Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Hasan TABAK
Hasan TABAK
Doç. Dr.
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
0000-0003-3923-5133
Yayın
16
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
22
0000-0003-3923-5133
16
Yayın
19
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
22
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
Popüler Yayınları
Türkiye’de okul yöneticiliği uluslararası bir platforma taşınabilir mi? - bir konferansın ardında akılda kalanların reaksiyonu
Yazarlar:
Hasan TABAK
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Alanyazın
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
448
0
ATIF
2
FAVORİ
448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Örgütsel Kimlik Algısı (ÖÖKA) Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hasan TABAK
, Mehmet BOYACI
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.568144
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
3
ATIF
1
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Eğitim Sisteminde Eğitimde Fırsat Eşitliğine Kuramsal Bakış: Roller ve Sorumluluklar
Yazarlar:
Hasan TABAK
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
23933
0
ATIF
1
FAVORİ
23933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Millî Eğitim Bakanlığı’nda Yeniden Yapılanma: Merkez Teşkilat Yöneticilerine Göre Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Hasan TABAK
,
Nezahat GÜÇLÜ
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8551
0
ATIF
1
FAVORİ
8551
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation as an Opportunity for Reflection: Stakeholder View of Teacher Performance
Yazarlar:
Hasan TABAK
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.8.7.1
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
750
0
ATIF
1
FAVORİ
750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türk Eğitim Sisteminin Felsefi Temellerine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Fatih ŞAHİN
,
Hasan TABAK
,
Burcu YAVUZ TABAK
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2023.84
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
98
0
FAVORİ
98
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de okul yöneticiliği uluslararası bir platforma taşınabilir mi? - bir konferansın ardında akılda kalanların reaksiyonu
Yazarlar:
Hasan TABAK
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Alanyazın
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
448
2
FAVORİ
448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Ebeveynlerin Eğitime Katılımı Konusundaki Görüşlerinin Analizi
Yazarlar:
Hasan TABAK
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
585
0
FAVORİ
585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Relationship Between School Effectiveness, Professional Learning Communities, School Culture and Teacher Characteristics
Yazarlar:
Hasan TABAK
,
Fatih ŞAHİN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Education Reform Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1142
0
FAVORİ
1142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL YÖNETİCİLERİNİN KARAR ALMA YAKLAŞIMLARI: VERİYE DAYALI KARAR ALMAYA GEÇİŞ
Yazarlar:
Hasan TABAK
,
Fatih ŞAHİN
,
Burcu YAVUZ TABAK
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1038
1
FAVORİ
1038
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitime Aile Katılımı: Sosyo-Ekonomik Özellikler Etkiliyor Mu?
Yazarlar:
Hasan TABAK
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2765
1
FAVORİ
2765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Kurumlarında Bir Ders Saati Süresinin Gözlemi
Yazarlar:
Hasan TABAK
,
Fatih ŞAHİN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.680187
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1806
0
FAVORİ
1806
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of an Educational Reform in the Context of Equal Opportunities in Turkey: Policy Recommendations with Evidence from PISA
Yazarlar:
Hasan TABAK
,
Temel ÇALIK
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.685893
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1107
0
FAVORİ
1107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Sisteminden Ahlaki Değerlerin Kazandırılması Yönünde Epistemik İnanç ve Beklentiler
Yazarlar:
Hasan TABAK
,
Berat AHİ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.692691
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
781
0
FAVORİ
781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation as an Opportunity for Reflection: Stakeholder View of Teacher Performance
Yazarlar:
Hasan TABAK
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.8.7.1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
750
1
FAVORİ
750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGU DURUMLARININ FARKLI SINIFLAMALARA GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kamil YILDIRIM
,
Hasan TABAK
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-473905
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2174
0
FAVORİ
2174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Eğitim Sisteminde Eğitimde Fırsat Eşitliğine Kuramsal Bakış: Roller ve Sorumluluklar
Yazarlar:
Hasan TABAK
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
23933
1
FAVORİ
23933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Sisteminde Sınıf Büyüklüğünün Planlama Açısından Değerlendirmesi: Ankara Örneği
Yazarlar:
Temel ÇALIK
,
Hasan TABAK
,
Burcu YAVUZ TABAK
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1479
0
FAVORİ
1479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Örgütsel Kimlik Algısı (ÖÖKA) Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hasan TABAK
, Mehmet BOYACI
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.568144
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
1
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Kurumu Öğretmenlerinin İşkoliklik Düzeyleri İle Örgüt Sağlığına İlişkin Algıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Burcu YAVUZ TABAK
,
Fatih ŞAHİN
,
Hasan TABAK
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.469687
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1194
0
FAVORİ
1194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Millî Eğitim Bakanlığı’nda Yeniden Yapılanma: Merkez Teşkilat Yöneticilerine Göre Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Hasan TABAK
,
Nezahat GÜÇLÜ
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8551
1
FAVORİ
8551
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Alanyazın
Education Reform Journal
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kastamonu Education Journal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Akademik Et ve Süt Kurumu Dergisi
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Kastamonu Education Journal
Participatory Educational Research
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Evaluation of an Educational Reform in the Context of Equal Opportunities in Turkey: Policy Recommendations with Evidence from PISA
Yazarlar:
Hasan TABAK
,
Temel ÇALIK
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.685893
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1107
2
ATIF
0
FAVORİ
1107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGU DURUMLARININ FARKLI SINIFLAMALARA GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kamil YILDIRIM
,
Hasan TABAK
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-473905
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2174
1
ATIF
0
FAVORİ
2174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Örgütsel Kimlik Algısı (ÖÖKA) Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hasan TABAK
, Mehmet BOYACI
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.568144
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
3
ATIF
1
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Kurumu Öğretmenlerinin İşkoliklik Düzeyleri İle Örgüt Sağlığına İlişkin Algıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Burcu YAVUZ TABAK
,
Fatih ŞAHİN
,
Hasan TABAK
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.469687
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1194
1
ATIF
0
FAVORİ
1194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat