücel
,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1099035
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
832
0
FAVORİ
832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Örgüt Kültürü Konulu Tezlere İlişkin Bir İçerik Analizi
Yazarlar:
Gülten Türkan Gürer
,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1092175
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1308
0
FAVORİ
1308
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİM ELEMANLARININ YURT DIŞI DENEYİMLERİ: YAŞAM ÖYKÜSEL BİR ANALİZ
Yazarlar:
Eray Kara
,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1093059
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1822
0
FAVORİ
1822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers and Students’ Opinions on the Practice of Transported Education
Yazarlar:
Elif Arslan Eroğlu
,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
533
0
FAVORİ
533
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of an Educational Reform in the Context of Equal Opportunities in Turkey: Policy Recommendations with Evidence from PISA
Yazarlar:
Hasan Tabak
,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.685893
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1199
0
FAVORİ
1199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anadolu Lisesi Öğretmenlerinin Felsefi Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sinan Dağ
,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Sisteminde Sınıf Büyüklüğünün Planlama Açısından Değerlendirmesi: Ankara Örneği
Yazarlar:
Temel Çalık
,
Hasan Tabak
,
Burcu Yavuz Tabak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2118
0
FAVORİ
2118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kadın Okul Yöneticilerinin Karşılaştıkları Kurumsal Kariyer Engelleri ve Bunları Aşmaya Yönelik Çözüm Yolları
Yazarlar:
Emel Tüzel İşeri
,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.559985
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2721
1
FAVORİ
2721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Öz Yeterlikleri ve Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Temel Çalık
,
Ömür Çoban
,
Nedim Özdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.457346
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2258
1
FAVORİ
2258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Lideri Olmanın Anlamına İlişkin Fenomenolojik Bir Araştırma
Yazarlar:
Temel Çalık
,
Ali Çağatay Kılınç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1987
0
FAVORİ
1987
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğretmenlerinin Sosyal Ağ Eğilimleri ile Okulun Sosyal Ağ Yapısına Yönelik Algıları Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Emre Er
,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.338136
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2151
0
FAVORİ
2151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Yönetsel Etkililiklerinin Bir Yordayıcısı Olarak Kendini Geliştirme
Yazarlar: Hülya Kasapoğlu,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330243
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
534
0
FAVORİ
534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kapadokya Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Yükseköğretim Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
Yükseköğretimde Bölgesel Kalkınma Odaklı Misyon Farklılaşması ve İhtisaslaşmaya Yönelik Durum Analizi
Yazarlar:
Fatma Hümeyra Yücel
,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.53478/yuksekogretim.1223074
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
664
2
ATIF
0
FAVORİ
664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kalkınma Planlarında Yükseköğretime Yüklenen Roller
Yazarlar:
Fatma Hümeyra Yücel
,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1099035
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
832
1
ATIF
0
FAVORİ
832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Örgüt Kültürü Konulu Tezlere İlişkin Bir İçerik Analizi
Yazarlar:
Gülten Türkan Gürer
,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1092175
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1308
4
ATIF
0
FAVORİ
1308
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of an Educational Reform in the Context of Equal Opportunities in Turkey: Policy Recommendations with Evidence from PISA
Yazarlar:
Hasan Tabak
,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.685893
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1199
2
ATIF
0
FAVORİ
1199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kadın Okul Yöneticilerinin Karşılaştıkları Kurumsal Kariyer Engelleri ve Bunları Aşmaya Yönelik Çözüm Yolları
Yazarlar:
Emel Tüzel İşeri
,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.559985
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2721
1
ATIF
1
FAVORİ
2721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Öz Yeterlikleri ve Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Temel Çalık
,
Ömür Çoban
,
Nedim Özdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.457346
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2258
11
ATIF
1
FAVORİ
2258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğretmenlerinin Sosyal Ağ Eğilimleri ile Okulun Sosyal Ağ Yapısına Yönelik Algıları Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Emre Er
,
Temel Çalık
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.338136
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2151
3
ATIF
0
FAVORİ
2151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat