Dergi Kurulları

Editör Danışma Kurulu

Doç. Dr. Adem ÇİLEK ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Bilgi Güvenliği Yönetimi, Eğitim Politikası
Prof. Dr. Ahmet ÜSTÜN Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türkiye
Eğitim
Dr. Öğr. Üyesi Ayşe KAZANCI TINMAZ ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Eğitim Yönetimi
Doç. Dr. Aygün HALİLKIZI Baku Devlet Üniversitesi Azerbaycan

Sayın Aygün Halilkızı,
Aygün Hocam merhabalar umarım iyisinizdir. Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi (ÇYBD) editör danışma kuruluna verdiğiniz destek için teşekkür ederiz. Dergimiz 14 yıldır akademik camiada uluslararası hakemli dergi olarak yayımlanmaya devam etmektedir. Dergimizin yer aldığı Dergipark platformunda yeni yapılanmaya gidilmiştir. Kurul üyelerinin Dergipark platformuna kayıtlı olması ve profillerini güncellemeleri zorunluluğu gelmiştir.
Kurul üyeliğinizin devamı için Dergiparka kayıt olduktan sonra kullanıcı panelinize dergimiz tarafından gönderilen kurul üyesi davetini onaylamanız gerekmektedir. Bu davetin kabulü sonrasında, kurul üyeleri listemizde güncel bilgileriniz yer alacaktır. Sistem 16 eylülden itibaren yalnızca güncellenen kayıtlı profilleri gösterecektir.
En kısa sürede Dergipark kaydınızı yapmanızı bekliyoruz. Editör danışma kurulumuzda güncel profilinizi görmek dileğiyle. İyi dileklerimizle.
Editör Kurulu Adına
Dr. Mehtap Naillioğlu Kaymak
+90532 333 42 90 (only whatsapp)
mnkaymak1@gmail.com
Dergi ana sayfası: https://dergipark.org.tr/en/pub/cybd
Dergi editör danışma kurulu sayfası:

https://dergipark.org.tr/tr/pub/cybd/board 

Felsefe Eğitimi, Din Eğitimi
Doç. Dr. Deniz ÖRÜCÜ Nottingham University Birleşik Krallık
Eğitim Yönetimi, Eğitimde Liderlik
Dr. Emine DOĞAN KAHRAMANMARAS SUTCU IMAM UNIVERSITY Türkiye
Eğitim Yönetimi
Doç. Dr. Fatih Mutlu ÖZBİLEN ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ, ÇANAKKALE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU Türkiye
Eğitim, Eğitim Yönetimi, Hayat Boyu Öğrenme, Yetişkin Eğitimi, Temel Eğitim, Eğitim Sosyolojisi
Prof. Dr. Elife DOĞAN KILIÇ İstanbul üniversitesi Cerrahpaşa Hasan Ali Yücel eğitim fakültesi Türkiye
Eğitim Yönetimi
Prof. Dr. Feyzi ULUĞ Bir kuruma bağlı değildir Türkiye
Eğitim, Eğitim Yönetimi
Dr. Öğr. Üyesi Hatice TURAN BORA Başkent Üniversitesi Türkiye
Eğitim, Eğitim Yönetimi, Eğitim Sosyolojisi
Dr. Öğr. Üyesi Birgül ULUTAŞ Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Türkiye
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Eğitim Yönetimi Bölümü Öğretim Üyesi
Eğitim, Eğitim Yönetimi, Yükseköğretim Finansmanı, Yükseköğretim Politikaları, Eğitim Ekonomisi, Eğitim Felsefesi
Doç. Dr. Hüseyin ERGEN MERSİN ÜNİVERSİTESİ Türkiye Web
Eğitim Yönetimi, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Diğer), Eğitim Ekonomisi
Doç. Dr. Kamil YILDIRIM AKSARAY ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Eğitim Yönetimi
Prof. Dr. Kemal KAYIKÇI AKDENIZ UNIVERSITY Türkiye
Eğitim Yönetimi, Eğitimde Denetim
Yrd. Doç. Dr. Leyla ABASOVA BAKU STATE UNIVERSITY Azerbaycan
Kütüphane ve Bilgi Çalışmaları (Diğer)
Prof. Dr. Nuri BALOĞLU AHI EVRAN UNIVERSITY Türkiye Web

Prof. Dr. Nuri Baloğlu lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimini Gazi Üniversitesi'nde tamamlamıştır. Akademik yaşamına 1994 yılında Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesinde Araştırma Görevlisi olarak başlamıştır. Sonradan Ahi Evran Üniversitesi'ne dönüştürülen bu kurumda eğitim yönetimi alanında 1998 yılında Yardımcı Doçent 2013 yılında Doçent ve 2018 yılında Profesörlük kadrolarına atanmıştır.

Baloğlu'nun uluslararası ve ulusal düzeyde seçkin hakemli dergi ve yayınevlerinde yayımlanmış 200'e yakın bilimsel eseri bulunmaktadır. Çalışma ilgi alanları arasında Liderlik ve Örgüt Kültürü, Eğitim, Okul ve Sınıf Yönetimi gibi temalar yer almaktadır. Üniversite yönetiminde Anabilim Dalı Başkanlığı, Bölüm Başkanlığı, Dekan Yardımcılığı ve Genel Sekreterlik gibi idari görevler yürütmüştür. Kendi üniversitesinin dışında Yeditepe Üniversitesi ve Ahmet Yesevi Üniversitesinde lisansüstü dersler vermiş, İngiltere Liverpool Hope Üniversitesinde misafir öğretim üyesi olarak bulunmuştur. İyi derecede İngilizce bilmektedir.

