Kamil Yıldırım profil resmi
Kamil Yıldırım Doç. Dr. AKSARAY UNIVERSITY
Yayın 16 Hakemlik 14 CrossRef Atıf 7 TR Dizin Atıf 1
16 Yayın
14 Hakemlik
7 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitimin Kültürler Arası Karşılaştırmaları:Uluslararası Sınavlar Eğitim Yönetimi Eğitim Planlaması Eğitimde Liderlik Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi Öğretmen ve Öğrenci Refahı Uluslararası Kuruluşlar (OECD)

Biyografi

Kamil YILDIRIM doktora derecesini Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi alanında aldı. Halen Aksaray Üniversitesi (Aksaray-Türkiye) Eğitim Bilimleri Bölümünde doçent olarak çalışmaktadır. Araştırma ve ilgi alanları arasında eğitim kalitesi, öğretmen eğitimi, mesleki iyilik, eğitimsel liderlik bulunmaktadır.
Kamil YILDIRIM received his Ph.D. in educational sciences, majoring in educational administration. Yıldırım has experience in different educational settings as a teacher and an expert in MoNE Board of Education and the Department of International Institutions (OECD, World Bank). He has been working at Aksaray University since 2010. Assoc. Prof. Dr. Yıldırım currently serves as the head of the Department of Educational Administration. His research interests include educational quality, teacher education, professional well-being, and educational leadership. Some of his recent studies are as follows.

Yildirim, K., & Aslan, A. (2021). Examination of the quality teaching in Turkish higher education based on the external evaluation reports from multiple perspectives. Journal of Qualitative Research in Education, 25, 102-125, doi: 10.14689/enad.25
Yıldırım K (2021) Analysing the role of external policy interventions in explaining the trend of school educators’ intrinsic motivation. Educational Policy Analysis and Strategic Research 16(1): 306-327. https://doi.org/10.29329/epasr.2020.334.17
Yıldırım K and Yenipınar Ş (2021) Examining the role of contextual conditions and leadership status of school principals from multiple perspectives. International Journal of Research in Education and Science 7(1): 207-226.

Kurum

AKSARAY UNIVERSITY

Popüler Yayınları

0

1

328

Yayınlar

0

21

0

114

0

282

0

645

0

714

0

2583

0

562

Okulda Yönetici ve Öğretmenlerin Deneyimledikleri Duyguların Hiyerarşik Yapılarının İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.503154
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1038

0

1038

0

1339

0

1156

Güçlü ve Zayıf Kültürel Özellikler Açısından Okul Kültürünün İncelenmesi
Yazarlar: Nezahat Güçlü , Kamil Yıldırım , Elif Daşcı
DOI: 10.29065/usakead.256381
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1527

0

1527

0

906

0

2157

Yayınlar

ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGU DURUMLARININ FARKLI SINIFLAMALARA GÖRE İNCELENMESİ
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-473905
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2583

2

0

2583

Güçlü ve Zayıf Kültürel Özellikler Açısından Okul Kültürünün İncelenmesi
Yazarlar: Nezahat Güçlü , Kamil Yıldırım , Elif Daşcı
DOI: 10.29065/usakead.256381
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1527

4

0

1527

1

0

906

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.