Hasan Tabak profil resmi
Hasan Tabak Doç. Dr. AKSARAY ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
Yayın 17 Hakemlik 25 CrossRef Atıf 19 TR Dizin Atıf 53
17 Yayın
25 Hakemlik
19 CrossRef Atıf
53 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yönetimi Eğitim Politikası

Kurum

AKSARAY ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI

Popüler Yayınları

0

1

12005

Öğretmen Örgütsel Kimlik Algısı (ÖÖKA) Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Hasan Tabak , Mehmet Boyacı
DOI: 10.21764/maeuefd.568144
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1642

9

1

1642

0

1

32281

0

1

4741

Evaluation as an Opportunity for Reflection: Stakeholder View of Teacher Performance
Yazarlar: Hasan Tabak
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.8.7.1
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1157

1

1

1157

Yayınlar

0

743

0

2539

1

858

0

1107

1

2062

1

4741

Ortaöğretim Kurumlarında Bir Ders Saati Süresinin Gözlemi
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.680187
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3751

0

3751

Eğitim Sisteminden Ahlaki Değerlerin Kazandırılması Yönünde Epistemik İnanç ve Beklentiler
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.692691
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1116

0

1116

Evaluation as an Opportunity for Reflection: Stakeholder View of Teacher Performance
Yazarlar: Hasan Tabak
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.8.7.1
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1157

1

1157

0

3866

1

32281

0

3302

1

1642

Yayınlar

Ortaöğretim Kurumlarında Bir Ders Saati Süresinin Gözlemi
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.680187
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3751

1

0

3751

2

0

1520

Evaluation as an Opportunity for Reflection: Stakeholder View of Teacher Performance
Yazarlar: Hasan Tabak
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.8.7.1
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1157

1

1

1157

ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGU DURUMLARININ FARKLI SINIFLAMALARA GÖRE İNCELENMESİ
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-473905
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3866

4

0

3866

Öğretmen Örgütsel Kimlik Algısı (ÖÖKA) Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Hasan Tabak , Mehmet Boyacı
DOI: 10.21764/maeuefd.568144
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1642

9

1

1642

2

0

1536