Eğitim Yönetimi
Doç. Dr. Olcay YAVUZ Southern Connecticut State University Amerika Birleşik Devletleri

Dr. Olcay Yavuz is, an Associate Professor in the Educational Leadership and Policy Studies Department where he teaches courses in School Law, School Finance, Doctoral Inquiry Seminar, Leadership Perspectives, Program and Personnel Evaluation, Quantitative Methods in Educational Leadership, Organizational Development, Advanced Research Methods, Learning Theories, Leadership Development, School Leader Field-Based Internship as well as Dissertation Advisement and Defense. His research focuses on improving the college and career readiness of underprivileged students, comprehensive school counseling framework, program evaluation, and leadership development.

Dr. Yavuz earned his doctorate in Teacher Leadership from Rutgers State University. He also received his Master of School Counseling from New York Institute of Technology and obtained his Bachelor of Science in Mathematics and Science Education. Prior to coming to SCSU, He spent twelve years of his professional career as an educational leader, supervisor, professional counselor and math teacher in K-12 public schools. Dr. Yavuz holds K-12 Supervisor Standard Certificate, Director of K-12 School Counseling Services Standard Certificate, as well as K-12 Standard Mathematics Teaching and Permanent Professional School Counseling Certifications.

Prior to joining the faculty at Southern, Dr. Yavuz taught graduate level courses at New York University Steinhardt School of Culture, Education, and Human Development. He also worked at Rutgers State University as a project manager of “College and Career Readiness for All Initiative”. Through his scholarship, Dr. Yavuz has been training educational leaders, teachers, counselors and other key stakeholders to design, lead and evaluate research supported college and career readiness programs. Currently, as a researcher and school leader educator, Dr. Yavuz provides educational leaders and teachers with transformative learning experiences, resources, and support they need to implement effective strategies for improving education for all K-12 students.

As the founding editor of Journal of Educational Leadership and Policy Studies (JELPS), Dr. Yavuz designed and launched a new scholarly journal. The U. S. Department of Education invited JELPS to be indexed in Education Resources Information Center (ERIC) that is used by over 12 million researchers around the world each year. Recently, Dr. Yavuz also developed the International Youth Leadership Academy (IYLA) which is a social justice project to support immigrant, refugee and international student success, including academic, social-emotional, college and career readiness needs. Finally, Dr. Yavuz designed and organized the first CT School Administrator and Counselor Leadership Forum on building collaborative efforts among CT school counselors and administrators to support K-12 student success

Teaching Interests
School Law, School Finance, Doctoral Inquiry Seminar, Leadership Perspectives, Program and Personnel Evaluation, Quantitative Methods in Educational Leadership, Organizational Development, Advanced Research Methods, Learning Theories, Leadership Development, School Leader Field-Based Internship as well as Dissertation Advisement and Defense

Research Interests
Comprehensive school counseling framework
College and career readiness for all
Program evaluation and assessment
STEM leadership
Educational leadership development

Eğitim Yönetimi
Doç. Dr. Ömür ÇOBAN Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Türkiye
Eğitim Yönetimi, Eğitimde Denetim, Eğitimde Liderlik
Prof. Dr. Songül ALTINIŞIK Bir kuruma bağlı değildir Türkiye
Kamu Yönetimi
Prof. Dr. Türkan ARGON Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türkiye
Eğitim Yönetimi
Doç. Dr. Yagut ALİYEVA BAKÜ DEVLET ÜNİVERSİTESİ Azerbaycan
Çocuk Sosyolojisi
Prof. Dr. Yüksel KAVAK TED ÜNİVERSİTESİ Türkiye Web

https://www.tedu.edu.tr/yuksel-kavak 

Eğitim, Eğitim Planlaması, Yükseköğretim Politikaları
Doç. Zerrin TOKER TED ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları, Eğitimde Program Geliştirme, Hizmetiçi Eğitim, Öğretim Tasarımı, Eğitim Programları ve Öğretim (Diğer), Matematik Eğitimi, Öğrenme Analitiği
Prof. Dr. Temel ÇALIK GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Eğitim, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Diğer)
Prof. Dr. Sadegül AKBABA ALTUN BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Eğitim Yönetimi
Son Güncelleme Zamanı: 8.01.2025 19:28:00

Başvuru yapılan makalenin değerlendirmeye alınabilmesi için dergi yazım kurallarına göre yazılmış olması, tam metnin yazar bilgilerini içermemesi, makale şablonuna göre yazılması, benzerlik raporunun yüklenmesi ve telif hakkı devir formunun imzalanarak yüklenmesi gerekmektedir.  Değerlendirme süreci tamamlanarak yayına kabul edilen makaleler, yazar/lar tarafından düzeltmeleri yapılıp, yazar bilgileri eklenerek yeniden dergi sitesine yüklenmelidir. Etik Kurul izni gerektiren araştırmalar ile ilgili bilgilere Etik İlkeler ve Yayın Politikası sayfasından ulaşılabilir. Etik Kurul İzni gerektirmeyen çalışmalar için in Etik Kurul İzni Gerektirmeyen Çalışma Beyan Formu doldurularak sisteme yüklenmeli ve makalede belirtilmelidir.