Hasan TABAK Doç. Dr. AKSARAY ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
Yayın 16 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 7 TR Dizin Atıf 22
16 Yayın
19 Hakemlik
7 CrossRef Atıf
22 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

AKSARAY ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI

Popüler Yayınları

0

ATIF

2

FAVORİ

448

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Örgütsel Kimlik Algısı (ÖÖKA) Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Hasan TABAK , Mehmet BOYACI
DOI: 10.21764/maeuefd.568144
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1075

3

ATIF

1

FAVORİ

1075

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

23933

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

8551

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation as an Opportunity for Reflection: Stakeholder View of Teacher Performance
Yazarlar: Hasan TABAK
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.8.7.1
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 750

0

ATIF

1

FAVORİ

750

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

FAVORİ

98

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

FAVORİ

448

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

585

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

1038

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

2765

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Kurumlarında Bir Ders Saati Süresinin Gözlemi
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.680187
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1806

0

FAVORİ

1806

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Sisteminden Ahlaki Değerlerin Kazandırılması Yönünde Epistemik İnanç ve Beklentiler
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.692691
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 781

0

FAVORİ

781

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation as an Opportunity for Reflection: Stakeholder View of Teacher Performance
Yazarlar: Hasan TABAK
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.8.7.1
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 750

1

FAVORİ

750

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2174

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

23933

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

1075

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

2

ATIF

0

FAVORİ

1107

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGU DURUMLARININ FARKLI SINIFLAMALARA GÖRE İNCELENMESİ
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-473905
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2174

1

ATIF

0

FAVORİ

2174

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Örgütsel Kimlik Algısı (ÖÖKA) Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Hasan TABAK , Mehmet BOYACI
DOI: 10.21764/maeuefd.568144
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1075

3

ATIF

1

FAVORİ

1075

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1194

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.