Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Zerrin TOKER
Zerrin TOKER
Yrd. Doç. Dr.
TED ÜNİVERSİTESİ
Bilinmiyor
Yayın
6
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
8
Bilinmiyor
6
Yayın
10
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
TED ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Ders Denetimi Uygulamaları İçeren bir Mesleki Gelişim Modeli Önerisi: Okul Temelli Yansıtıcı Matematik Koçluğu
Yazarlar:
Zerrin TOKER
,
Muhammed Fatih DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1138739
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
231
0
FAVORİ
231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Identifying the presence of context and item-writing flaws in practice items: The case of Turkish mathematics textbooks
Yazarlar:
Münevver İLGÜN DİBEK
,
Zerrin TOKER
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1089472
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
246
0
FAVORİ
246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
In-service Teachers’ Opinions about the Use of Video-based Self-reflection for Pedagogical Development
Yazarlar:
Sühendan ER
,
Zerrin TOKER
,
Seçil YÜCELYİĞİT
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1039752
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
317
0
FAVORİ
317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reflections on Online Mathematics Teaching
Yazarlar:
Zerrin TOKER
,
Didem BEKTAŞ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.964470
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
350
0
FAVORİ
350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Making Thoughts Visible through Formative Feedback in a Mathematical Problem-Solving Process
Yazarlar:
Zerrin TOKER
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.845288
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
547
0
FAVORİ
547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken çocukluk eğitimi STEM çalışmaları üzerine bir meta-analiz araştırması
Yazarlar:
Seçil YÜCELYİĞİT
,
Zerrin TOKER
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.783724
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2036
0
FAVORİ
2036
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Education
Yayınlar
Ders Denetimi Uygulamaları İçeren bir Mesleki Gelişim Modeli Önerisi: Okul Temelli Yansıtıcı Matematik Koçluğu
Yazarlar:
Zerrin TOKER
,
Muhammed Fatih DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1138739
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
231
1
ATIF
0
FAVORİ
231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
In-service Teachers’ Opinions about the Use of Video-based Self-reflection for Pedagogical Development
Yazarlar:
Sühendan ER
,
Zerrin TOKER
,
Seçil YÜCELYİĞİT
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1039752
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
317
1
ATIF
0
FAVORİ
317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken çocukluk eğitimi STEM çalışmaları üzerine bir meta-analiz araştırması
Yazarlar:
Seçil YÜCELYİĞİT
,
Zerrin TOKER
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.783724
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2036
6
ATIF
0
FAVORİ
2036
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat