Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ali Çağatay Kılınç
Prof. Dr.
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ, EDEBİYAT FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
Yayın
15
Hakemlik
74
CrossRef Atıf
51
TR Dizin Atıf
213
15
Yayın
74
Hakemlik
51
CrossRef Atıf
213
TR Dizin Atıf
0000-0001-9472-578X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Yönetimi
Eğitim liderliği
Kurum
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ, EDEBİYAT FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
Popüler Yayınları
YÜKSEK LİSANS YAPMAK: EĞİTİM YÖNETİMİ ÖĞRENCİLERİNİN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM YAPMA NEDENLERİNE İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Didem Koşar
,
Emre Er
,
Ali Çağatay Klıınç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.581698
ATIF
18
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4048
18
ATIF
2
FAVORİ
4048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship Between Bureaucratic School Structure and Teachers' Level of Academic Optimism / Bürokratik Okul Yapısı ile Öğretmenlerin Akademik İyimserlik Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Servet Özdemir
,
Ali Kılınç
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1371
0
ATIF
1
FAVORİ
1371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ATAMALARINDA SÖZLÜ SINAV UYGULAMASININ DEĞERLENDİRİLMESİ: ATANAN VE ATANAMAYAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNE DAYALI NİTEL BİR ANALİZ
Yazarlar:
Didem Koşar
, Emre Er,
Serkan Koşar
,
Ali Çağatay Kılınç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9644
0
ATIF
1
FAVORİ
9644
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretim Liderliği ile Öğretmen Öz Yeterliği Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Öğretmen Yansıtma Davranışının Aracılık Rolü
Yazarlar:
Ebru Köstekci
,
Ali Çağatay Kılınç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1355939
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
514
0
FAVORİ
514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürünün Öğretim Liderliği Davranışları ile Öğretmen Mesleki Öğrenmesi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Öğretmen Motivasyonunun Aracı Rolü
Yazarlar: Göktuğhan Yılmaz,
Ali Çağatay Kılınç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Baskent University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17
0
FAVORİ
17
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YÜKSEK LİSANS YAPMAK: EĞİTİM YÖNETİMİ ÖĞRENCİLERİNİN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM YAPMA NEDENLERİNE İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Didem Koşar
,
Emre Er
,
Ali Çağatay Klıınç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.581698
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4048
2
FAVORİ
4048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Yükseköğretim Sistemi Bağlamında Girişimci Üniversite Modelinin İncelenmesi: Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Servet Özdemir
,
Adnan Boyacı
,
Ali Çağatay Kılınç
,
Serkan Koşar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.521366
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2170
0
FAVORİ
2170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Değerlere Yönelik Tutum Düzeylerinin Bir Yordayıcısı Olarak Okul İklimi
Yazarlar:
Osman Çepni
,
Ali Çağatay Kılınç
,
Tevfik Palaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.515047
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2068
0
FAVORİ
2068
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Özerkliğine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Çağatay Kılınç
,
Emine Bozkurt
, Hafize İlhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4158
0
FAVORİ
4158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ATAMALARINDA SÖZLÜ SINAV UYGULAMASININ DEĞERLENDİRİLMESİ: ATANAN VE ATANAMAYAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNE DAYALI NİTEL BİR ANALİZ
Yazarlar:
Didem Koşar
, Emre Er,
Serkan Koşar
,
Ali Çağatay Kılınç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9644
1
FAVORİ
9644
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına Katılan Edebiyat Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Uygulaması Deneyimlerinin İncelenmesi: Fenomenolojik Bir Çözümleme
Yazarlar:
Ali Çağatay Kılınç
,
Bahadır Kılcan
,
Osman Çepni
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2180
0
FAVORİ
2180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Lideri Olmanın Anlamına İlişkin Fenomenolojik Bir Araştırma
Yazarlar:
Temel Çalık
,
Ali Çağatay Kılınç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1944
0
FAVORİ
1944
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Merkezli Liderlik Ölçeğinin (ÖMLÖ) Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ali Çağatay Kılınç
,
Mehmet Şükrü Bellibaş
,
Sedat Gümüş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.315124
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1816
0
FAVORİ
1816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL YÖNETİCİLİĞİ GÖREVİNDEN ÖĞRETMENLİĞE DÖNÜŞ: YAŞANAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Ali Çağatay Kılınç
,
Serkan Koşar
, Emre Er,
Didem Koşar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5009
0
FAVORİ
5009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Liderliğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Yazarlar:
Didem Koşar
, Emre Er,
Ali Çağatay Kılınç
,
Serkan Koşar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.317712
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4485
0
FAVORİ
4485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship Between Teacher Leadership, Teacher Professionalism, and Perceived Stress
Yazarlar:
Ali Kılınç
,
Necati Cemaloğlu
,
Gökhan Savaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: 10.14689/ejer.2015.58.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3417
0
FAVORİ
3417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship Between Bureaucratic School Structure and Teachers' Level of Academic Optimism / Bürokratik Okul Yapısı ile Öğretmenlerin Akademik İyimserlik Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Servet Özdemir
,
Ali Kılınç
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1371
1
FAVORİ
1371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim okulu öğretmenlerinin psikolojik dayanıklılık düzeylerinin demografik değişkenler açısından incelenmesi
Yazarlar:
Ali Cagatay Kilinc
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2282
0
FAVORİ
2282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Baskent University Journal of Education
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
TÜBAV Bilim Dergisi
Kurul Üyeliği
AKADER
Hakemlik
AKADER
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gençlik Araştırmaları Dergisi
Higher Education Governance and Policy
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Kastamonu Education Journal
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Research in Educational Administration and Leadership
Turkish Journal of Educational Studies
TÜBAV Bilim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
YÜKSEK LİSANS YAPMAK: EĞİTİM YÖNETİMİ ÖĞRENCİLERİNİN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM YAPMA NEDENLERİNE İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Didem Koşar
,
Emre Er
,
Ali Çağatay Klıınç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.581698
ATIF
18
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4048
18
ATIF
2
FAVORİ
4048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Yükseköğretim Sistemi Bağlamında Girişimci Üniversite Modelinin İncelenmesi: Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Servet Özdemir
,
Adnan Boyacı
,
Ali Çağatay Kılınç
,
Serkan Koşar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.521366
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2170
4
ATIF
0
FAVORİ
2170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Değerlere Yönelik Tutum Düzeylerinin Bir Yordayıcısı Olarak Okul İklimi
Yazarlar:
Osman Çepni
,
Ali Çağatay Kılınç
,
Tevfik Palaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.515047
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2068
2
ATIF
0
FAVORİ
2068
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Merkezli Liderlik Ölçeğinin (ÖMLÖ) Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ali Çağatay Kılınç
,
Mehmet Şükrü Bellibaş
,
Sedat Gümüş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.315124
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1816
5
ATIF
0
FAVORİ
1816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Liderliğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Yazarlar:
Didem Koşar
, Emre Er,
Ali Çağatay Kılınç
,
Serkan Koşar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.317712
ATIF
21
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4485
21
ATIF
0
FAVORİ
4485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim okulu öğretmenlerinin psikolojik dayanıklılık düzeylerinin demografik değişkenler açısından incelenmesi
Yazarlar:
Ali Cagatay Kilinc
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181077
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2282
1
ATIF
0
FAVORİ
2282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat