Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Kamil Yıldırım
Doç. Dr.
AKSARAY UNIVERSITY
Yayın
17
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
42
17
Yayın
15
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
42
TR Dizin Atıf
0000-0002-5212-3905
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimin Kültürler Arası Karşılaştırmaları:Uluslararası Sınavlar
Eğitim Yönetimi
Eğitim Planlaması
Eğitimde Liderlik
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi
Öğretmen ve Öğrenci Refahı
Uluslararası Kuruluşlar (OECD)
Kurum
AKSARAY UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Mesleki İş Yükünün Öğretim Performansı Üzerindeki Algısal Etkisi Temelinde Okulların Örgütsel Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar: Seda Şahan Özer,
Kamil Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
400
0
ATIF
1
FAVORİ
400
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okullarda Öğrenci Öğrenmesine Yönelik Dijital Materyal Kullanılmasında Okul Yöneticilerinin Performansı
Yazarlar:
Kamil Yıldırım
,
Emel Deligöz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
25
0
FAVORİ
25
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluating Crisis Management Performance of Turkish School Administrations: Covid-19 Pandemic
Yazarlar:
Kamil Yıldırım
,
Ömer Yaşar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1350962
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
156
0
FAVORİ
156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zorunlu Öğretimde Eğitimsel Etkililik ve Anne-Babaların Yaptığı Eğitim Yatırımlarının Verimliliği
Yazarlar:
Kamil Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1363594
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
204
0
FAVORİ
204
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zorunlu Örgün Öğretim Okullarında Eğitimsel Etkililik: Anne-Baba Görüşleri Temelinde Bağlamsal Model Arayışı
Yazarlar:
Kamil Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.1251484
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
383
0
FAVORİ
383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Liderliği ve Öğrencilerin Liderlik Becerilerini Edinmesi Arasındaki İlişkide Okulun Bağlamsal Niteliklerinin Aracı Etkisi
Yazarlar:
Kamil Yıldırım
,
Şenyurt Yenipınar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-1124308
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
556
0
FAVORİ
556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL İKLİMİ VE OKUL ETKİLİLİĞİ İLİŞKİSİNDEKİ EĞİLİM: PISA VERİLERİNİN İKİNCİL ANALİZİ
Yazarlar:
Şenyurt Yenipınar
,
Kamil Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.943342
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
836
0
FAVORİ
836
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki İş Yükünün Öğretim Performansı Üzerindeki Algısal Etkisi Temelinde Okulların Örgütsel Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar: Seda Şahan Özer,
Kamil Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
400
1
FAVORİ
400
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Çağda Yükseköğretimde Öğretimin Yönetimine İlişkin Meta-Analitik Bir Çözümleme
Yazarlar:
Aydin Aslan
,
Kamil Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.627050
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
797
0
FAVORİ
797
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGU DURUMLARININ FARKLI SINIFLAMALARA GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kamil Yıldırım
,
Hasan Tabak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-473905
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2967
0
FAVORİ
2967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL YÖNETİCİLERİNİN DUYGUSAL YÜKÜNÜN KARAR VERME SÜRECİNE ETKİSİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kamil Yıldırım
,
Eda Akdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
640
0
FAVORİ
640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulda Yönetici ve Öğretmenlerin Deneyimledikleri Duyguların Hiyerarşik Yapılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Kamil Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.503154
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1182
0
FAVORİ
1182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyo-Ekonomik Yapının Okulun Kültürel Boyutlarıyla İlişkisinde Öğretmen Niteliklerinin Rolü
Yazarlar:
Kamil Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1453
0
FAVORİ
1453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Duyuşsal Alan Özelliklerinin Öğretmenlerin Seçilme ve Atanma Sürecinde Değerlendirmeye Alınma Düzeyi
Yazarlar:
Kamil Yıldırım
, Murat Duru,
Ömer Yaşar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.325362
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1226
0
FAVORİ
1226
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ TEMELİNDE AKILLI TELEFONLARIN EĞİTİM ÖĞRETİM ORTAMLARINDA KULLANILMASININ VE ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kamil Yıldırım
,
Ömer Yaşar
, Murat Duru
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7175
0
FAVORİ
7175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Güçlü ve Zayıf Kültürel Özellikler Açısından Okul Kültürünün İncelenmesi
Yazarlar:
Nezahat Güçlü
,
Kamil Yıldırım
, Elif Daşcı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.256381
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1620
0
FAVORİ
1620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Eğitim Programlarıyla Yetişen Öğretmenlerin Hizmet Öncesinde Aldıkları Eğitimin Etkililiğine İlişkin Görüşlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Kamil - Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.39358
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
960
0
FAVORİ
960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ölçme ve Değerlendirme Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gökhan Arastman
,
Kamil Yıldırım
, Elif Daşçı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2491
0
FAVORİ
2491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kapadokya Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Language Teaching and Educational Research
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Participatory Educational Research
Research on Education and Psychology
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
OKUL İKLİMİ VE OKUL ETKİLİLİĞİ İLİŞKİSİNDEKİ EĞİLİM: PISA VERİLERİNİN İKİNCİL ANALİZİ
Yazarlar:
Şenyurt Yenipınar
,
Kamil Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.943342
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
836
2
ATIF
0
FAVORİ
836
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGU DURUMLARININ FARKLI SINIFLAMALARA GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kamil Yıldırım
,
Hasan Tabak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-473905
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2967
3
ATIF
0
FAVORİ
2967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Güçlü ve Zayıf Kültürel Özellikler Açısından Okul Kültürünün İncelenmesi
Yazarlar:
Nezahat Güçlü
,
Kamil Yıldırım
, Elif Daşcı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.256381
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1620
5
ATIF
0
FAVORİ
1620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Eğitim Programlarıyla Yetişen Öğretmenlerin Hizmet Öncesinde Aldıkları Eğitimin Etkililiğine İlişkin Görüşlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Kamil - Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.39358
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
960
1
ATIF
0
FAVORİ
960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat