Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Ali Çağatay KILINÇ
Ali Çağatay KILINÇ
Prof. Dr.
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ, EDEBİYAT FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
0000-0001-9472-578X
Yayın
13
Hakemlik
62
CrossRef Atıf
37
TR Dizin Atıf
163
0000-0001-9472-578X
13
Yayın
62
Hakemlik
37
CrossRef Atıf
163
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Yönetimi
Eğitim liderliği
Biyografi
Prof. Dr., Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü
Kurum
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ, EDEBİYAT FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
Popüler Yayınları
The Relationship Between Bureaucratic School Structure and Teachers' Level of Academic Optimism / Bürokratik Okul Yapısı ile Öğretmenlerin Akademik İyimserlik Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Servet ÖZDEMİR
,
Ali KILINÇ
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1252
0
ATIF
1
FAVORİ
1252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ATAMALARINDA SÖZLÜ SINAV UYGULAMASININ DEĞERLENDİRİLMESİ: ATANAN VE ATANAMAYAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNE DAYALI NİTEL BİR ANALİZ
Yazarlar:
Didem KOŞAR
, Emre ER,
Serkan KOŞAR
,
Ali Çağatay KILINÇ
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8707
0
ATIF
1
FAVORİ
8707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YÜKSEK LİSANS YAPMAK: EĞİTİM YÖNETİMİ ÖĞRENCİLERİNİN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM YAPMA NEDENLERİNE İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Didem KOŞAR
,
Emre ER
,
Ali Çağatay KLIINÇ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.581698
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3332
12
ATIF
1
FAVORİ
3332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
YÜKSEK LİSANS YAPMAK: EĞİTİM YÖNETİMİ ÖĞRENCİLERİNİN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM YAPMA NEDENLERİNE İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Didem KOŞAR
,
Emre ER
,
Ali Çağatay KLIINÇ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.581698
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3332
1
FAVORİ
3332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Yükseköğretim Sistemi Bağlamında Girişimci Üniversite Modelinin İncelenmesi: Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Servet ÖZDEMİR
,
Adnan BOYACI
,
Ali Çağatay KILINÇ
,
Serkan KOŞAR
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.521366
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1994
0
FAVORİ
1994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Değerlere Yönelik Tutum Düzeylerinin Bir Yordayıcısı Olarak Okul İklimi
Yazarlar:
Osman ÇEPNİ
,
Ali Çağatay KILINÇ
,
Tevfik PALAZ
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.515047
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1950
0
FAVORİ
1950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Özerkliğine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Çağatay KILINÇ
,
Emine BOZKURT
, Hafize İLHAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3481
0
FAVORİ
3481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ATAMALARINDA SÖZLÜ SINAV UYGULAMASININ DEĞERLENDİRİLMESİ: ATANAN VE ATANAMAYAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNE DAYALI NİTEL BİR ANALİZ
Yazarlar:
Didem KOŞAR
, Emre ER,
Serkan KOŞAR
,
Ali Çağatay KILINÇ
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8707
1
FAVORİ
8707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına Katılan Edebiyat Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Uygulaması Deneyimlerinin İncelenmesi: Fenomenolojik Bir Çözümleme
Yazarlar:
Ali Çağatay KILINÇ
,
Bahadır KILCAN
,
Osman ÇEPNİ
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1895
0
FAVORİ
1895
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Lideri Olmanın Anlamına İlişkin Fenomenolojik Bir Araştırma
Yazarlar:
Temel ÇALIK
,
Ali Çağatay KILINÇ
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1681
0
FAVORİ
1681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Merkezli Liderlik Ölçeğinin (ÖMLÖ) Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ali Çağatay KILINÇ
,
Mehmet Şükrü BELLİBAŞ
,
Sedat GÜMÜŞ
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.315124
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1466
0
FAVORİ
1466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL YÖNETİCİLİĞİ GÖREVİNDEN ÖĞRETMENLİĞE DÖNÜŞ: YAŞANAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Ali Çağatay KILINÇ
,
Serkan KOŞAR
, Emre ER,
Didem KOŞAR
Yayın Bilgisi: 2017 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4600
0
FAVORİ
4600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Liderliğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Yazarlar:
Didem KOŞAR
, Emre ER,
Ali Çağatay KILINÇ
,
Serkan KOŞAR
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.317712
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3843
0
FAVORİ
3843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship Between Teacher Leadership, Teacher Professionalism, and Perceived Stress
Yazarlar:
Ali KILINÇ
,
Necati CEMALOĞLU
,
Gökhan SAVAŞ
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: 10.14689/ejer.2015.58.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2859
0
FAVORİ
2859
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship Between Bureaucratic School Structure and Teachers' Level of Academic Optimism / Bürokratik Okul Yapısı ile Öğretmenlerin Akademik İyimserlik Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Servet ÖZDEMİR
,
Ali KILINÇ
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1252
1
FAVORİ
1252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim okulu öğretmenlerinin psikolojik dayanıklılık düzeylerinin demografik değişkenler açısından incelenmesi
Yazarlar:
Ali Cagatay KİLİNC
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2116
0
FAVORİ
2116
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
TÜBAV Bilim Dergisi
Editörlük
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gençlik Araştırmaları Dergisi
Higher Education Governance and Policy
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Contemporary Educational Research
Kastamonu Education Journal
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Research in Educational Administration and Leadership
Turkish Journal of Educational Studies
TÜBAV Bilim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
YÜKSEK LİSANS YAPMAK: EĞİTİM YÖNETİMİ ÖĞRENCİLERİNİN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM YAPMA NEDENLERİNE İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Didem KOŞAR
,
Emre ER
,
Ali Çağatay KLIINÇ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.581698
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3332
12
ATIF
1
FAVORİ
3332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Yükseköğretim Sistemi Bağlamında Girişimci Üniversite Modelinin İncelenmesi: Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Servet ÖZDEMİR
,
Adnan BOYACI
,
Ali Çağatay KILINÇ
,
Serkan KOŞAR
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.521366
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1994
2
ATIF
0
FAVORİ
1994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Değerlere Yönelik Tutum Düzeylerinin Bir Yordayıcısı Olarak Okul İklimi
Yazarlar:
Osman ÇEPNİ
,
Ali Çağatay KILINÇ
,
Tevfik PALAZ
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.515047
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1950
1
ATIF
0
FAVORİ
1950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Merkezli Liderlik Ölçeğinin (ÖMLÖ) Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ali Çağatay KILINÇ
,
Mehmet Şükrü BELLİBAŞ
,
Sedat GÜMÜŞ
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.315124
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1466
5
ATIF
0
FAVORİ
1466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Liderliğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Yazarlar:
Didem KOŞAR
, Emre ER,
Ali Çağatay KILINÇ
,
Serkan KOŞAR
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.317712
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3843
16
ATIF
0
FAVORİ
3843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim okulu öğretmenlerinin psikolojik dayanıklılık düzeylerinin demografik değişkenler açısından incelenmesi
Yazarlar:
Ali Cagatay KİLİNC
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181077
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2116
1
ATIF
0
FAVORİ
2116
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat